Logo used for printing

HN afstemning
Rider du i din lokale skov?

Log ind for at deltage i afstemningen

Tidligere resultater
Seniornettet

 Køb af bolig, kautionere ???
Forfatter: 
Dato:  10-12-2010 12:41

Hej Alle sammen :-)


Sagen er den, at kæresten og jeg på et tidpunkt godt kunne tænke os vores egen bolig!


Vi var for ca små 2 år siden, inde og høre hvad vi kune låne for, og vi kunne ikke låne noget!! Hvilket vi overhovedet ikke forstår en dyt af, da vi er 2 unge mennesker i vores bedste alder, ingen børn(endnu), har dog en lille gæld, men vi passer vores betalinger, husleje osv osv osv....!


Men nu hvor alt simpelthend er så billigt, renterne lave osv, syntes vi jo det ville være et super tidspunkt at lån på!


Men vi er bange for at få slået fingerne af igen, for sidte gang var vi virkelig kede af at vi ikke måtte låne!


Nu har mine forældre så sagt at de vil gerne kautionær for os!


Så er mit spørgsmål, tror i det hjælper at have noget som vil stå ved vores side og kautionere???


Jeg har virkelig desværre ikke meget forstand på sådan noget ;-)


Det drejer sig langt fra om kæmpe bolig, men under 1,5mill !!


Men som sagt så er mit spørgsmål, er der noget der ved hvor meget det gør at der er nogen der vil kautionere for en ???


Håber i vil dele lidt viden og erfaring :-)





Hø Sælges

billig minibig fra 2009 og 2010 kan leverers, se præs. og skriv pb for mere info!





0
0
Svar på denne tråd
 
 Det er meget forskelligt.
Forfatter: 
Dato:  10-12-2010 13:18

Kaution bruger man ikke ret meget og det har meget med etik at gøre.


Lad os sige, at dine forældre kautionere og det værste sker: de hæfter for gælden, fordi du/I ikke længere betale.

  • Kan de det?
  • Kan de sidde med en ekstra gæld på 1,5mio?
  • Hvordan ville din/jeres samvittighed kunne bære det?

Det er en stor del af årsagen til, at mange banker vælger at lave det uden kaution. Det skal jo også være DIN/JERES økonomi, der kan bære - ikke forældrenes.


Kaution stilles dog i sjældne tilfælde. Ofte vil det være fordi banken har et særdeles godt kendskab til forældrene gennem et længerevarende kundeforhold.


Venlig hilsen Camilla


***


HN miniordbog til fri og gratis afbenyttelse :-)

Afvide (n) = at vide (y)

Tildens (n) = tendens (y)

Selvskab (n) = selskab (y)

Generalt (n) = generelt (y)

Invistere (n) = investere (y)

0
0
Svar på denne tråd
 
 dadada....
Forfatter: 
Dato:  10-12-2010 16:18

Ja, overvejelser har der været en del af, men har ingen dårlig samvittighed, overhovedet! For vi kommer ikke til at sidde for mere i måneden end vi gør nu, og der har vi ingen problemer!


De kan godt, der er heller ikke noget problem ;-)


Jeg er klar over det er vores økonomi det handler om, men når banken fx ikke vil låne os pengene fordi de vil have man skal have et meget stort rådighedsbeløb, som vi ikke har, vi har vel det vi kalder "normalt"!


Dvs at selvom de stiller kaution, så vil det ikke ændre vores situation??






Hø Sælges

billig minibig fra 2009 og 2010 kan leverers, se præs. og skriv pb for mere info!





0
0
Svar på denne tråd
 
 Boligkøb
Forfatter: 
Dato:  10-12-2010 19:26

Vi er godt nok studerende, så det gør jo også lidt - men vi er ved at kigge på hus, og vi vælger løsningen hvor svigermor køber og vi så lejer os ind.


Når vi så er færdiguddannet om nogle år, og forhåbentligt da har fået et job og tjener noget bedre penge, så køber vi huset for den restgæld der i det.


Meget fin løsning synes jeg :-)



Rollo

Dogs are miracles with paws


TELL-MANN;

- West Highland White Terriers

- Hvalpe salgsklare d. 11. december

- Lucky står til avlstjeneste

- Fødekasser udlejes


ROLLOS;

- Viden om marsvin

- Salg af marsvin

0
0
Svar på denne tråd
 
 Spar op selv
Forfatter: 
Dato:  10-12-2010 20:33

Og hav til udbetalingen, så kan I nok få kreditforeningslån.


Lån med kaution er sidste mulighed. Hvis man går på røven: sygdom, ingen A-kasse, så risikerer kautionisterne at stå for HELE gælden.


Det er ingen skovtur!



Med væmlig hilsen
xtiny

"Den, der kun venter på, hvad fremtiden vil bringe- har ingen"





0
0
Svar på denne tråd
 
 dadadad...
Forfatter: 
Dato:  11-12-2010 07:49

Jah det var da også en "luksus ide" at gøre det sådan og sikke nogle søde svigerforældre, for ja lejen er jo den samme :-)


Jeg ved det er bedst at spare sammen selv osv, men jeg er mere interesseret i at høre om der er nogen der ved om det gør en forskel ved at have nogle til at kautionere!?





Hø Sælges

billig minibig fra 2009 og 2010 kan leverers, se præs. og skriv pb for mere info!





0
0
Svar på denne tråd
 
 Kaution
Forfatter: 
Dato:  11-12-2010 09:37

Der er idag ingen pengeinstitutter og kreditforeninger, der tillader boligkøb med kautionister. Det er kun i sjældne tilfælde hvis man studerer el. lign., at man kan få forældre til at kautionere. Men så er det for et begrænset antal år, da det ikke er etisk korrekt at få nogen til at binde sig for et lån i op til 30 år.


I stedet skal I til at spare op til udbetalingen, for hvis I beviser, at I kan spare op samtidig med at I har et rådighedsbeløb i den lave ende, så vil banken være mere velvillige overfor Jer.


Sprenger Bow Balance stigbøjler str. 12 cm. købes

0
0
Svar på denne tråd
 
 Hejsa.
Forfatter: 
Dato:  11-12-2010 09:45

Ved du overhovedet hvad det vil sige at have hus i forhold til at leje? Du kan ikke bare sige at i sidder for det samme om måneden for i har så en kæmpe bunke ekstra regninger på eget hus som forsikringer, reperationer, vedligehold, ejendomsskat osv...

Vi købte et billigt hus, min gemal og jeg, og vi havde et rådighedsbeløb på 15.000 kr. Så pga krisen faldt hans timetal og vupti havde vi kun et på 10.000 kr. Der var vi enormt glade for at vi ikke havde spændt buen til bristepunktet!


Hvor stort er jeres rådighedsbeløb? For det er også det i skal spare op af, betale dyrlægeregninger, ferie, vedligehold osv...

Så hvis ikke det er mere end 3-4.000 så kan jeg sagtens forstå dem, det er langt under smertegrænsen! Mener de plejer at sige allermindst 7.000 kr.


Ejer af;

  • Narnia fra Lille Nørregård IS
  • Harpa fra Ytra-Vallholti IS (ifol)
  • Álfur fra Danefeld IS
  • Diamant DV866

OS Oslo trense str II sælges!

Nypris 5.700,-

NU 4.000,-

ALDRIG BRUGT!!!

0
0
Svar på denne tråd
 
 Kautionister
Forfatter: 
Dato:  11-12-2010 09:54


Men hvis man ser bort fra folks meninger om det, og den store risiko det giver dem der kautionerer, så JA man kan få lov at låne mere hvis de kautionerer.


Da vi købte hus (som førstegangskøbere) var det også det der skulle til for at vi kunne få lov til at låne. Efter vi havde betalt vores regninger til tiden i et par år, var de villige til at fjerne den igen uden problemer. Hvis kautionisterne har pengene, så har banken jo fået sikkerhed for sine penge. Hvad jeg kender til er det altså slet ikke noget banken er imod, de stiller det nærmere som et krav i nogen situationer.

0
0
Svar på denne tråd
 
 dadadada.....
Forfatter: 
Dato:  11-12-2010 14:27

ja jeg ved godt hvad det vil sige! Det eneste jeg spørger om er bare om man kan låne mere eller nemmere hvis man har nogen til at kautionere for en! Vi vil hverken låne til langt op over ørene, vi vil bare gerne snart til at betale til vores eget frem for til ingen ting! Altså sætte vores penge i noget, især nu hvor mulighederne er så godt, husene er forholdsvis billige, renterne lave, og at vi så måske først skulle købe hus om 2 år pga lille klat gæld, gør at vi har muligheden åben med kaution, da vi gerne ville til at igang!


sandbye - vi er også første gangskøbere! Og det var da også en god måde at gøre det på, for kationæren behøver jo ikke stå til rådighed de næste 30 år, det er mere for at vi kan komme "i gang" !!

Tak ,for et rigtig brugbart svar!


og kom endelig med flere erfaringer, for der er da lidt delte menninger omkring det, om man bedre kan få lov at låne eller ej ;-)






Hø Sælges

billig minibig fra 2009 og 2010 kan leverers, se præs. og skriv pb for mere info!





0
0
Svar på denne tråd
 
 Til Rollo
Forfatter: 
Dato:  11-12-2010 17:39

Hvorvidt i kan købe det af sviger kommer an på hvor stor/lille restgælden er. Hun må så vidt jeg ved ikke sælge det til jer for mindre end vurderingen minus 15 pct.


Til trådstarter. Har ikke nogen erfaring med kautionister, men er temmelig sikker på at det kræver at man tager en dialog med sin bank - det har jo også noget med tillid at gøre. En anden ting - hvorfor skynder I jer ikke bare at betale den klatgæld (og evt. leve på en sten et stykke tid) og spare lidt op, bankerne er markant nemmere at tale med når man har lidt stående på kontoen. Men igen snak dog med dem. Ja, I bliver skuffede hvis de siger nej, men mon ikke I også overlever det.


Held og lykke

Line

0
0
Svar på denne tråd
 
 dadadada...
Forfatter: 
Dato:  11-12-2010 17:45

"problemet" er at vi har fundet "drømme boligen" Eller dvs den indeholder alt hvad vi gerne vil have, uden at være for stor eller for lille, renoveret osv, til en MEGET fornftig pris!


Noget af det vi bedst har kunne se os selv i i længe, både øknomisk og velværd ;-)





Hø Sælges

billig minibig fra 2009 og 2010 kan leverers, se præs. og skriv pb for mere info!





0
0
Svar på denne tråd
 
 overskriften
Forfatter: 
Dato:  11-12-2010 18:08

Som andre også skriver, så er det vist ikke helt let, at få lov at kautionere i dag.


Jeg kender et par, hvor forældrene gerne ville kautionere for et hus til deres ene barn, men det kunne de ikke få lov til af banken, selvom de stort set ingenting skyldte i deres eget hus og havde en pæn opssparing. det var netop pga. af det etiske aspekt, at banken afviste dette som en løsning.


Så der er vist ikke meget andet at gøre, end at begynde at spare op til et evt. indskud.


I øvrigt har forældre jo lov til at give deres børn et arveforskud på et bestemt beløb skattefrit(mener det var ca. 52.000 kr. for nogle år siden).


Så hvis jeres respektive forældre har lyst og overskud til dette, kunne dette jo også være en mulighed, for at give jer en håndsrækning i at komme ind på boligmarkedet.


Jeg har lært, at mennesker vil glemme, hvad du har sagt og ting du har gjort, men de vil aldrig glemme, hvad du fik dem til at føle.




0
0
Svar på denne tråd
 
 snak med en ny bank
Forfatter: 
Dato:  12-12-2010 23:23

Prøv kontakte en ny bank og se om de ikke vil hjælpe jer. de store banker kræver tit et uhyre højt rådighedsbeløb pr måned hvorimod de mindre er mere villige og fleksible med deres rådighedsbeløb.


hestegalleri.dk/ mar_vis.aspx?MarID=486972 se mine 2 shettere som er til salg.

0
0
Svar på denne tråd
 
 kautionist
Forfatter: 
Dato:  13-12-2010 09:14

Lyder til der er meget forskel.. Min bank, Sydbank - foreslog selv at min far kautionerede for mit lån på huset, så jeg var fri for omkostninger i forbindelse med pant i hus, bil osv. Det rendte hurtigt op i mange tusinde med stiftelses gebyrer osv.

Så ingen problemer dér..


Mvh MB



"De som ikke mener lykke kan købes for penge,

har aldrig ejet en hest!"


-Min hest er på fold hele dagen..

Opstaldning 6973- hal, løbebånd, fuldpas www.staldhiphop.dk

0
0
Svar på denne tråd
 
 Kaution
Forfatter: 
Dato:  13-12-2010 10:25

Når I fortæller, at I har haft kautionister, hvor længe siden er det så, at de lån er optaget???


Jeg arbejder som ejendomsmægler, og min erfaring er, at siden finanskrisen begyndte, så arbejder man ikke længere med kautionister, da risikoen for at tabe pengene for bankerne/kreditforeningerne er ret store. Når man skal have en kautionist for at få et lån, så er man jo ikke et af de bedste kort på hånden.....


Med finanskrisen, så kan man jo heller ikke længere være sikker på sit job, så i budgettet skal der også være plads til at den ene af Jer er på dagpenge uden at I skal sælge huset af den grund.


Så mit råd er igen: få så sparet de penge til udbetalingen op, så vil I meget bedre chancer....


Sprenger Bow Balance stigbøjler str. 12 cm. købes

0
0
Svar på denne tråd
 
 Huskøb
Forfatter: 
Dato:  19-12-2010 10:23

Mht eventuel kaution aner jeg intet, men jeg kan fortælle, at det uanset ikke er nemt at låne penge til hus ud fra det faktum, at man vil kunne sidde i huset for det samme, som man for nuværende sidder for i lejebolig.

Står selv i situationen, hvor drømmehuset er fundet, og jeg vil kunne sidde i det endda en tand billigere end nuværende lejebolig, men fordi jeg ikke har det krævede rådighedsbeløb ser det meget sort ud mht at låne penge til huset. Jeg kommer så endda selv med udbetaling af halvdelen af den pris, jeg regner med at kunne få huset ned i, så det drejer sig om sølle 450.000, jeg skal låne, hvorefter jeg vil kunne sidde i huset og fra start kun skylde halvdelen af handelsværdien. Alligevel får jeg nej på at låne, så jeg kan kun anbefale at slå koldt vand i blodet og forberede sig på at vente, mens drømmehuset forsvinder for næsen af en. Jeg er også igang med at undersøge alternativer til min egen bank, men udover et håb, så nærer jeg ingen forventninger...

Håber dog at det lykkes for Jer andre i tilsvarende situation.


Mvh

0
0
Svar på denne tråd
 
 123456
Forfatter: 
Dato:  22-12-2010 15:38

Hej trådstarter


Hvad med evt at prøve en anden bank? de har TIT forskellige meninger ;=)


Dem der siger at man ikke kautionere mere er noget vås, Min kammerats mor har lige gjort det for ham, dog kun en del af beløbet ;)


- Charlotte (:


0
0
Svar på denne tråd
 
 Kautionister
Forfatter: 
Dato:  23-12-2010 08:32

Nu er der jo ingen regel uden undtagelse - hvis hans mors økonomi er god nok til, at hun kan sidde med det hele alene uden problemer, eller det er kun er for en kort periode hun er kautionist, så vil det sikkert være nemmere at få igennem.


Men generelt er kautionister altså ikke noget, som bankerne eller kreditforeningerne arbejder med.....


Sprenger Bow Balance stigbøjler str. 12 cm. købes

0
0
Svar på denne tråd
 
 anden bank?
Forfatter: 
Dato:  23-12-2010 10:05

Jeg vil også anbefale en a nden bank. Vi oplever flere banker blive meget mere positive stemt for at låne penge ud for tiden (jeg er revisor), end de har været længe.


Dog vil jeg sige, at vi også ofte oplever at folk undrer sig over de ikke kan låne fordi de har en lille gæld. -når vi så går ind i sagen, så er den lille gæld slet ikke så lille endda.


Det er dog ganske sikkert, at har man et meget gennemarbejdet budget samt talegaverne i orden, så åbner der sig også væsentligt flere døre.

0
0
Svar på denne tråd
 
 Vi fik lov
Forfatter: 
Dato:  23-12-2010 11:05

Vi fik lov til at låne stort set på vores glatte ansigt. Det er 3½ år siden, min kæreste havde fast job og jeg er/var studerende. Vi havde til udbetalingen, 75.000 kr., min kæreste havde en gæld på 50.000 kr. på sin bil, men vi havde 100% styr på vores økonomi og opfyldte rådighedsbeløbet på min. 9.500 kr. At BANKEN så havde glemt at indregne en masse udgifter i vores budget, er en helt anden sag! De havde ikke regnet med ejendomsværdiskat, 7.000 kr. årligt, ejendomsskat, 5.000 kr. årligt og vandafledningsafgift, 2.000 kr. årligt. Med andre ord mistede vi lige over 1000 kr. pr. måned, og det kan altså godt mærkes! Oveni sagde jeg mit studiejob op, så der røg 2500 kr. mere om måneden. Så var vi nede på 6000 kr., det er altså ikke for meget til benzin, mad og at leve for! Vi bruger 2000 kr. på mad, hundi koster omkring 500 kr. om måneden i mad og medicin, og vores benzinregninger er som regel på 2000 kr. Så kan enhver regne ud, at det kniber gevaldigt med at få det hele til at gå op! Så trådstarter; tingene kan MEGET hurtigt ændre sig, og der kan komme en masse udgifter til, som man ikke regner med. Har du så meget styr på jeres økonomi, at du ved præcis hvor mange penge I bruger på f.eks. alm. indkøb, junkfood, cafébesøg mv.?

Du skriver, at I max. skal låne 1½ mil. Vi skylder 1,4, og vi kan kun lige få det til at løbe rundt på en fuld løn og min SU! Jeg har de fleste år af mit studium haft jobs ved siden af, på et tidspunkt havde jeg 4 på en gang, for at kunne få det til at løbe rundt med heste og biler. Det er ikke nok at have så man kan klare sig, man skal også have til alt det uforudsete. F.eks. hvis man selv bliver syg, hvis man har dyr der bliver syge, hvis ens bil/cykel går i stykker/skal udskiftes, og ikke mindst hvis noget på huset skal repareres. At I skulle kunne betale en gæld på 1½ mil. som to studerende er ganske simpelthen urealistisk, så jeg forstår godt at banken ikke vil låne jer pengene. Selvfølgelig er det træls at leje, men det er endnu mere træls at blive smidt fra hus og hjem, fordi man ikke kan betale. Vi har prioriteret meget hårdt fordi der er nogen ting, vi ikke vil gå på kompromis med. Jeg har f.eks. i 4 år ikke købt et stykke tøj, og jeg har aldrig prøvet at købe en drink i byen. Er du parat til at ofre alle mulige af den slags ting, for at eje et hus? Der er MANGE udgifter ved at købe, som man ikke har når man lejer. Og udgifterne kommer som regel i en ordentlig bunke oveni hinanden, eller også når man har mindst brug for det. Vores hus er gammelt, og vi har uønskede reperationer på ca. 10.000 kr. om året, fordi ting går i stykker og skal skiftes ud. Vores oliefyr er ældre end mig, og det er kun et spørgsmål om tid inden det står af. Man skal lige have x antal tusind kroner til at reparere/udskifte, eller have luft nok i økonomien til at tage et banklån til det. Det er bestemt ikke en dans på røde roser at være husejer, man skal brænde for det og være parat til at ofre hvad der skal ofres, hvis det skal kunne lykkes. Hvis I begge er på SU får I udbetalt max. 10.000 kr. om ugen, vores lån koster pt. 7500 kr. for 1,4 mil. Hvordan vil du så betale alt det andet? Vi sætter fast 5000 kr. af hver måned til faste udgifter, foruden de 7.500 kr. til lånene. Man skal godt nok have meget studiearbejde ved siden af for at kunne betale det :)


... sagde Randi


"Kun småskårne mennesker har orden i tingene, genier kontrollerer kaos"

0
0
Svar på denne tråd
 
 Huskøb :)
Forfatter: 
Dato:  28-12-2010 00:01

Jeg synes i skal lytte til det som jeres bank fortæller jer :)

og så ellers gøre som de øvrige skriver


- få jeres gæld betalt af

- spar op til min. udbetalingen, gerne mere.


Mht kaution så er Camilla's svar ret sigende. Kaution er et etisk spørgsmål og bruges efterhånden rigtigt sjældent.


To unge mennesker på SU der vil købe hus for 1,5 mio er urealistisk. Og det at i allerede har optaget lån og ikke sparet op det understreger også det faktum.


Det er købers marked lige nu DET har i ret i :) og renterne er historisk lave. Men jeres økonomi skal også kunne bære at markedet ændrer sig, - for det gør det.


Ta' en fornuftig snak med jeres rådgiver om hvad der skal til og prøv at få en forståelse for hvad det er det handler om når man snakker huskøb.


Held og lykke :)


Hilsen Mette


0
0
Svar på denne tråd
 
 mange penge
Forfatter: 
Dato:  31-12-2010 11:53

Vi købte hus for 6 år siden... et hus til 1,4 mill. Vi havde ikke en rød reje til udbetaling og diverse andre omkostninger ved køb af bolig (det løber også op). Vi havde SU lån (1200 hver anden måned) og billån (2000 hver måned).

Vi havde lige fået fuldtidsarbejde begge to, med en fornuftig indkomst.

På SU kunne vi ikke have haft råd til det hus.

Bare afbetaling af kreditforeningslån er 10000 om måneden, så kommer der ejendomsværdiskat 12000 om året, dertil vand, varme og el.

Vand stiger voldsomt til 2011.

Alt i alt betalte vi dengang inden børn og de efterfølgende stigende afgifter 18000 ind på vores budget til hus, forsikringer på hus indbo og os selv, telefon, internet og fagforening.

Der er altid et eller andet der går i stykker på et hus eller på hvidevarene, og det er der så kun jer selv til at betale.

:-)


Mange hilsener Rikka


Mor til en hel masse :-)



0
0
Svar på denne tråd
 
 Studerende???
Forfatter: 
Dato:  31-12-2010 13:41

Hvor læser I, at de er studerende???


Sprenger Bow Balance stigbøjler str. 12 cm. købes

0
0
Svar på denne tråd
 
 ny bank
Forfatter: 
Dato:  21-01-2011 12:50

jeg ville prøve en anden bank.

Vi var i 3 forskellinge banker da vi skulle købe hus, og der var meget forskellige svar, nordea ville låne os 2,1mill. danske bank 1,2mill. og sydbank 0kr.

man kan nogenlunde regne selv regne sig frem til hvor meget man kan forvente at kunne låne for.

tag jeres samlede årlige brutto indkomst og gang den med 2(nogle banker ganger med 2,5 eller3). det er hvad i samlet kan skylde for, altså med alt gæld.


Sørg for selv at have et komplet budget med, undersøg hvad de forskellige ting koster i "jeres" nye kommune, alt, vand, el, varme, renovation, ejendomsskat, rottebekæmpelse, skorstensfejning, kloak, vedligehold(jo ældre og jo flere K2 og k3 på huset, jo flere penge til vedligehold) osv. osv. osv. tag alt med i budgettet, undtaget mad og sjov. find skatteoplysninger med kilometerfradrag og skatteprocent, og sørg for at få alt hvad de lover på skrift.


held og lykke med det.



Professionsbachelor i Medicinsk Laboratorieteknologi

Bioanalytiker B.M.L.T



0
0
Svar på denne tråd
 
 123456
Forfatter: 
Dato:  21-01-2011 13:39

monab: Det lyder godt nok useriøst, at der kan være så stor forskel på hvad I kunne købe for.


Af ren nysgerrighed - hvor meget endte I med at købe for?

0
0
Svar på denne tråd
 
 123456
Forfatter: 
Dato:  25-01-2011 20:05

Nett16: Det var også en noget flad fornemmelse vi havde efter mødet i syd bank, specielt fordi de var de første vi snakkede med. Vi købte for 1mill. gennem danske bank, til en fornuftig fast rente.


Professionsbachelor i Medicinsk Laboratorieteknologi

Bioanalytiker B.M.L.T



0
0
Svar på denne tråd
 
 Drømmeboligen
Forfatter: 
Dato:  27-01-2011 23:11

Det er da surt, at I ikke kan låne penge, nu da I har fundet


drømmeboligen.


Jeg ved det, da jeg også har fundet stedet jeg gerne vil bo, men


jeg skal lige.... have solgt min ejendom først, for jeg går med


livrem og seler og vil ikke risikere at sidde med to huslejer.


Boligmarkedet er lidt kompleks disse år. Min drømmebolig er


blevet solgt.


Men nu har jeg fundet en ny drømmebolig og før det, og før


det, var der en anden helt perfekt bolig for mig.


Det jeg prøver at sige er, at det er med drømmeboliger, som med


busser der kommer altid en ny.


Hæng i og bliv ved med at følge med i boligmarkedet, slå koldt


vand i blodet, så løser problemet sig skal du se.


Husmandssted sælges.


Se præs.

0
0
Svar på denne tråd
 



Svar på denne tråd (Kræver login)
(Oprettelse og logind på Heste-Nettet foregår via Peercraft)


Fora og Emner | Museum | Vejledning | Adfærdsregler | Opsætning | Kontakt Heste-Nettet


Informationer om HN


Annoncering


Mest populære sider