Logo used for printing

HN afstemning
Rider du i din lokale skov?

Log ind for at deltage i afstemningen

Tidligere resultater
Seniornettet

 Mit ene øje er altid generet.
Forfatter: 
Dato:  18-06-2016 14:50

Mit ene øje føles næsten altid som om der er noget der genere det. Jeg bruger kontaktlinser, men har i længere perioder prøvet at være uden for at se om det gjorde det bedre, men det gjorde det desværre ikke.

 

Det andet øje har det helt fint. Hvad kan der mon være galt?

0
0
Svar på denne tråd
 
 Til læge
Forfatter: 
Dato:  19-06-2016 09:42

Det er jo helt umuligt at give et bud på. Så til læge med dig, når det nu ikke er gået over af sig selv.

God bedring.

 

Venlig hilsen

Mia F.


Do not corner something that you know is meaner than you.

...

0
0
Svar på denne tråd
 
 Tørt øje
Forfatter: 
Dato:  11-07-2016 18:08

Jeg er kommet frem til at det skyldes at mit øje, af en eller anden grund, er meget tørt, og kontaktlinserne gør det desværre ikke bedre jo.

0
0
Svar på denne tråd
 
 Ujævnheder på hornhinden?
Forfatter: 
Dato:  29-07-2016 02:43

Jeg har haft samme problem gennem flere år uden at kunne finde årsagen og været hos både øjenlæge og optikere.

 

Til sidst var der så en optiker der tog et billede af mine hornhinder, og dette billede viste tydelige ujævnheder på den ene af mine hornhinder. Dette havde øjenlægen ikke opdaget!

Men øjenlægen ordinerede nogle specielle øjendråber, og det fik problemet til at forsvinde.

 

i dag har jeg ingen problemer med mine kontaktlinser :-)

 

Måske du lider af noget tilsvarende.

 

Mit var formodentlig opstået i forbindelse med fødsel og amning, hvilket medfører hormonelle ændringer, som kan give disse ujævnheder på hornhinden. Det er vist endda meget normalt...

0
0
Svar på denne tråd
 
 måske......
Forfatter: 
Dato:  01-08-2016 11:48

da jeg havde brugt linser i +20 år begyndte de at genere- dvs jeg følte de vendte forkert i øjene og det gjorde de altså ikke.

 

En øjenlæge tjekkede mine øjne og det viste sig, desværre, at slimhinderne under øjnelåget var slidt op.

Han sagde drop linser nogle år - så burde du kunne bruge dem igen.

 

dette er dog ikke afprøvet da han også sprugte om jeg havde overvejet laseroperation og for 11 år siden var dette ikke ret udbredt i DK- men jeg valgte denen løsning så er idag brille/linse fri

 

 

Karina

0
0
Svar på denne tråd
 



Svar på denne tråd (Kræver login)
(Oprettelse og logind på Heste-Nettet foregår via Peercraft)


Fora og Emner | Museum | Vejledning | Adfærdsregler | Opsætning | Kontakt Heste-Nettet


Informationer om HN


Annoncering


Mest populære sider