Logo used for printing

HN afstemning
Rider du i din lokale skov?

Log ind for at deltage i afstemningen

Tidligere resultater
Seniornettet

 udskift plader böckmann duo 10 år
Forfatter: 
Dato:  22-04-2017 22:59

Hej

 

Jeg er så uheldig, at min ellers så pæne Böckmann Duo trailer fra 2007 har fuldstændig gennemrådnede plader på de to skrå sider foran og skal skiftes. ØV øv...

Er der nogen herinde som ved hvor meget af traileren man er nødt til at skille ad for at få pladerne af? Jeg er ved at undersøge hvor besværligt/eller ej det er at reparere.

0
0
Svar på denne tråd
 
 Rep. Af trailer
Forfatter: 
Dato:  29-04-2017 09:30

Jeg er ret sikker på at du bliver nød til at have toppen af traileren af ! Så det bliver et større projekt, men det kan lade sig gøre. Min westfalia trailer, har været gennem projektet, og da den var skildt ad, viste det sig at flere af pladerne var pil rådne, så da vi var i gang skiftede vi alle sider på nær rampen !

 

Heldigvis er min far en handyman uden hans hjælp var det ikke blevet til noget ! Men han gjorde det klart at sådan en opgave på tog han sig ikke igen !

 

Så overvej det grundigt inden du går igang, kan det betale sig eller er det nemmere og billigere at købe en anden trailer ! Materialerne var faktisk temmeligt dyre, mener omkring 4000 kr. Pr side, plus du bruger en formue til skruer og bolte samt nitter til montering af lister.

 

god arbejdslyst - hvis du går igang !

0
0
Svar på denne tråd
 



Svar på denne tråd (Kræver login)
(Oprettelse og logind på Heste-Nettet foregår via Peercraft)


Fora og Emner | Museum | Vejledning | Adfærdsregler | Opsætning | Kontakt Heste-Nettet


Informationer om HN


Annoncering


Mest populære sider