Logo used for printing

HN afstemning
Rider du i din lokale skov?

Log ind for at deltage i afstemningen

Tidligere resultater
Islandshest

 Stalde med hal/bane i Vejle/Horsens?
Forfatter: 
Dato:  08-12-2014 10:03

Hej isländerfolk i Sönderjylland,

 

jeg er 'gammel' i islandshesteverdenen, men har boet i Tyskland i 14 aar, saa min lokalviden om de danske klubber/stalde etc. er ikke helt saa god. Haaber I har tid og lyst til at hjälpe!

 

Vi regner med at flytte til Horsens/Vejle/Silkeborg-omraadet (meget bredt set, endnu ikke helt fastlagt) i löbet af förste halvdel af 2015 og mine to isländerhopper skal selvfölgelig med.

 

Jeg har en stävnehest, hvis träning fungerer bedst, naar vi har hal eller plads med belysning til raadighed. Derfor ville jeg höre, om I kender til steder, som tager imod 'pensionärer' (meget gerne rene islandske steder)?

 

Hvilke stalde findes der i en omkreds af ca. 50 km. fra Horsens? En hal er et must for mig, ovalbane ville väre skönt, men er ikke et must. En god underviser paa stedet ville selvfölgelig väre optimalt, men er heller ikke et must. Aaben stald/lösdrift og kvalitetsfoder er selvfölgelig ogsaa obligatorisk.

 

Haaber der er nogen, der ligger inde med nogle tips, der kan hjälpe mig videre, for min egen sögning paa Joras og DI's klubside har ikke givet meget :-(

 

Paa forhaand mange tak!

 

Lise

0
0
Svar på denne tråd
 
 Opstaldning m. hal omk. Horsens/Silkebor
Forfatter: 
Dato:  16-12-2014 11:35

Hej. Jeg kan anbefale Maria Munk ved Them. De har både ovalbane, hal og god undervisning. De er beliggende ved Silkeborg/Ry området.

 

Du er også velkomme til at besøge os, Stutteri Tyrevoldsdal.

Vi ligger mellem Århus og Horsens. Vi er en blandet flok af ambitiøse stævne ryttere og alm. skovtursryttere. Vi har en mindre ridehal og ovalbane.

 

Mvh. Lotte

 


Stutteri Tyrevoldsdal

http://www.toelt-hest.dk

0
0
Svar på denne tråd
 
 Tak for svar
Forfatter: 
Dato:  16-12-2014 21:40

Tak til alle for svar - dejligt at I gider tage tiden til at hjälpe mig videre - det er ikke altid lige let at finde de gode steder.

 

Tyrevoldsdal er selvfölgelig et begreb, jeg var bare ikke klar over at det laa paa disse kanter.

 

Saa snart jeg ved noget mere präcist om vores planer for 'resten', vender jeg tilbage til Jer! Tusind tak!

 

Lise

0
0
Svar på denne tråd
 



Svar på denne tråd (Kræver login)
(Oprettelse og logind på Heste-Nettet foregår via Peercraft)


Fora og Emner | Museum | Vejledning | Adfærdsregler | Opsætning | Kontakt Heste-Nettet


Informationer om HN


Annoncering


Mest populære sider