Logo used for printing

HN afstemning
Rider du i din lokale skov?

Log ind for at deltage i afstemningen

Tidligere resultater
Seniornettet

 uro i benene....aarghhhhhh
Forfatter: 
Dato:  18-09-2010 09:39

hej hn´er

nogle gode fif til at få uro i benene væk? er ved at gå til at ha snorren og uro i benene dagen lang?

jeg kan overhovedet ikk sidde stille,og har benene op men ligemeget hjælper det .heldigvis har jeg et arbejde hvor jeg bevæger dem meget og går meget op og ned af trapper ...så det ikk fordi jeg ikk rør mig.

men lige fra jeg står op til jeg går i seng er det der.heldigvis går det ikk ud over min søvn ..

så håber i har nogle gode foreslag .kan se der også er en del naturmidler ,men aner ik om de er brugbare ??


mvh sussie..

nu kun med ceduina ox..

cheval R.I.P D.6/6-06...sov godt min dreng

maxi R.I.P D.17/12-08..min dejlige hund igennem 14 år.TAK for alle de år vi havde sammen..

0
0
Svar på denne tråd
 
 Jeg ville
Forfatter: 
Dato:  18-09-2010 14:07

tage et smut forbi lægen.



Hilsen,

Anja


Vil du have det bedste ud af dit liv?

www.anjafunder.dk

0
0
Svar på denne tråd
 
 Jeg bruger selv....
Forfatter: 
Dato:  18-09-2010 16:20

magnesium tabletter, når mine ben værker. Helt præcist er det mine lægmuskler der værker som om de er på vej til at gå i kramper hele tiden. Efter en 15 - 20 minutter er benene faldet til ro når jeg har taget tabletterne. Jeg tager dem ikke præventivt.

Peter

0
0
Svar på denne tråd
 
 Jeg har også...
Forfatter: 
Dato:  18-09-2010 16:28

.. BØVLET med det en overgang.

Virkelig træls og jeg forstår, at du er træt af det.


Jeg prøvede nogle naturtabletter, urtesalve fra Matas, og jeg blev undersøgt hos lægen. Intet hjalp.


MEN da jeg ændrede nogle ting i mit liv - så forsvandt smerterne. :-)


Vrinsk fra Esma



Dybdevirkende healing

til hest og rytter


Healing styrker og afbalancerer din hest og

gør den mere glad og samarbejdsvillig



Samtaleterapi


0
0
Svar på denne tråd
 
 12345678
Forfatter: 
Dato:  19-09-2010 08:19

ok,mange tak for svarene...tror måske også det kan være nerver over at skulle ind i næste uge og ha opereret en finger (lillefinger)..og ska i narkose ,hvilken jeg hader ..og finger er opereret 1 gang ,og går det ik dene gang ska den amputeres..

men vil prøve matas i næste uge ..


mvh sussie..

nu kun med ceduina ox..

cheval R.I.P D.6/6-06...sov godt min dreng

maxi R.I.P D.17/12-08..min dejlige hund igennem 14 år.TAK for alle de år vi havde sammen..

0
0
Svar på denne tråd
 
 Snurren
Forfatter: 
Dato:  19-09-2010 16:47

Jo tak, jeg har det OFTE, muligt som følge af to diskusprolapser, så mit råd er som det første:

Få lægen til at se på det.


Derudover hjælper det på mig med noget så simpelt som støttestrømper. De fås rigtig smarte i MATAS, men de eneste der er stramme nok til mig er dem fra sygehuset.


Pøj pøj med det - det er virkelig til at få spån af!

0
0
Svar på denne tråd
 
 uha kender det
Forfatter: 
Dato:  20-09-2010 00:43

Jeg havde det engang pga. nogle piller jeg fik, det var forfærdeligt.


Jeg kan fx huske at jeg var i biografen, og halvdelen af min opmærksomhed gik til de skide ben..(/)"(¤/!


Snak med lægen om det, det kan være noget med blodcirkulationen, eller 117 andre ting, forhåbentlig noget der kan løses sådan nogenlunde nemt.


Kriller i benene er BARE irriterende

0
0
Svar på denne tråd
 
 Til trådstarter og alle andre med uro
Forfatter: 
Dato:  25-10-2010 21:03

Bare til trådstarter og andre med uro i benene - her er et link til en side der, måske, kan hjælpe dig/ jer


http://www.uroibenene.dk/


(håber linket virker..)


Sandie & Gaia





0
0
Svar på denne tråd
 
 nerve i ryggen
Forfatter: 
Dato:  27-10-2010 17:34

jeg havde det også i rigtig mange år - gik til kiropraktar med noget andet - og han kunne se på billederne, at jeg havde en nerve der sad i klemme omme i rygraden - han fiflede lidt med det og fik nerven fri - har ikke haft uro i benene siden.. .


Men ellers forsvandt mit, hvis min kæreste og jeg lavede en rigtig god gang "lagengymnastik"

0
0
Svar på denne tråd
 



Svar på denne tråd (Kræver login)
(Oprettelse og logind på Heste-Nettet foregår via Peercraft)


Fora og Emner | Museum | Vejledning | Adfærdsregler | Opsætning | Kontakt Heste-Nettet


Informationer om HN


Annoncering


Mest populære sider