Logo used for printing

HN afstemning
Rider du i din lokale skov?

Log ind for at deltage i afstemningen

Tidligere resultater
Seniornettet

 Det med job
Forfatter: 
Dato:  11-11-2018 17:41

Hej alle herinde

 

Jeg har et fleksjob på 10 timer, og søger flere timer. Reglerne siger, at jeg gerne må have et fleksjob flere steder, så længe det er under de antal timer, som jeg er vurderet til at kunne arbejde.

 

Jeg er lidt på bar bund i, hvor jeg kan søge henne. Min erfaring siger mig, at mange arbejdsgivere nærmest pr. automatik afviser mig, når jeg fortæller jeg er fleksjobber. Tror egentligt mange gange det handler om, at de ikke ved, hvad det vil sige at have en fleksjobber.

 

Jeg vil rigtig gerne ud af mit fleksjob, men tør ikke "smide mit sikkerhedsnet" endnu, da jeg ikke har afprøvet det antal timer, som jeg er vurderet til at kunne arbejde. Jeg har efterhånden lært, at håndtere det problemer jeg har, så jeg muligvis kan varetage et almindeligt job.

 

Jeg søger inden for boligbranchen, jobs med lovgivningsarbejde eller andet administrativ arbejde.

 

Nogen der har gode råd til, hvor jeg kan søge henne?

 

Tak for du læste mit indlæg.

 

/Djazz08 :)

0
0
Svar på denne tråd
 
 123456
Forfatter: 
Dato:  21-11-2018 12:44

Siden du skriver på et heste forum, går jeg ud fra du kan noget med heste. Så hvad med at henvende dig på et advokatkontor og fortæl dem, hvilken fantastisk chance de her har for at fylde en niche med en kompetent medarbejder som lige præcis har timer nok til at udfylde nichen og en kæmpe viden indenfor hesteverdnen.

 

Held og lykke med at finde det helt rigtige job


Suldudu

1
0
Svar på denne tråd
 
 Job som bolig influencer
Forfatter: 
Dato:  29-01-2019 12:24

En god måde at gøre sig attrativ til at få et job, er ved at være synlig på de sociale medier.

 

Det er udbredt blandt HR-medarbejdere at screene nettet for den sociale profil af en ansøger. Derfor: Vil du gerne arbejde med bolig, så skal din Instagram profil også udstråle det.

 

Måske er din Instagram profil så god, at du reelt kan tjene noget ekstra imens du søger jobbet. Det kan du eksempelvis som micro influencer.

 

Når du laver en lækker Instagramprofil, så gælder det om at udstråle, at du er ekspert. Søg gerne inspiration hos andre instagrammmers eksempelvis via #bolig.

0
2
Svar på denne tråd
 
 fleksjob
Forfatter: 
Dato:  03-02-2019 11:30

Min mand er i fleksjob, jeg kan huske han bla fik adgang til en jobbase kun med fleksjob, har du adgang til den?

 

Det første fleksjob min mand kom i var via hjælp fra hans sagsbehandler. Så hold gerne dialog med sagsbehandler ift dit ønske om at finde mere at lave.

 

Held og lykke.

0
0
Svar på denne tråd
 



Svar på denne tråd (Kræver login)
(Oprettelse og logind på Heste-Nettet foregår via Peercraft)


Fora og Emner | Museum | Vejledning | Adfærdsregler | Opsætning | Kontakt Heste-Nettet


Informationer om HN


Annoncering


Mest populære sider