Logo used for printing

HN afstemning
Rider du i din lokale skov?

Log ind for at deltage i afstemningen

Tidligere resultater
Seniornettet

 Rengøringsmidler til bil
Forfatter: 
Dato:  17-11-2018 16:39

Hej, jeg håber der er nogle derude der elsker deres biler lige så meget som min kæreste!!

 

Jeg står og skal til at finde fødselsdags/julegave til min kæreste. Han er super glad for sin bil, og gør meget ud af at holde den pæn og ren.

 

Nu er vi jo på en heste-side, men jeg tænkte at nogle af jer derude måske også har en mand, der holder af bilrengøring i hånden, som min gør det :)

 

Jeg synes bare det er en jungle at finde de "rigtige" midler...

Det må heller ikke være for dyrt. Men min hovedidé er at give ham en "samlet pakke" med alt hvad der skal bruges til ind- og udvendig rengøring.

 

Har fundet en fin lille kasse med microfiberklude, vaskesvampe, fælgbørste osv. i. Nu mangler jeg somsagt bare nogle nænsomme, effektive, gerne miljøvenlige midler til:

vinduespuds, lakvedligeholdelse, fælgrens, sædevask, og servietter til indvendig (til døre, instrumentbræt, kopholder, osv)

 

Kender i nogle gode mærker?

 

Venligste hilsner Sebrina :) På forhånd tak


SEAM Training - Livsglæde gennem heste

0
0
Svar på denne tråd
 
 bilpleje...
Forfatter: 
Dato:  17-11-2018 21:58

hi hi aner det ikke men prøv THansen eller en forhandler af lige netop det bilmærke din kæreste har :) :)


Nisha og Strejfer

pony-mor med lyseblå T-shirt og hvid parryk

Himmelhesten Sorteper

0
0
Svar på denne tråd
 
 Tak :b
Forfatter: 
Dato:  19-11-2018 09:49

Haha, tak for inputtet :)

Jeg har en plan om at tage i Biltema en af dagene, men der er så mange forskellige produkter, og de salgsassistener der er dér, kender ikke altid helt til produkterne. Så derfor ville jeg forhører mig, om noget havde fundet det de bare synes var smadder godt :D


SEAM Training - Livsglæde gennem heste

0
0
Svar på denne tråd
 
 Vandstøvsuer
Forfatter: 
Dato:  28-01-2019 22:55

Mit bedste bud vil være at kigge i Biltema. Jeg har været rigtig glad for deres vandstøvsuger, som jeg har brugt, når jeg har gjort sæderne rene.

 

Jeg har ikke eksperimenteret med meget andet andet opvaskemiddel og vand, men det har gjort rigtig meget.

 

Håber du kan bruge mine tips.

0
0
Svar på denne tråd
 



Svar på denne tråd (Kræver login)
(Oprettelse og logind på Heste-Nettet foregår via Peercraft)


Fora og Emner | Museum | Vejledning | Adfærdsregler | Opsætning | Kontakt Heste-Nettet


Informationer om HN


Annoncering


Mest populære sider