Logo used for printing

HN afstemning
Rider du i din lokale skov?

Log ind for at deltage i afstemningen

Tidligere resultater
Seniornettet

 Jobansøgning, hjælp
Forfatter: 
Dato:  05-11-2015 16:17

Hej.

 

Jeg ønsker at finde nyt job, da jeg har siddet med samme opgaver i snart 12 år.

 

De ansøgninger jeg allerede har sendt ud, har desværre ikke resulteret i en samtale, til trods for at jeg har kunne bestride de ansøgte stillinger.

 

Så nu tænker jeg at min ansøgning ikke er god nok.

 

Er der nogen herinde der kender et firma eller lign. som kan hjælpe mig med at fikse min ansøgning??

0
0
Svar på denne tråd
 
 overskrift
Forfatter: 
Dato:  05-11-2015 20:02

Det nemmeste er nok at kontakte din a-kasse og få nogle råd fra dem.

Hvis du har lyst, er du også velkommen til at sende dem til mig - jeg arbejder med HR :)


Hilsen Anne

1
0
Svar på denne tråd
 
 Ansøgning...
Forfatter: 
Dato:  06-11-2015 10:22

Der findes flere firmaer, der kan skrive din ansøgning for dig. Det er bare så vigtigt at ansøgningen er skrevet rigtigt og giver det rigtige billede af dig som kandidat, så jeg synes det er fornuftigt at du søger hjælp. Jeg er lige blevet færdig med min PhD og kommer også til at bruge et firma til at hjælpe med mine jobansøgninger.

Jeg har fundet dette firma, som jeg vil prøve at arbejde sammen med, når der kommer et rigtig spændende jobopslag: http://www.superkandidaterne.dk, men der er mange forskellige at vælge imellem.


 

 

0
2
Svar på denne tråd
 
 overskrift
Forfatter: 
Dato:  06-11-2015 15:01

Det er en god ide at få gode råd udefra, men decideret at få andre til at skrive hele ansøgningen for en - er efter min mening lidt at tage røven på dem der skal læse den. Man giver bla. arbejdsgiver et indtryk af ens sproglige evner, som man så ikke nødvendigvis kan leve op til i virkeligheden. Og hvordan skal man kunne levere til en jobsamtale, som bygger på en ansøgning man ikke engang selv har skrevet?


Hilsen Anne

5
0
Svar på denne tråd
 



Svar på denne tråd (Kræver login)
(Oprettelse og logind på Heste-Nettet foregår via Peercraft)


Fora og Emner | Museum | Vejledning | Adfærdsregler | Opsætning | Kontakt Heste-Nettet


Informationer om HN


Annoncering


Mest populære sider