Logo used for printing

HN afstemning
Rider du i din lokale skov?

Log ind for at deltage i afstemningen

Tidligere resultater
Seniornettet

 Date meget yngre fyr?
Forfatter: 
Dato:  10-06-2015 10:32

Længe længe siden jeg har brugt HN, men i er jo dejlige fornuftige mennesker med svar på alt..

 

Sagen er den at jeg er 27 år, nyder mit liv, mine hunde, mine interesser, veninder/venner og styr på job og økonomi..

I det hele taget ansvarsbevidst.. Har altid haft jævnaldrende kærester og så havde jeg et langt forhold til en 14 år ældre mand..

 

I weekenden var jeg så afsted med en veninde til en messe med arbejdet..

Her er der en fyr der flere gange smiler til mig og jeg smiler tilbage.. Han er da charmerende at se på..

Om aftenen bliver både min veninde og jeg lidt småfulde og fyren ender med at tage kontakt til mig.. Om vi ikke skal ses senere over en øl.. Og om han ikke må få mit nummer..

Normalvis giver jeg ALDRIG mit nummer ud til fremmede, men med en lille fjer på så fik han det..

 

Han endte med at ringe senere og vi sad og snakkede hele natten, småfulde som vi var..

Men finder ud af han kun er 20!!! Det er altså 7 år yngre end mig!

Det er så her filmen knækker for mig..

Han ser godt ud, charmerende, fed humor og vi har en stor fælles interesse..

Han vil gerne se mig igen, vi bor 20 min fra hinanden..

Men kan man overhovedet have noget seriøst med en 20 årig?

Har det lidt som om det vil være at date et barn..

Jeg har jo den alder hvor jeg er begyndt at tænke på villa, Volvo og vovse.. Han siger godt nok han er samme sted, men husker mig selv som 20 årig..

 

Er det overhovedet værd at se så ung en fyr igen?

Er bange for at risikere at blive glad for ham, for så at finde id af at det er helt forkert..

Og hvad ville i andre tænke om en 27 årig kvinde der dater en 20 årig knægt?

2
0
Svar på denne tråd
 
 123456
Forfatter: 
Dato:  10-06-2015 11:13

Hvad jeg ville tænke? Jeg ville tænke:

"Whoo-hooo, GO FOR IT!!"

Men nu kommer jeg også fra en lang række af kvinder, der har været de rene kuvøse-røvere...

Min mormor var 17 ældre end min morfar (som jo altså ikke er min biologiske morfar), og de var sammen i... 40 år tror jeg, før min morfar desværre døde (mormor lever stadig - det er førkrigsmekanik! Bygget til at holde!).

Min mor var 33, da hun mødte denne her søde, alvorlige fyr på 20. Det skulle vist egentlig bare have været en engangs-forestilling eller to, men de er altså stadig sammen her 32 år efter... Og ved gud, om de ikke stadig er nyforelskede som et par teenagere en gang imellem!

Så hvis kemien er der fra både din og hans side (og det lyder det jo til, at der var!), hvorfor så ikke give manden en chance? Det er ikke alle tyve-årige der er umodne.

Og hvis han viser sig at være det, eller have andre ubehagelige sider, så viser den slags sig som regel hurtigt, og så kan du skrive det på 'eventyr-fordi-det-var-sjovt- kontoen'.

 

Held og lykke, hvad du nu end bestemmer dig for

 

Venlig hilsen Mitte

20
0
Svar på denne tråd
 
 Tak Mitte..
Forfatter: 
Dato:  10-06-2015 11:33

Tak Mitte for dit herlige svar..

Der var nogle gode referencer imellem.. Griner højt..

 

Ja du har nok ret i det er go for it, men havde godt nok ikke troet det ville være allerede jeg skulle under kategorien cougar..

 

Største minus er han har hundeallergi og jeg har hund.. Men jeg virker til at tænke mere over det end han gør..

2
0
Svar på denne tråd
 
 123456789
Forfatter: 
Dato:  10-06-2015 12:02

Hvis i er "meant to be", så finder i også en løsning på allergiproblemet


Jeg bruger Kingsmoor hundefoder fordi, det er baseret på årstidens lokale råvarer, er uden kunstigt fyld og fordi det egner sig til allergihunde

2
0
Svar på denne tråd
 
 Jeg kan godt
Forfatter: 
Dato:  10-06-2015 12:05

forstå, hvorfor du tøver - jeg ville også stejle ved en, der var så meget yngre end mig selv på papiret. MEN... To af mine tætteste veninder har begge kærester, der er 5-6 år yngre end dem selv. Vi kvinder er 30-31 år gamle De forhold har holdt i 3-4 år nu, og begge hold har nu købt eget hus - der er snak om børn det ene sted ihvertfald.

Mine veninder er dog også unge af sind - ingen af os har haft travlt med at stifte familier og købe ejendom tidligt i livet.

 

20 år er meget ungt, ja, og jeg ville nok også selv have tænkt "ej, det går ikke", hvis jeg stod i din situation som 27-årig. Men efter at have oplevet mine veninders forhold blomstre, så ville jeg ikke være så bekymret for aldersforskel den dag i dag

 

Når I bliver gamle og grå, vil du glæde dig over, at du er den ældste, så du kan beholde ham lidt længere


What doesn't kill you, makes you stranger.

(nope, ingen stavefejl)

 

Udlandsdansker siden 2009.

Rejseblog: http://www.freewebs.com/sinehn/

5
0
Svar på denne tråd
 
 Lyder godt..
Forfatter: 
Dato:  10-06-2015 12:45

Det er fedt at folk gerne er fortalere for et lidt anderledes forhold..

Har takket ja til at mødes med ham igen imorgen faktisk.. Så må vi se om kemien er der på samme måde i 100% ædru tilstand..

Klokken bliver dog efter 20 før det kan lade sig gøre, men lidt er bedre end ingenting..

 

Hvis der er god kemi så håber jeg også at allergi problemet kan løses.. Men jeg ville personligt have svært ved at skulle være sammen med en med kat, pga svær katteallergi..

5
0
Svar på denne tråd
 
 Tænk over hvorfor?
Forfatter: 
Dato:  10-06-2015 13:09

Tænk over hvorfor du mod sædvane har givet dit nummer til en fyr? Der har måske været en mening med det.

 

Men jeg har både hørt om og kender forhold, hvor det går fint. Om ikke andet så kig på Brian Laudrup, han blev både gift og fik sit første barn som 19-årig. Det er 27 år siden i år.


Mvh. Charlotte

 

 

Dressurtalent Sælges:

 

5
0
Svar på denne tråd
 
 12345½
Forfatter: 
Dato:  10-06-2015 13:36

Jeg kunne ikke lade være med at stalke din profil. "Technofester er det fedeste".... Jeg tror ikke i får problmer med mindre han er mere til Kandis


Hilsen

Jens

 

 

'Tænk det du vil, og gør det, du gør'
'Good fences makes good neighbors'

26
0
Svar på denne tråd
 
 Spændende, lad
Forfatter: 
Dato:  10-06-2015 15:23

os høre, hvordan det går

 

Jeg syntes selv, at det var mærkeligt at gå fra en eks-kæreste, der var næsten 5 år ældre end mig, til en kæreste, der var 1 år yngre end mig - men jeg giftede mig altså med sidstnævnte.

 

Ifølge mine veninder er det med aldersforskellen ikke noget, de mærker til daglig. Men jeg kan da huske, at den ene var lidt beklemt ved at skulle til sin kærestes STOREbrors 25-års fødselsdag, da hun selv var 27 Man skal nok bare lige vænne sig til det.


What doesn't kill you, makes you stranger.

(nope, ingen stavefejl)

 

Udlandsdansker siden 2009.

Rejseblog: http://www.freewebs.com/sinehn/

3
0
Svar på denne tråd
 
 Svar..
Forfatter: 
Dato:  10-06-2015 16:19

Charlotte - Tror jeg gav ham mit nummer fordi jeg var småfuld og faktisk syntes han så ret godt ud.. Havde kommenteret hsm til min veninde flere gange..

 

Jens - Haha nu er min profil ikke blevet opdateret siden jeg var 19 år gammel.. Så der er altså sket en del siden..

Hører dig stadig både techno og hip hop, men jeg tager ikke længere afsted til diverse fester og lander max i byen 4 gange om året..

Kandis hører jeg dog ikke, men er stor Lilholt fan!

 

Sine - Jeg lover at lade høre fra mig..

Hans storesøster er vist 23-24 år.. Så er lidt mærkeligt ja..

Men det kommer jo også an på hvordan han viser sig at være imorgen..

Nu må vi se om kemien overhovedet er der.. Nu går jeg ihvertfald rundt og støvsuger ekstra grundigt for hundehår..

4
0
Svar på denne tråd
 
 "Widebody cougar", fnis ...
Forfatter: 
Dato:  10-06-2015 17:00

 

lyder bare helt forkert - men ignorér det, sæt igang og se om det virker.

 

Men lad være med at gøre rent, mht hundehår - medmindre han véd han ikke kan tåle din hunderace, er det med at finde ud af det så hurtigt som muligt. Rengøring fjerner ikke problemet, men gør det mindre - så han først reagerer på det om 2 år, og først alvorligt om 5, og dét er træls.

 

4
0
Svar på denne tråd
 
 123456
Forfatter: 
Dato:  10-06-2015 18:44

He, he, selv tak, selv tak da... Altid godt, at få andre til at grine

Og nu sidder vi jo her og glæder os til at høre, om han er lige så lækker uden 'alko-brillerne' på(jeg blev eksempelvis meget overrasket, da jeg så min kæreste 'dagen derpå'... Han så SLET ikke ud, som jeg huskede! Men han er her endnu efter 16 år, såeh... syntes jo stadig han var dejlig, selvom han så anderledes ud inde i min sprittede knold! ).

 

Det bliver sikkert alletiders, jeg har hørt mange gode ting om det der med at date yngre fyre, for eksempel følgende udsagn:

"Ja, hvad de ikke har i erfaring, har de i udholdenhed, og så siger de tak til og går ned med skraldet uden vrøvl!"

 

God fornøjelse!

 

Venlig hilsen Mitte

5
0
Svar på denne tråd
 
 Ikke cougar
Forfatter: 
Dato:  10-06-2015 19:19

Go for it! Jeg håber da, at I kan hygge jer, ligeså meget når I er ædru. Jeg mener nu ikke, at du er cougar. Der er aldersforskellen større, OG vedkommende går KUN efter yngre mænd. ;-)

Jeg har kolleger, der er mellem 19 og 40. De fleste mænd. Jeg har MANGE eksempler på, at de yngre, sagtens kan være langt mere modne end, de ældre. Da jeg sidder i forhandler supporten hos en computer virksomhed, er det også oftest mænd, der ringer ind. De er også ofte mellem 20-35. Jeg er tit posivtivt overrasket over, hvordan de helt unge, har "højt til loftet", hvad angår, at vi kan pjatte, og alligvel være seriøse. Hvis jeg hænger det mindste med næbbet, over problemstillinger, så kan de høre det med det samme, og er klar til at hjælpe. De ældre, kan nogle gange, have det lidt: Jamen sådan plejer det, at være, så det laver vi ikke om på. Så alder har ikke altid noget at sige. Det handler om, hvor moden den enkelte er. :-)

 

God for nøjelse.

 

/Hectoria

2
0
Svar på denne tråd
 
 Yngre...
Forfatter: 
Dato:  11-06-2015 09:51

Hej

Jeg kan vist ikke bidrage med noget andet end hvad der allerede er blevet sagt, men held og lykke med i aften! :-D Det bliver da spændende!!! Jeg tror de fleste kender folk med aldersforskel den "forkerte" vej (selvom det egentlig burde være den "rigtige" vej, da kvinder som regel lever længere end mænd), og også med en del flere år end dig og ham. At han kun er 20 behøver ikke at betyde noget. Du skal dog nok lige vente med at bestille præsten og se om han virkelig er til mere end hanky panky... og selv hvis det ikke bliver til mere end det, så nyd det...!

Vi venter spændt på en opdatering!

 

Lene


Courage is being scared to death but saddling up anyway.

 

3
0
Svar på denne tråd
 
 Er da helt nervøs..
Forfatter: 
Dato:  11-06-2015 11:27

Hvor er det egentlig tosset jeg render rundt og er helt små nervøs.. Heldigvis falder jeg ned senere, sådan plejer det at være..

 

Ja er spændt på om jeg tænker det samme i ædru tilstand.. Men det der fascinerede mig mest var faktisk hans humor mindede om min egen.. Som oftest sort og under bæltestedet..

Og så det faktum at vi begge har en stor lidenskab for biler.. Det gør bare tingene lidt lettere da jeg med tidligere forhold har oplevet jalousi når jeg er taget afsted til diverse messer, ham her ville jo bare tage med..

 

Tror også i nogle tilfælde at 20 årige kan være mere modne end 30 årige, men har bare ikke rigtigt snakket med nogle i den alder i mange år..

Mine 2 bedste veninder er henholdsvis 21 (hun er meget ung af sind, men fantastisk) og så den anden på 46 år.. Min bedste ven bliver 51 i år..

Har altid klikket med dem der var en del ældre end mig, men alligevel oftest endt med jævnaldrene..

Knægtens kammerat der var med var dog også 35 år, så tror han har det på samme måde..

 

Nu må klokken ihvertfald godt blive efter 20, så har han fået fri og været nede og træne nemlig..

4
0
Svar på denne tråd
 
 totalt venter på opdatering
Forfatter: 
Dato:  11-06-2015 22:47

OMG - venter spændt på opdatering:-)

 

Bedste hilsner

Helle -(hvis mand er yngre, men kun lidt)


 

Rytter af konetypen

 

3
0
Svar på denne tråd
 
 griner...
Forfatter: 
Dato:  12-06-2015 00:04

mine 4 børn er 19-23, jeg bliver snart 44...og min kæreste gennem 8 år er lige blevet 34...

 


Screw you guys...I`m going home.

Eric Cartman

4
0
Svar på denne tråd
 
 Opdateringen..
Forfatter: 
Dato:  12-06-2015 07:18

Opdateringen fra igår..

 

Han startede så med at ringe til mig kl 16 for at fortælle han havde glemt han skulle spise med familien.. Ikke fedt! Men fik lokket ham til at smutte så snart han kunne..

 

Klokken 23 endte han herhjemme..

Hundene reagerede han dog på og havde selvfølgelig glemt allergi pillen..

Vi hyggesnakkede bla en del om biler eftersom det jo er vores passion og han fortæller han har 6 måneder tilbage af hans uddannelse som mekanikker..

Får drillet ham lidt med han da snart bør flytte hjemmefra og han siger han ikke gider bo alene..

Samtalen om hvor han var i livet mht villa, Volvo og vovse bragte han selv på banen i det han fortæller han drømmer om at være far inden han bliver 25..

 

For at hans allergi kan få lidt ro smider vi os i min seng og tænder for Netflix..

Det hjælper at komme lidt på afstand fra hundene og vi får faktisk snakket en del mere end vi ser film..

Da klokken er blevet mange og han er træt spørger han om hvordan jeg vil ha det med han overnatter.. Ikke at han tror der skal ske noget, men bare hyggeligt..

Tænker at hvis det er ment to be så påvirker en overnatning så tidligt ikke..

Så jeg sov i en t-shirt og et par silke boxeshorts (som jeg altid gør om vinteren) og vi lavede intet..

Eller jo - han tog sig ikke sammen, så jeg måtte kysse ham..

Ikke at han klagede overhovedet og grinede bare da jeg sagde til ham at når han ikke kunne tage første skridt så måtte jeg jo..

 

Alt i alt en hyggelig aften/nat..

Han har en humor langt under bæltestedet ligesom jeg selv har, så dirty jokes lå ligesom i luften..

Regner klart med at se hsm igen - tabte også et væddemål til ham, så skylder en middag..

13
0
Svar på denne tråd
 
 123456
Forfatter: 
Dato:  12-06-2015 10:54

Aaaawww... Han lyder søøøød!!

Det er bare noget skidt med den hundeallergi, jeg håber, at der kan findes en løsning på det.

Dirty humor er den bedste humor! Godt, at du havde en hyggelig aften

 

Venlig hilsen Mitte

1
0
Svar på denne tråd
 
 Svar..
Forfatter: 
Dato:  12-06-2015 12:46

Han virker utrolig sød.. Ingen tvivl om det..

Og så mørkt hår med krøller og lyseblå øjne gør ham virkelig charmerende at se på..

 

Han kunne alligevel ikke lade være med at lege med de små hunde, han elsker nemlig hund..

 

Har sagt at eftersom jeg jo skylder en middag så må han med en tur på Flammen.. Han træner en del og der er jo masser af kød..

Så det må lige være noget for ham..

 

Men nu slår jeg koldt vand i blodet og må se hvornår han lige tager kontakt, vil heller ikke være for omklamrende jo..

3
0
Svar på denne tråd
 
 Ih....
Forfatter: 
Dato:  12-06-2015 21:49
Fedt det gik godt :-)
Min kæreste gennem de sidste snart 10 måneder er 8 år yngre end mig og vi passer super sammen på de fleste områder. Og de sidste har intet med alder at gøre (men det er ikke nemt at overbevise en bybo om at vi bør finde hus med plads til hestene ;-) )

 

 

Går det, så går det og går det ikke, så går det nok.

1
0
Svar på denne tråd
 
 Svar....
Forfatter: 
Dato:  13-06-2015 10:58

Uh spændende tråd! Mon vi får en ny bodega-fyr tråd

 

6
0
Svar på denne tråd
 
 Imorgen..
Forfatter: 
Dato:  14-06-2015 00:20

Kort update..

 

Snakkede lige med ham i telefon idag, vi fik ikke snakket igår pga mine sære arbejdstider..

Jeg smutter til Jylland på en dagstur imorgen (Bor i København) og spurgte ham hvad han sagde til at komme om når jeg kom hjem igen..

Det passede ham vist meget godt lød det til.. Så må håbe jeg er hjemme i god tid.. :-)

6
0
Svar på denne tråd
 
 12345678
Forfatter: 
Dato:  15-06-2015 22:33

For det første så er det vel lige meget hvad andre tænker...? Det er dig der skal leve dit liv.

 

For det andet kommer det aldrig til at fungere hvis du ikke kan lade være med at se ham som en "knægt", for det vil ikke give et ligeværdigt forhold.

 

For det 3. så kan det da godt være i ikke skal være sammen resten af jeres liv, men det er der efterhånden meget få par der er.

 

1
1
Svar på denne tråd
 
 Update..
Forfatter: 
Dato:  16-06-2015 12:49

Kedelig Update..

 

Blev brændt af i søndags.. Han kan så slet ikke huske vi har haft snakket sammen da han har siddet med drengene og drukket til byfest..

Så forsøgte at ringe ham op på vej hjem fra Jylland, men han svarede ikke.. Kl 20 ringede han tilbage og havde ingen erindring om han ville komme om.. Han ville vende tilbage senere om han havde overskud.. Kl 22 ringede han så og meddelte han ikke orkede..

Sagde blot det var fint med mig..

 

Hele mandag har jeg så ikke hørt fra ham og jeg er ikke villig til jeg skal tage kontakten.. Den må ligge på hans skuldre.. Så kommer jeg også til at se om han rent faktisk har interesse og umiddelbart virker det ikke sådan..

0
0
Svar på denne tråd
 
 Updaten
Forfatter: 
Dato:  16-06-2015 14:18

Øv, det var en ærgerlig update. Men som man siger: "op på hesten igen". Hvis han ikke er mere interesseret end som så, er det jo nok bedst at det stopper, før det er startet.

Heldigvis er verden jo fuld af andre dejlige mænd, så det er jo bare at finde den rette, når du har lyst. :-)

 

Held og lykke!

Lene


Courage is being scared to death but saddling up anyway.

 

2
0
Svar på denne tråd
 
 123456
Forfatter: 
Dato:  17-06-2015 19:09

Nå ja, det var da lidt ærgerligt, men i det mindste behøver du ikke at gå og spekulere og tænke 'hvad nu hvis jeg var sprunget ud i det'...

Hvis de mennesker man møder ikke lige er det man kiggede efter af den ene eller den anden grund, så viser det sig heldigvis tit hurtigt, og sådan er det måske med ham her.

Du møder garanteret snart en fyr der er endnu bedre!

 

God vind med det hele

 

Venlig hilsen Mitte

0
0
Svar på denne tråd
 
 Svar....
Forfatter: 
Dato:  17-06-2015 21:43

Ja, så var han vidst desværre ikke mere 20 år end han udgav sig for. Ærgerligt når man møder sådan en, der har det hele i munden!

0
0
Svar på denne tråd
 
 Update..
Forfatter: 
Dato:  19-06-2015 09:31

Har haft tænkt mig om og bestemt mig for bare at nyde livet.. Jeg kan jo godt li hans selskab og hvorfor skal alt være så seriøst..

 

Onsdag ringede han og undskyldte mange gange han havde været fraværende.. Vi snakkede sammen knapt en time og det var hygge..

Torsdag (igår) skriver han pludselig om morgenen, det har han ikke gjort før.. Men skrev med ham en del i løbet af dagen og endte med at spørge hvad han skulle kl 23 (når jeg fik fri)

Kl 23 kan jeg se han har forsøgt at ringe, så ringer tilbage og han svarer kækt at han da er på vej hjem til mig..

 

Så i nat lå vi og grinede over en komedie..

Han har kun haft 2 kærester i hans liv, da han ikke vil det med mindre det føles perfekt..

Han føler sig vist lidt hjemme herhjemme, jeg luftede hund og så gik han da i bad.. Men det er okay han føler sig godt tilpas her..

Så har tilbragt natten tæt ind til ham, han knuer mig ind til ham det meste af natten..

 

Men hvordan man går fra det til mere ved jeg ikke.. Det har altid været mit dilemma..

5
0
Svar på denne tråd
 
 Fra det til mere?
Forfatter: 
Dato:  19-06-2015 14:19

Hvordan man går fra dét til mere? Det kommer vidst helt af sig selv, når man ikke kan lade være, hvis man kan lade være,kan man lige så lade være - Uanset om du med "mere" mener fysisk eller fast-forholds-mere, så kommer det af sig selv, hvis kemien er der og I giver hinanden trygheden til at handle på det I føler for, og det lyder til at I gør noget godt for hinanden, så bare go with the flow.

 

Jeg har fulgt tråden, men ikke svaret før. I starten syntes jeg det lød lidt vildt at I allerede havde drøftet alvorlige emner som hus og børn, men nogle gange møder man bare det menneske som er samme sted som en selv, andre gange lader den ene sig rive med af dens andens drømme, for så at opdage at de flyver højere end vingerne kan bære, og jeg kan ikke vide hvor I er kommet til, derfor holdt jeg fingrene fra tasterne.

 

Det lyder rigtig fornuftigt at nyde livet, og tage tingene som de kommer. Den tid der går godt, kommer ikke skidt igen, siger folk. Jeg ved ikke om det passer, men det må komme an på en prøve. Jeg hepper på at dette er den nye bodegatråd


 

 

Medlem af Bullerklubben

 

6
0
Svar på denne tråd
 
 Indspark
Forfatter: 
Dato:  26-06-2015 11:44

Jeg datede en 6 år yngre fyr der stadig boede hjemme for 4 år siden.

 

Vi var kærester i 1½ år. Det endte pga. andre ting end alder. Han var så 24 jeg var 30 da vi mødtes.

 

Folk synes det var lidt skørt i starten særligt hans forældre. Men det gik over da de lærte mig at kende.

 

Han var sød og tæskelækker og vi havde det langt hen af vejen fedt, men han havde nogen oldnordiske ideer om hvordan et parforhold skulle være når man boede sammen, som kom op da vi begyndte at snakke om at flytte sammen. Jeg mener: når kommentaren er at maden skal stå på bordet kl.18 og jeg nok burde stoppe med min hobby som er hundetræning af den grund og jeg dertil til siger at nu måtte han sgu være flexibel og svaret så er at ja det kunne han godt være så skulle den stå der kl. 18.30. ... så står verden ikke længere.. kan du sige man kunne se paddehatteskyen helt i kina. Nøj jeg sprang i luften. Og sådan var der flere ting.

 

Men det havde jo ikke noget med hans alder at gøre.

 

Efter ham fandt (eller genfandt)jeg ham jeg altid har sagt var min drømmemand. Han er 7 år ældre end mig og i dag (4 år senere) far til min søn.

 

Så mit korte, af det lange, svar må være : GO (!!) for det! Du lever kun en gang. Tænk hvis han var "the one".


 

Hilsen

Zarah

3
0
Svar på denne tråd
 
 Update..
Forfatter: 
Dato:  06-07-2015 19:10

Update på godt og ondt..

 

Knægten var ved mig igen igår aftes.. Vi fik hyggesnakket og jeg fik vist spurgt om vi nøjes med hinanden og ikke ser andre.. Dette sagde han ja til.. Så er rigtig glad på det punkt..

 

MEN!! Min X kan ikke forstå det er ovre med ham og mig.. Han har åbenbart stalket mig gennem længere tid..

For igår gik han helt amok! Han var forbi mig og opdagede at knægtens bil holdt der (han har holdt øje gennem længere tid)

Han begyndte at kime mig ned, sende tonsvis af beskeder og ringede på min dør og bankede på mine ruder.. Han var hidsig!!

Han nægtede at gå før jeg gik ud og talte med ham!

Så gik ud for at få fred for ham, men der nægtede han også at gå!! Han ville have knægten kom ud! Turde jeg ikke..

Så endte med at ringe efter politiet for at få min X fjernet.. Hvilket de så gjorde..

Men har så skidt med at knægten skulle opleve alt det! Så nu frygter jeg at jeg aldrig ser ham igen.. Altså knægten..

Min X har nu meldt mig til tyveri for en telefon som jeg har fået af ham.. Det hele er noget rod! Men alt der bekymrer mig er om knægten nu er blevet skræmt væk..

0
0
Svar på denne tråd
 
 12345½
Forfatter: 
Dato:  07-07-2015 03:10

Uanset hvad så find ud af om du kan få et tilhold imod den ex. Han er jo splitter gal. Der er da ingen normale mennesker der finder på den slags og jeg må sige at jeg har set nok af den slags til at kunne sige at det bliver kun værre hvis du lader stå til.
Hvis du har bevis på at han stalker dig så videregiv beviserne til politiet med det samme nu hvor sagen er "varm". Du får nok ikke politiet til at give ham et tilhold på denne ene episode, men du kan lige så godt begynde at lægge i kakkelovnen til ham nu som den dag hvor han bliver voldelig.

... og så lige et ps: Lad da være med at kalde ham for 'knægten'.


Hilsen

Jens

 

 

'Tænk det du vil, og gør det, du gør'
'Good fences makes good neighbors'

15
0
Svar på denne tråd
 
 Det der ord
Forfatter: 
Dato:  07-07-2015 16:43

Det der ord, knægten, irriterer også mig. Det signalerer, at du lægger en distance og ikke selv tager det helt seriøst.

 

Hvorvidt den unge fyr tør gå videre efter oplevelsen med x-en......det er ikke sikkert det er et alders-issue. Jeg ville også. i min fremskredne alderdom, overveje sådan noget x-roderi en ekstra gang.


Mvh Tina

 

"Undervurder aldrig styrken af dumme mennesker i flok"

 

"When a lovedone becomes a memory,

memory becomes a treasure."

 

http://www.freec.dk/hermelinhaven

9
0
Svar på denne tråd
 
 hvis jeg var ham "knægten"
Forfatter: 
Dato:  07-07-2015 18:44

ville jeg synes der var for meget bøvl. Bare ordet knægten... Men held og lykke med det (o:


Gå ud i verden min ven - jeg har sendt min engel i forvejen.

6
0
Svar på denne tråd
 
 Jeg studsede
Forfatter: 
Dato:  07-07-2015 20:52

også lidt over benævnelsen "knægten", men på den anden side så kaldte jeg konsekvent min eks for spanieren dengang, og min mand kalder jeg da også ofte tyskeren, når jeg taler med danskere. Og jeg prøver altså ikke at lægge afstand imellem os - har trods alt giftet mig med tysken Det er bare blevet et kælenavn med tiden.

 

Held og lykke med det. Jeg var den, der havde taget benene på nakken, hvis jeg skulle til at håndtere en skinsyg og potentielt voldelig eks-kæreste, det må jeg indrømme.


What doesn't kill you, makes you stranger.

(nope, ingen stavefejl)

 

Udlandsdansker siden 2009.

Rejseblog: http://www.freewebs.com/sinehn/

1
0
Svar på denne tråd
 
 Knægten..
Forfatter: 
Dato:  07-07-2015 23:28

Knægten er for mig blot betegnelsen for en ung mand og knægten er den unge prins og ridder, så ordet kan også være positivt ladet.

 

TS nyd jeres stunder sammen uanset aldersforskellen.

3
1
Svar på denne tråd
 
 Hej igen..
Forfatter: 
Dato:  10-07-2015 17:36

Først og fremmest er der intet negativt ladet i jeg kalder ham knægten.. Betegner det blot som et kælenavn da jeg ikke vil sige hans rigtige navn herinde, i frygt for om X'en måske hvem ved læser med.. Jeg er blevet lidt paranoid siden i søndags..

 

Den triste nyhed er jeg intet har hørt fra knægten siden mandag morgen.. Og forstår ham godt.. Vil dog stadig håbe på jeg får lov at gøre det godt igen..

 

X'en er sparket af pommerns til.. Har både skiftet mobil og telefonnummer.. Han har af politiet fået besked på han ikke må nærme sig min lejlighed..

Jeg frygter ham ikke, der er ikke mere han kan tage fra mig og det ved han.. At skræmme knægten væk var det hårdeste han kunne gøre mod mig og har hverken sovet eller spist ret meget siden søndag da det skete..

 

Jeg er så ked af at det r*vhul til min X har skullet ødelægge drøn flirt, for han var altså herlig at snakke med og så potientiale i det..

1
0
Svar på denne tråd
 
 Hvis en eks
Forfatter: 
Dato:  10-07-2015 18:02

 

skræmmer din fyr væk, så holder forholdet nok alligevel ikke (jeg går ud fra at her ikke er tale om en toptrænet dræbermaskine fra en passende amerikansk psykofilm), så jeg tror du bekymrer dig unødigt - eller i hvert fald over det forkerte.

 

Hop i noget uanstændigt og ring til din "knægt" og beskriv det i detaljer .... du kan vist lige nå at redde weekenden.

 

5
0
Svar på denne tråd
 
 Svar..
Forfatter: 
Dato:  10-07-2015 18:11

Min X kunne lige så godt være sådan en fra amerikanske film.. Han er altødelæggende når det tager ham..

At beskrive ham vil være at tænke DR Jekyll and Mr Hyde..

 

Og vil ikke bare ende som et knald ved knægten, desuden svarer han mig ikke hvis jeg har forsøgt..

0
0
Svar på denne tråd
 
 Qtfjfgjgtt
Forfatter: 
Dato:  10-07-2015 21:47

Jeg har intet problem med aldersforskellen. Min ex-kæreste var 18 år ældre end mig, og ingen problemer i det. Jeg tror desværre ikke han er interesseret allerede da jeg læste dit indlæg om at han havde glemt han skulle noget andet, virkede det på mig desværre som om han er/var lidt af et "virrehoved". Jeg kan godt læse at han siger han vil alle voksentingene, men hans opførsel minder om en ung mands (og intet galt i det; han er en ung mand), og jeg tror du vil blive rigtig ked af at prøve at presse ham ind i din kæreste-form, for jeg tror ikke han passer ind i den, desværre og ingen af jer vil have det godt med at prøve at presse jer ind i roller i ikke passer ind i.

godt du slap af med din ex, og jeg håber du finder en sød mand der vil det samme som dig


"Friday left me fumbling with the blues,

and it´s hard to win when you always loose" - Tom Waits

3
0
Svar på denne tråd
 
 Update..
Forfatter: 
Dato:  15-07-2015 23:51

Så kom den update jeg ikke håbede jeg skulle lave..

Knægten har her til aften sagt stop! Han vil ikke se mig mere pga han ikke vil rodes ind i al den ballade..

Jeg kan ikke bebrejde ham overhovedet, men det er noget af en kamel at sluge.. At min X har fået lov til at ødelægge det for mig er sindsyg hårdt!

Men jeg må videre i mit liv, skal bare lige kunne få mig selv til at slette ham på Facebook.. Det bliver en svær knap at trykke på..

Jeg føler mig ret tom indvendig nu, endte med at ringe til en gammel kammerat og få snakket en masse med ham.. Det har hjulpet lidt med at forstå, men hvordan man lettest får slikket sårene aner jeg ikke..

 

Tak for de lyttende øre i har haft, men historien blev til en kort novelle med en kedelig slutning.. Desværre..

4
0
Svar på denne tråd
 
 12345½
Forfatter: 
Dato:  15-07-2015 23:55

Jeg kan godt forstå at du gerne "vil videre" osv... Men skulle du ikke lige give ham en måneds tid på FB inden du sletter ham helt?
Det kan jo være at han kommer til at savne dig mere end han frygter din X. :)


Hilsen

Jens

 

 

'Tænk det du vil, og gør det, du gør'
'Good fences makes good neighbors'

2
0
Svar på denne tråd
 
 Jens..
Forfatter: 
Dato:  16-07-2015 00:04

Tvivler meget meget stærkt på det kommer til at ske..

Men i det tilfælde så har han mit nummer jo..

 

Vil bare ikke se ham poste billeder, se diverse piger kommentere på dem.. Eller endnu værre; hvis han kommenterer pigers billeder..

 

Han er slettet, ikke blokeret.. Jeg vil bare ikke pine mig selv mere end det allerede piner mig at han er væk..

5
0
Svar på denne tråd
 



Svar på denne tråd (Kræver login)
(Oprettelse og logind på Heste-Nettet foregår via Peercraft)


Fora og Emner | Museum | Vejledning | Adfærdsregler | Opsætning | Kontakt Heste-Nettet


Informationer om HN


Annoncering


Mest populære sider