Logo used for printing

HN afstemning
Hvor mange penge bruger du om måneden på din hest? Pr. hest

Log ind for at deltage i afstemningen

Tidligere resultater
Islandshest

Har du arbejdet på Island?
Forfatter: 
Dato:  03-11-2015 19:00

Hejsa :-)

Jeg er så heldig at have fået et arbejde på Island, når jeg er bliver student til sommer.

I denne forbindelse søger jeg erfaringer fra andre som har været der. Hvad gjorde i med rideudstyr? Jeg ved hvordan det fungerer med tøj. Men hvordan med støvler, sikkerhedsvest og hjelm?

Har i bare købt nyt eller hvordan?

Støvlerne skal jeg alligevel ud og have.

Men kan man desinficere hjelm og evt. vest? Rider ikke så tit med vest til daglig, men da jeg skal tilride som en del af det, tænker jeg det måske er en god idé?

Hvad er jeres erfaringer? :-)

0
0
Svar på denne tråd

Svar vedr. Island
Forfatter: 
Dato:  20-12-2015 15:34

Hej Anna

Jeg arbejde på en gård i et halvt års tid, hvor vi også tilred mv. Jeg havde ikke vest med, (har heller ikke en) men nu kender jeg dig jo ikke, men jeg følte ikke jeg havde brug for en, den ville for mig bare have været et irriterende tilbehør, men hvis du føler dig mere sikker med den, så skal du selvfølgelig have den med! Unghestene er ikke lige medgørlige alle sammen, og jeg fik da også bl.a. en lille hjernerystelse.. Men hvis du er usikker så tag den med :)

Jeg sendte al mit tøj til rens, skoene vaskede jeg grundigt i rodalon, det samme gjaldt for hjelmen, og derefter lå det hele i kummefryseren i et par uger, så er du i hvert fald HELT sikker på det er fri for bakterier mm.

Bare for at være nysgerrig, hvor har du fået arbejde henne? :)

0
0
Svar på denne tråd

island
Forfatter: 
Dato:  27-12-2015 20:48

Jeg bruger den næsten aldrig til daglig, så tænker heller ikke ummiddelbart at den skal med, men jeg tænkte at jeg lige vill høre alligevel :-)Uheldet sker alligevel altid når den ikke er på :P

Jeg har købt virkon s til at rense hjelmen i og evt tøj i.

Jeg har fundet en familie, med 15-20 heste i nærheden af Hvolsvöllur, igennem workaway.info hvor jeg så skal være i 3 måneder :-)

0
0
Svar på denne tråd

Island
Forfatter: 
Dato:  27-12-2015 22:02

Ej hvor spændende! Hvad hedder den gård? Jeg arbejde hos Miðkot, som ligger ved Hvolsvöllur! Måske jeg kender den, gik bl.a. Til islandsk på biblioteket og mødte en masse søde piger fra forskellige gårde. Måske det kunne være noget for dig at prøve islandsk når du kommer derop? Det er i hvert fald super hyggeligt, og man lærer en masse nye søde piger at kende :)

0
0
Svar på denne tråd

island
Forfatter: 
Dato:  04-01-2016 08:10

Uh jeg ved faktisk ikke hvad gården hedder, men har fået dette link - www.airbnb.is/rooms/5560119

Det lyder da helt sikkert som noget der er værd at overveje! :-)

0
0
Svar på denne tråd

Island
Forfatter: 
Dato:  04-01-2016 09:54

Det siger mig et eller andet, men kan ikke lige finde ud af hvad haha :)

0
0
Svar på denne tråd

Svar på denne tråd (Kræver login)
(Oprettelse og logind på Heste-Nettet foregår via Peercraft)

Fora og Emner | Museum | Vejledning | Adfærdsregler | Opsætning | Kontakt Heste-Nettet

Informationer om HN

Annoncering

Mest populære sider