Logo used for printing

HN afstemning
Rider du i din lokale skov?

Log ind for at deltage i afstemningen

Tidligere resultater
Seniornettet

 Kremering og forudbetaling?
Forfatter: 
Dato:  21-10-2017 07:33
Hej..
Da jeg ønsker at min højt elskede hest skal kremeres ved Dansk dyrekremering. De er utroligt søde at snakke med, men forlanger forudbetaling, og det er ret dyrt! Nogen der har erfaring med dem? Er de pålidelige?
Og er det lovmæssigt i orden at skulle betale først?
Umiddelbart stoler jeg på dem...
Jeg er mildest talt knust ifht at min hest skal i hestehimmelen, og har under ingen omstændigheder lyst til at blive snydt oven i.

Mvh. Julie
0
0
Svar på denne tråd
 
 Ingen personlig erfaring...
Forfatter: 
Dato:  28-10-2017 08:33

...men umiddelbart vil jeg da tro, at de er gode nok. Find dem på Facebook, der kan du læse nogle anmeldelser.

 

Forudbetalingen er sikkert for firmaets beskyttelse, dyreejere er ikke just kendt som gode betalere - spørg bare dyrlægerne ;)

 

Hilsen Sif


Det er sjovt at tage fjordheste alvorligt


www.sadelrummet.dk

3
0
Svar på denne tråd
 
 123456
Forfatter: 
Dato:  02-11-2017 18:10

Det er helt ok at de forlanger forudbetaling, det gør vi også på min arbejdsplads (dyrehospital)når folk ønsker deres dyr kremeret. Det er ret bekosteligt at sende dyr til kremering og vi vil ikke stå med regningen fra krematoriet og kunne vinke farvel til de penge fordi folk ikke betaler.
Så jo, det er helt okay.
Sif har ret, der er dyreejere som er dårlige betalere og det prøver både vi og alle andre i branchen at gardere os imod i det omfang det kan lade sig gøre :)

1
0
Svar på denne tråd
 



Svar på denne tråd (Kræver login)
(Oprettelse og logind på Heste-Nettet foregår via Peercraft)


Fora og Emner | Museum | Vejledning | Adfærdsregler | Opsætning | Kontakt Heste-Nettet


Informationer om HN


Annoncering


Mest populære sider