Logo used for printing

HN afstemning
Rider du i din lokale skov?

Log ind for at deltage i afstemningen

Tidligere resultater
Seniornettet

 ullerup marked denne weekend
Forfatter: 
Dato:  08-08-2008 23:06

husk at det er i denne weekend, i skal på ullerup marked, gud ved om der kommer heste imorgen.


i givet fald håber jeg det er pæne heste og ikke de udpinte stakkels heste som plejer at komme på markeder, jeg får lyst til at købe dem allesammen hver gang.


så tror jeg holder mig væk. det burde tjekkes og meldes hvid hestene ikke er i ordentlig stand.

0
0
Svar på denne tråd
 
 Ja jeg synes også
Forfatter: 
Dato:  09-08-2008 20:58

det er et deprimerende syn med de stakkels dyr, der køres fra marked til marked :(


I dag så jeg en fjordhest på et kræmmermarked, som stod bundet til en lastbil, og panikkede. Grimen sprang, og jeg hev fat i ejeren af hesten, som kun allernådigst gad høre på mig.


Han sagde så at den kunne han da fikse med et stykke snor - ?

Kræmmermentaliteten er vist kommet for at blive. En krone sparet er en krone tjent eller noget...


Jeg stod nærmest og ønskede at det stakkels dyr var smuttet ud af grimen og havde haft held til at stikke af! (Hvis det ikke var fordi det kunne have forårsaget mindre heldige episoder i trafikken selvfølgelig).


"Når vi tager vore drømmes tågede slør af hesten, fremstår den endnu mere bemærkelsesværdig end før." - Andrew McLean

0
0
Svar på denne tråd
 



Svar på denne tråd (Kræver login)
(Oprettelse og logind på Heste-Nettet foregår via Peercraft)


Fora og Emner | Museum | Vejledning | Adfærdsregler | Opsætning | Kontakt Heste-Nettet


Informationer om HN


Annoncering


Mest populære sider