Logo used for printing

HN afstemning
Rider du i din lokale skov?

Log ind for at deltage i afstemningen

Tidligere resultater
Seniornettet

 Velkommen til kollega
Forfatter: 
Dato:  07-09-2017 08:41

Hej,

Min gode kollega Simone, som jeg deler kontor med, kommer snart tilbage på job efter at have været på barsel i AAALLLTTT for lang tid. Og jeg vil gerne byde hende velkommen på en sjov og kreativ måde.

Problemet er bare, at jeg hverken er sjov eller kreativ :-(

Men det ved jeg, at der er mange herinde, der er. Så er der nogen, der har nogen gode ideer til, hvad jeg kan "pynte" vores kontor med, når hun kommer tilbage?

Er der måske nogen, der kan skrive eller citere et godt "Velkommen tilbage"-digt eller vers?

Til inspiration kan jeg sige, at Simone - i skarp kontrast til mig - er både sjov og kreativ. Og så kan hun rigtig godt lide hård rock, Star Wars, øl, god mad, unyttig viden - og selvfølgelig heste (vi er jo trods alt på Heste-nettet).

På forhånd mange tak for gode ideer og inspiration :-)

0
0
Svar på denne tråd
 
 Sjov...
Forfatter: 
Dato:  08-09-2017 09:53

hvad med at finde noget star wars relateret og pynte lidt op med det. Finde en enhjørning og stille på bordet og lave en kage i et af temaerne. Og lave et skilt med velkommen tilbage.

0
0
Svar på denne tråd
 
 Enhjørning?
Forfatter: 
Dato:  14-09-2017 13:30

Men hvor finder man en enhjørning? Og jeg er også lidt i tvivl: Hvor passer en enhjørning overhovedet ind i billedet? Tror I, at man kan lide enhjørninger, bare fordi man er glad for heste generelt? Eller er det mere, fordi det er kombineret med en interesse for Star Wars og hård rock, hvilket måske nok indikerer en livlig fantasi?

0
0
Svar på denne tråd
 



Svar på denne tråd (Kræver login)
(Oprettelse og logind på Heste-Nettet foregår via Peercraft)


Fora og Emner | Museum | Vejledning | Adfærdsregler | Opsætning | Kontakt Heste-Nettet


Informationer om HN


Annoncering


Mest populære sider