Logo used for printing

HN afstemning
Rider du i din lokale skov?

Log ind for at deltage i afstemningen

Tidligere resultater
Seniornettet

 Skal vi være kærester??
Forfatter: 
Dato:  27-06-2015 11:07

Hej Hej...

Jeg har mødt en fantastisk fyr som jeg er blevet rigtig glad for.. Vi har kendt hinanden i godt 4 mdr. Vi skriver meget sammen og skyper en del, da han arbejder i udlandet. Vi ses når han er hjemme og jeg har også besøgt ham hvor han arbejder.

Vi er enige om at vi er på samme vej ift os og kærligheden, men han er ikke sådan en der taler meget om følelser eller virker til at have travlt... Det gør mig ind i mellem usikker, selvom jeg nu heller ikke har decideret travlt... men måske fordi jeg har brug for at vide han er min...samtidig med at jeg også bare nyder ham.

Her har jeg brug for jeres råd.. Hvordan spørg jeg ham om vi er kærester.. Eller er kommet videre på " den der vej"... Eller hvad vi er... Hvad har i gjort? Gør man overhovedet noget når man er sådan rigtig voksen... Hilfe bitte!!!

 

kærligst Hollie<3

2
0
Svar på denne tråd
 
 skal vi være kærester...
Forfatter: 
Dato:  27-06-2015 12:51

Jeg lavede engang et brev, hvor jeg skrev: Skal vi være kærester? Sæt kryds og så firkanter med ja, nej og ved ikke. Skrevet med barnlig skrift, omvendte bogstaver osv. Totalt folkeskole-børne-kærester-agtigt. Det blev RET godt modtaget :-)

 

Ellers tænker jeg, at det også vil være rigtig fint at sige det til ham, sådan cirka, som du har skrevet her. Altså at det ikke er fordi du har travlt, men du gerne vil vide, at I er på samme vej, og at I er kærester og altså alene på den ;-) Det tror jeg, de fleste vil blive glade for at få afklaret.

 

mvh. tina


Barylere rule!
7
0
Svar på denne tråd
 
 Overskrift
Forfatter: 
Dato:  28-06-2015 12:05

Sig til ham, at du bare gerne vil have at han ved, at du ikke har ønske om at se nogle andre; at det kun er ham du vil, og at du er 100% dedikeret jeres "forhold", og kun ønsker at udvikle det der er mellem jer..

Det tvinger ham vel mere eller mindre til at bekende kulør, om han har det på samme måde.. Hvis han kun kommer med respons alá "hvor er du sød", "det betyder meget for mig", "det er jeg glad for" er det det samme som at sige "... Men sådan har jeg det ikke"


Med venlig hilsen

Line Madsen

 

 

Fotonørd med ualmindeligt stort F!

 

Se evt. mine billeder på:

www.Line-Madsen.dk

www.facebook.com/FotografLineMadsen

1
0
Svar på denne tråd
 



Svar på denne tråd (Kræver login)
(Oprettelse og logind på Heste-Nettet foregår via Peercraft)


Fora og Emner | Museum | Vejledning | Adfærdsregler | Opsætning | Kontakt Heste-Nettet


Informationer om HN


Annoncering


Mest populære sider