Logo used for printing

HN afstemning
Rider du i din lokale skov?

Log ind for at deltage i afstemningen

Tidligere resultater
Islandshest

 Ögri frá háholti
Forfatter: 
Dato:  28-01-2008 15:03

Hej HN'er.

Er der nogen af jer der har afkom efter Ögri frá háholti?



Islænder er det bedste..


Gør livet til en fest rid islandsk hest.

0
0
Svar på denne tråd
 
 123456
Forfatter: 
Dato:  31-01-2008 11:46

Jeg har arbejdet på en gård i DK hvor de brugte Ögri rigtig meget i nogle år, og med nogle rigtig fine resultater, til forårskåringen i år skal den 4årige hoppe stå sin prøve, men det skal nu nok gå godt!

Du kan finde afkommene på www.engimyri.dk .

(desuden er der da den detalje at faktisk så har den højst kårede 4års hoppe, de sidste par år ved forårskåringen i herning været efter Ögri)


0
0
Svar på denne tråd
 
 Ögri...
Forfatter: 
Dato:  31-01-2008 12:31

Prøv at gå ind på debatforummet på www.joras.dk og søg på Ögri, der er masser af tråde om ham!


Han er en vanvittigt populær hingst, og med rette, han laver nogle lækre, smukke, alsidige afkom med gode gangarter!

0
0
Svar på denne tråd
 
 Ögri...
Forfatter: 
Dato:  01-02-2008 11:24

Jeg har en dejlig hoppe efter Ögri - letbygget med især god hals og muskuløs overlinie; dejligt mildt og ukompliceret sind - alle ville næsten kunne ride hende - og med rummelige og elastiske bevægelser; når hun er i sit es, er hun utroligt fed at sidde på. Hun viser alle fem gangarter, og har meget tölt og pas i sig. Det giver Ögri gerne.


Hun har ikke været i ridning så lang tid sammenlagt, måske et halvt års tid, for hun har været noget svingende viljemæssigt og haft en periode med skrantende helbred, og derfor har hun fået temmeligt mange pauser undervejs. Hvis viljen udvikler sig, så skal hun muligvis stilles til kåring, men det kan kun tiden vise. Dog tror jeg ikke, den til tider manglende vilje hos hoppen skyldes Ögri - han skulle give fine, friske afkom.


Jeg er begejstret for Ögri - kender stort set ikke nogle grimme eller trælse afkom efter ham, og jeg kender snart en del - så hans popularitet er velfortjent. Et eksempel på et pragtfuldt afkom er sådan én som Porsti Frá Gardi, der er helt fantastisk. Ögri er yderligere en hingst, der bidrager med meget godt til mange forskellige typer hopper, så hvis en hingst endelig skal være populær blandt diverse hoppeejere, er det fint, at det er én som ham, synes jeg.


Jeg kan desværre ikke finde ud af at lægge billeder på hestenettet, men man kan se billeder i tråden om Ögri på www.joras.dk eller i hesteoversigten på samme side - søg på Ögrun Fra Tyskebakken.

0
0
Svar på denne tråd
 
 Øgri afkom
Forfatter: 
Dato:  03-02-2008 09:42

Her så et billede af min vallak.

En dejlig fyr på 6 år.



Mvh Kenneth.

0
0
Svar på denne tråd
 
 Litla fra Birkegaarden
Forfatter: 
Dato:  02-03-2016 08:43

Jeg har en dejlig hoppe Litla fra Birkegaarden. Hun er efter Ögri.

0
0
Svar på denne tråd
 



Svar på denne tråd (Kræver login)
(Oprettelse og logind på Heste-Nettet foregår via Peercraft)


Fora og Emner | Museum | Vejledning | Adfærdsregler | Opsætning | Kontakt Heste-Nettet


Informationer om HN


Annoncering


Mest populære sider