Logo used for printing

HN afstemning
Rider du i din lokale skov?

Log ind for at deltage i afstemningen

Tidligere resultater
Seniornettet

 Optager ikke piller
Forfatter: 
Dato:  31-10-2015 20:48

Sagen er den at jeg i de sidste 14 dage ikke har kunnet optage nogle af de piller jeg tager ( de kommer hele ud igen ) kan ikke lige finde ud af hvilke da det er forskellige jeg tager.

Nogen har har prøvet det og ved hvad det kan skyldes...

0
0
Svar på denne tråd
 
 Nogle piller snyder
Forfatter: 
Dato:  01-11-2015 08:41
Jeg mener, at nogle piller snyder, så kapslerne ikke optages, indholdet gør.

Ellers, burde det (medmindre du er korttarmspatient eller lignende) ikke være muligt for piller at passere så hurtigt igennem at de ikke optages.

Ring til din læge i næste uge, folk herfra kan ikke sige mere detaljerede råd, medmindre du fortæller ting som er ret intime.
2
0
Svar på denne tråd
 
 piller
Forfatter: 
Dato:  01-11-2015 19:31

Ja Lægen er nok den eneste udvej men håbede nogen havde prøvet noget lignede.

Er ikke korttarmspatient, får bare forskellige smerte stillende og vanddrivende piller, men har lige haft en ordenlig gang forkøelse så tænke om det kunne være oversagen.

0
0
Svar på denne tråd
 
 Hvis du får vanddrivende
Forfatter: 
Dato:  03-11-2015 17:43

kan det være du også får kaliumklorid og lige netop med dem er det meget almindeligt at matriksen - altså skalllen - ser hel ud, men medicinen er altså optaget.

 

pro.medicin.dk/Medicin/Praeparater/ 7780.. Det står som tredje punkt under "bemærk"

 


Jeg køber aldrig en travhest igen men jeg elskede hende jeg havde over alt på jorden.

 

RIP Seven - 01.04.1990-26.05.2013

 

"Nothing tastes as good as skinny feels" - Kate Moss

1
0
Svar på denne tråd
 
 Kaliumklorid
Forfatter: 
Dato:  03-11-2015 19:25

MaggieMay: Der blev jeg godt lettet får nemlig kaliumklorid sammen med de vanddrivende, har bare aldrig opdaget det før nu. (har spist dem i over 2 år)

1
0
Svar på denne tråd
 



Svar på denne tråd (Kræver login)
(Oprettelse og logind på Heste-Nettet foregår via Peercraft)


Fora og Emner | Museum | Vejledning | Adfærdsregler | Opsætning | Kontakt Heste-Nettet


Informationer om HN


Annoncering


Mest populære sider