Logo used for printing

HN afstemning
Rider du i din lokale skov?

Log ind for at deltage i afstemningen

Tidligere resultater
Seniornettet

 Overgangsalder??
Forfatter: 
Dato:  24-05-2015 15:40

Jeg må tilstå at jeg efterhånden er i en alder hvor overgangsalderen nærmer sig, men........

 

Hvordan føles det lige inden?? Jeg ved godt, at mange tegn kan være på at den ER der: Som kraftig nattesved og .... øh??

 

Jeg har PCO og derfor haft meget meget uregelmæssige blødninger i snart 30 år. Men i 2014 havde jeg 6-7 blødninger.

 

Men i år er det indtil videre kun blevet til een gang. Og de sidste 14 dage har jeg haft halv-svage menses smerter.

For en uge siden blev jeg indlagt i Aabenraa da jeg havde let feber og min diabetes lavede knuder. Da jeg nævnte de lette mavesmerter blev jeg både CT-scannet og fik en gastriskopi, som ingenting viste.

 

Så kan det være en stort på overgangsalder med de mensessmerter?? Jeg har ikke en moder eller lign jeg kan spørge


VH Pernille

 

I know I still believe

he'd never let me leave,

I had to run away alone

So many threats and fears,

so many wasted years

Before my life became my own

 

Livet er for kort til at undgå Pernille

 

0
0
Svar på denne tråd
 
 Min mening
Forfatter: 
Dato:  24-05-2015 18:18

Sikke jeg staver og formulerer mig

 

"Men i 2014 havde jeg 6-7 blødninger." I betydningen at det er mange for mig.

 

"Så kan det være en stort på overgangsalder med de mensessmerter?? " Ikke stort, men start


VH Pernille

 

I know I still believe

he'd never let me leave,

I had to run away alone

So many threats and fears,

so many wasted years

Before my life became my own

 

Livet er for kort til at undgå Pernille

 

0
0
Svar på denne tråd
 
 hej...
Forfatter: 
Dato:  27-05-2015 09:29

Du kan læse en hulens masse på nettet omkring menopausen vedr. symptomer m.m. Hvis du er meget nysgerrig på det, kan du prøve en test. Jeg går ud fra, det er et validt resultat, når apotekerne markedsfører dem: www.apoteket.dk/KropOgHelbred/ praevention/ Valg%20af%20pr%C3%A6vention/ Menopausetest.aspx.

 



Med venlig hilsen

Sanne "Kuku"


1
0
Svar på denne tråd
 
 Min mening
Forfatter: 
Dato:  30-05-2015 19:36

Jeg har stadig ondt i maven, som i ægløsningssmerter.

 

Torsdag aften var det ganske lidt blod da jeg var på wc. Så jeg tænkte at nu kom der menses.

 

Mne kun lidt pletblødning og det ser ud til at være stoppet igen. Jeg har stadig ondt. Jeg skal til lægen på tirsdag, med noget helt andet, men må nok hellere nævne det her.


VH Pernille

 

I know I still believe

he'd never let me leave,

I had to run away alone

So many threats and fears,

so many wasted years

Before my life became my own

 

Livet er for kort til at undgå Pernille

 

0
0
Svar på denne tråd
 
 Tja.....
Forfatter: 
Dato:  27-06-2015 19:53

Føler mig ikke anderledes inde i, men kan sige at i forbindelse med overgangsalder begyndte jeg at bløde så voldsomt at jeg fik kraftig blodmangel, mit stofskifte, blev for lavt.
Jeg ikke bare nat sveder men sveder så jeg måtte skifte tøj 3 gange om dagen.
Så jeg fik en hormon spiral, sat op til at tage blødningerne, og får hormon til at tage hedeturene..

1
0
Svar på denne tråd
 
 Min mening
Forfatter: 
Dato:  27-06-2015 20:01

ADMK Tak for svaret


VH Pernille

 

There are easier things in life than finding a good man... like nailing jello to a tree, for instance.

 

Livet er for kort til at undgå Pernille

0
0
Svar på denne tråd
 



Svar på denne tråd (Kræver login)
(Oprettelse og logind på Heste-Nettet foregår via Peercraft)


Fora og Emner | Museum | Vejledning | Adfærdsregler | Opsætning | Kontakt Heste-Nettet


Informationer om HN


Annoncering


Mest populære sider