Logo used for printing

HN afstemning
Rider du i din lokale skov?

Log ind for at deltage i afstemningen

Tidligere resultater
Seniornettet

 BFO med eget fedt (brystforstørren
Forfatter: 
Dato:  15-05-2019 21:13
Hej
Jeg søger hjælp ang. Brystforstørrende med eget fedt som jeg har ønsket længe. Men har spørgsmål til folk der selv har fået indgrevet.
Virker det, giver det synlige ar, har i fortrudt og ville man kunne se i havde fået lavet bryster hvis ikke man vidste og ikke havde set brysterne inden operationen. ? Håber meget i kan hjælpe mig :)
0
2
Svar på denne tråd
 
 Alle operationer giver ar
Forfatter: 
Dato:  15-05-2019 23:24

Desuden er der en lille risiko for, at man dør under narkosen.

Det kommer også an på, hvor dygtig kirugen er, og hvor du er i verden, når du får lavet, den opreation.

 

Er det i udlandet, du får lavet den, så skal du SELV betale i Danmark- for evt komplikationer. Det kan blive meget meget dyrt!

 

Kan du hive 40.000 op ad lommen, er det nok ikke et problem. Men det koster det, at få repareret på uheldige operationer (foretaget i fx Thailand)- i Danmark.

 

Det er dyrt! Den danske stat betaler ikke gratis på fejlslagne operationer i udlandet.


Mvh

Tine

1
1
Svar på denne tråd
 
 Du skal turde komplikationer.
Forfatter: 
Dato:  16-05-2019 06:14
Du vil naturligvis gøre det pga håbet om et godt outcome.
Men, der er potentiale for komplikationer.
Hvis resultatet ikke bliver perfekt, så skal fornemmelsen i kroppen gerne være "men det jeg kom fra gjorde nødvendigheden så åbenlys, at det var det helt rigtige at prøve!"
Hvis fornemmelsen ved subperfekt resultat er "åh nej, katastrofe og fortrydelse" så lad være.
Hvis du kun bliver glad ved perfekt resultat, så tror jeg ikke på, at du er klar.

Jeg kender ikke statestikken.
Men her er et fif, der er godt til når man skal tage en beslutning.

Tag et stykke papir.
Fold det langs midtlinien lodret og vandret.
Øverst til højre, fordele ved at gøre det.
Øverst til venstre, ulemper ved at gøre det.
Nederst til højre ulemper ved at lade være.
Nederst til venstre fordele ved at lade være.

På den måde gør du det ekseptionelt tydeligt, hvad der er vigtige argumenter for og imod, og der kommer overblik over hvad der er vigtigt for DIG.

Uanset hvad du vælger, alt godt fremover.
0
1
Svar på denne tråd
 
 operation
Forfatter: 
Dato:  16-05-2019 08:05

Hej

 

jeg har godt nok ikke fået lavet brystforstørrelse...

 

men jeg har på et tidspunkt fået fjernet en kræftknude i brystet og manglede derfor en del "fyld" i det ene bryst.

 

Det har jeg fået efterfyldt med eget fedt. Der er som sådan ikke de store ar (udover det jeg havde i forvejen) men kun nogen små som hurtigt forsvinder igen.

 

Men der er jo altid en risiko når man bliver lagt i narkose, og mulighed for at det ikke lige bliver som man havde forestillet sig.

 

Hilsen Anne


nu tilbage som "sandkasserytter"

1
1
Svar på denne tråd
 
 ang operationstankerne
Forfatter: 
Dato:  16-05-2019 13:09

tusinde tak for jeres svar.
Og tanken var helt bestemt også, at få det gjort i Danmark, og har sparret de 40.000 op. og er klar over det muligvis ikke bliver helt perfekt.
er bare mere med de ar jeg tænker på og om det overhovedet virker eller om man bare spilder 40.000 kr og det så ikke kan ses

 

1
1
Svar på denne tråd
 
 eeeeeeeeeeeee
Forfatter: 
Dato:  21-05-2019 11:24

ar ses.

men hvor meget er varierne fra person til person.

Hvis du frygten for synlige ar efter en bryst operation, tror jeg at du skal vælge oprationen fra.

 

Jeg har været i modsatte "grøft" og har fået reduceret min barm, og ja jeg har sammenlagt ca 60 cm ar, og det har jeg det helt fint med, og har aldrig skammet mig eller skjult det.

for det er resultatet at en beslutning jeg har taget, og som jeg står ved. det er skam ikke en hemmeligt. mine bryster er flotte, og arene betyder mindre.

 

Overvej nøje om du syntes dit ønske, også kan rumme konsekvenserne. ved at du måske ikke "laver/danner" pæne ar. og hvis det har svært ved at hele, og aret så ændre sig.

De fleste kirurg laver skam et rigtigt flot stykke arbejde, MEN der er ingen garanti.

Vil du elske dine bryster selvom der vil være synlige ar. så syntes jeg du skal få det lavet.

 


:O)

0
0
Svar på denne tråd
 
 Prøv at undersøge dette sted!
Forfatter: 
Dato:  19-09-2019 14:57

Prøv at tjekke www.beautyconnected.dk ud. Det er en tripadvisor for kosmetiske behandlinger og operationer. Der kan man se før efter billeder som medlemmer selv har lagt op, og skrive og høre deres erfaringer. Har selv fået virkelig god hjælp fra mange af de piger der er derinde :)

0
1
Svar på denne tråd
 



Svar på denne tråd (Kræver login)
(Oprettelse og logind på Heste-Nettet foregår via Peercraft)


Fora og Emner | Museum | Vejledning | Adfærdsregler | Opsætning | Kontakt Heste-Nettet


Informationer om HN


Annoncering


Mest populære sider