Logo used for printing

HN afstemning
Rider du i din lokale skov?

Log ind for at deltage i afstemningen

Tidligere resultater
Seniornettet

 Korte link
Forfatter: 
Dato:  25-04-2015 14:38

Er der nogen herinde der kan/vil fortælle mig hvordan man laver korte link, altså sådan at man laver et lang link om til et navn f.eks.

Jeg har før brugt denne http://minilink.org/ men når jeg nu forsøger at komme ind på den, kommer der bare en Googleside og ved alle de link har lavet, står der nu at de er ugyldige???

 

Det er sikkert mig der har klumret i det, ikke første gang det sker, men lige det her ærger mig!

0
0
Svar på denne tråd
 
 Korte link
Forfatter: 
Dato:  25-04-2015 15:06

Mener du herinde? Så skriver du bare teksten først, markerer den og trykker på Indsæt Link, indsætter linket og trykker OK.

 

Stutteri Lund


Mvh. Charlotte

 

 

Dressurtalent Sælges:

 

0
0
Svar på denne tråd
 
 Nej Charlotte
Forfatter: 
Dato:  25-04-2015 16:30

Det er ikke det jeg mener, det er hvis jeg sender en mail til en jeg kender og f.eks. gerne vil indsætte link til mit webalbum, så ville det være smart hvis linket hedder navnet på den hest, der er i det album - eller måske billeder fra en eller andens fødselsdag hvor linket er omdøbt til fødselarens navn.

Tit har jeg lagt mærke til at folk bare skriver " se (her)" og så er (her) linket.

 

Det blev en lidt snørklet forklaring, men jeg kan ikke gøre det bedre...

Men tak fordi du svarede :-)

0
0
Svar på denne tråd
 
 Mailfunktion
Forfatter: 
Dato:  25-04-2015 22:53

Det er en funktion i mailprogrammet. Det hedder som regel "indsæt link", og er som regel at finde i værktøjslinien (dér hvor man også kan ændre skrifttype, skriftstørrelse, farve, m.v.), og fungerer på samme måde, som herinde.

Hvis du oplyser, hvilken mailudbyder du bruger, er der sikkert en, der kan lave en lille guide til dig.

Er det helt generelt, du gerne bare vil minimere enorme link, er tinyurl.com glimrende.


Salvia

 

 

One of the greatest mentalfreedoms is truly not caring what anyone else thinks of you

 

 

The past is over. The future hasn't happened yet. The only time is now.

0
0
Svar på denne tråd
 
 Tak for hjælpen!
Forfatter: 
Dato:  30-05-2015 23:00

Charlotte og Salvia tak for hjælpen :-)

Her gik jeg og troede at I ikke havde forstået hvad jeg mente - og så var det simpelthen mig der ikke "hørte efter" hvad I forklarede....

Men nu f.s den ind.

I lang tid har jeg bakset med alle mulige mærkelige minilink, tinyurl og hvad jeg ellers kunne finde, og så er det jeg søger lige foran min næse, både i mit almindelige skriveprogram og i min gmail, se selv

Sødt af Jer at hjælpe!

1
0
Svar på denne tråd
 



Svar på denne tråd (Kræver login)
(Oprettelse og logind på Heste-Nettet foregår via Peercraft)


Fora og Emner | Museum | Vejledning | Adfærdsregler | Opsætning | Kontakt Heste-Nettet


Informationer om HN


Annoncering


Mest populære sider