Logo used for printing

HN afstemning
Rider du i din lokale skov?

Log ind for at deltage i afstemningen

Tidligere resultater
Seniornettet

 Julegave
Forfatter: 
Dato:  18-12-2019 08:50

Hvad giver man en ældre ( svigermor ) i julegave. Nogen der har en god ide

0
0
Svar på denne tråd
 
 Julegave
Forfatter: 
Dato:  18-12-2019 19:52

Hvad interessere hun sig for?? Hvor aktiv er hun??

Men fx en flaske fin portvin eller sherry.
En kurv med en flaske vin, god chokolade, en lækker creme.

Hvis hun ikke kommer så meget ud: Et klippekort på at I vil køre en tur med hende hver måned. Og fx se hendes barndomsgade, museum eller frokost på en kro.


VH Pernille

 

Pernilles tanker og humor

 

Livet er for kort til at undgå Pernille

1
0
Svar på denne tråd
 
 Som svigermoder
Forfatter: 
Dato:  04-01-2020 18:45

(nå ja ikke helt endnu, men de har da boet sammen i flere år, de unge mennesker).

Jeg fik en guided tur i Aarhus (all inclusive- dvs billetter og mad betalt og overnatning på sovesofaen) i 4 dage- og det var SÅ fedt! ;-D

 

Min svigerdatter var så på arbejde nogle af dagene, men sønnen holdt fri. Jeg har aldrig været i Aarhus (uden at skulle med tog/færge dvs bare lige igennem), og det er da en fed by.

 

Dog kom jeg ikke op i Domkirkens tårn eller i Botanisk Haves Væksthuse (jeg planlagde selv, noget af det, jeg ville se- og vi kunne jo ikke vide vejret var bare supergodt, mens jeg var der).

 

Det var så feedt! Men nu er jeg nok også ret taknemmelig at have med, detaljer på bygninger, synes jeg er sjove- og kunst.

 

Det eneste, der IKKE var en succes- var Arken, jeg fik akut højdeskræk, og fik ikke set så meget. Jeg startede med at tage elevatoerne op til Regnbuen, men åbne elevatorer- og så åbent og langt ned- og glasgangbroerne til udstillingerne bagefter. Det er en "#¤%!-fobi.

 

Det ærgrer mig fortsat, men ellers var det fedt!


Mvh

Tine

2
0
Svar på denne tråd
 
 PS: Man skal
Forfatter: 
Dato:  04-01-2020 18:54

Jo også have fysikken, og de rette sko på.

Min sigerdatters mor, kan ikke gå særlig langt pga en sygdom, og hendes far (forældrene er skilt)- havde set det hele før, åbenbart.

 

Så måske lagde jeg mig lidt mere i selen, for at være interesseret i starten, men det gik over: Jeg var/er ægte interesseret. Men min ryg- av. Og mine lægge- av.(trapper). Men noget af det kunne da gås væk. ;-)


Mvh

Tine

2
0
Svar på denne tråd
 



Svar på denne tråd (Kræver login)
(Oprettelse og logind på Heste-Nettet foregår via Peercraft)


Fora og Emner | Museum | Vejledning | Adfærdsregler | Opsætning | Kontakt Heste-Nettet


Informationer om HN


Annoncering


Mest populære sider