Logo used for printing

HN afstemning
Rider du i din lokale skov?

Log ind for at deltage i afstemningen

Tidligere resultater
Seniornettet

 Tilbage til savsmuldet
Forfatter: 
Dato:  18-01-2020 19:54

Hej hestenettet.

Det er vist 15-18 år siden, jeg havde en bruger her :) Hold op, der er gået mange gode timer med at diskuterer top-vigtige ting som vitamintilskud, kombisadel eller ej, hvor mange timer på fold, er saltsten nødvendigt osv osv! Jeg har redet hele livet, sådan cirka, i barndommen på lånte ponyer, siden egne heste.

Da jeg blev gravid fik jeg en anden rytter som part på min hest. Det gik i nogle år, hvor jeg red sådan lidt på halv tid. Da jeg blev gravid med tredje barn for snart ti år siden og samtidig havde krævende fuldtidsjob, lånte jeg den ud på en langtidskontrakt og solgte den endelig helt for et par år siden.

Jeg sagde farvel. Jeg tænkte, det var det - nyt kapitel med mere overskud, bedre økonomi og færre risici.

Men for filan...

 

Nu er jeg startet igen. Jeg fik en ridetime på en meget skikkelig, men søvnig og kedelig elevhest i onsdags... Og nu sidder jeg og glor låne-annoncer og parts-efterlysninger osv, for jeg skal bare have mere hest i mit liv. Det er så skørt, for jeg var jo lykkedes helt med at blive afvænnet - men første ridetime (fix!) var gratis - og så faldt jeg i!

 

Hej Hestenet - her har I mig tilbage LOL

Har du også været væk fra sporten?

1
1
Svar på denne tråd
 
 Uden fotos er det ikke sket!
Forfatter: 
Dato:  19-01-2020 13:08


Det så sådan ud lige efter timen. I sønnens cykelhjelm og udtjente lærredsbukser - og verdens største grin. Den stakkels hest ser noget modfalden ud, dog 🤗

 

Billede

 

Billede

 

2
1
Svar på denne tråd
 
 velkommen tilbage
Forfatter: 
Dato:  19-01-2020 21:25

Det er sjovt som det kun kræve en ridetur og så er man bidt igen :)

 


Mvh

Charlotte

 

T-shirt-butikken.dk - også t-shirts med hestemotiv

..The harder you fall, the higher you bounce..

0
0
Svar på denne tråd
 
 Tak skal du have!
Forfatter: 
Dato:  20-01-2020 00:18

Tak for din velkomst, Charlotte :)

0
0
Svar på denne tråd
 
 Velkommen
Forfatter: 
Dato:  20-01-2020 22:53
Velkommen tilbage blandt folk med samme "drug of choice".
1
1
Svar på denne tråd
 
 Fantastisk....
Forfatter: 
Dato:  26-01-2020 09:43

...som de heste holder ved

For snart 4 år siden fik jeg en skade, som stadig følger mig, og altid vil gøre det, og jeg var meget spændt på, om jeg nogensinde kom op på en hest igen. Det gjorde jeg - omend på et noget reduceret plan - og det er vel nok en gave :)

Min mor, som ellers ikke altid har forstået min passion, sagde for nyligt at hun er sikker på at det er hestene, der har hjulpet mig tilbage til et godt liv - og det tror jeg at hun har ret i.

 

Hilsen Sif


Det er sjovt at tage fjordheste alvorligt


www.sadelrummet.dk

0
1
Svar på denne tråd
 
 Tak for velkomst!
Forfatter: 
Dato:  26-01-2020 22:27

Tak Doctor Who! - Den første prøvetime er gratis!! Ha ha - det lyder fuldstændigt som jeg forestiller mig, en pusher gør reklame!

 

Sif - åh nej dog! Kom du til skade sammen med hestene? PS - min mor har også altid håbet på, at det bare ville være en fase, der gik over...

0
0
Svar på denne tråd
 
 Ikke hestenes skyld
Forfatter: 
Dato:  27-01-2020 12:55

Nej-nej, det var ikke hestenes skyld :)

 

Jeg havde en aneurisme, som bristede og gav mig en hjernehindeblødning. Ikke særlig sjovt, men jeg er kommet rigtig godt over det :)

 

Hilsen Sif


Det er sjovt at tage fjordheste alvorligt


www.sadelrummet.dk

1
1
Svar på denne tråd
 
 tilbage
Forfatter: 
Dato:  29-01-2020 08:26

Velkommen tilbage til HN

 

Der er dog ved at være noget dødt herinde

jeg holder pt pause fra ridningen efter jeg mistede min gamle vallak i maj sidste år

 

Jeg har fået skiftet min hofte i oktober grundet slidgigt, så har ikke været på en hest det sidste 1½ års tid.

 

Går og pusler lidt med tanken om at finde en sød og rar hest til lidt hyggeridning/skovtur 1-2 gange om ugen.

 

Hilsen Anne


nu tilbage som "sandkasserytter"

0
0
Svar på denne tråd
 
 Tak, Anne!
Forfatter: 
Dato:  29-01-2020 20:29

Dejligt med sådan en velkomsthilsen!

Wow - ny hofte lyder altså som noget af en omgang! Jeg håber, du finder en rigtig rar hest at ride ud på.

Hestenettet er ikke, som jeg husker det :) Der er sørme godt nok ikke ret meget gang i noget som helst. Det ser ud som om, mange læser med, men ikke ret mange kommenterer - og så bliver der jo ikke særlig meget kontakt :(

 

0
0
Svar på denne tråd
 



Svar på denne tråd (Kræver login)
(Oprettelse og logind på Heste-Nettet foregår via Peercraft)


Fora og Emner | Museum | Vejledning | Adfærdsregler | Opsætning | Kontakt Heste-Nettet


Informationer om HN


Annoncering


Mest populære sider