Logo used for printing

HN afstemning
Rider du i din lokale skov?

Log ind for at deltage i afstemningen

Tidligere resultater
Seniornettet

 Lønfolk hjælp mig
Forfatter: 
Dato:  12-02-2008 21:09

Jeg havde en lille diskussion med min sagsbehandler i HK og vil høre om der er noget jeg helt har misforstået.


Jeg har fået udbetalt nogen feriepenge fra tidligere arbejdsgiver som jeg skulle have haft udbetalt i 2007 hvor min ansættelsesforhold også sluttede.


Disse feriepenge er gået på skatteåret 2008, der mener jeg at når det er arbejdsgiver som har gjort en fejl skal det være på 2007, ergo skal der laves en suppl. oplysningsseddel, dette er jeg så helt sikker på da det står et eller andet sted (hvertfald indenfor staten).


Den anden ting var at der var trukket 60%, der mener jeg at fra 2008 hvor arbejdsgiver henter skattekort direkte fra e-skat at der fremover ikke skal afleveres skattekort medmindre man har et som skal rettes med tilbagevirkende kraft (det læste jeg så sent som i sidste uge).


Jeg er spændt på hvordan i andre som arbejder med løn mener om sagen.


Nå ja, så var jeg også så fræk at forlange at tidligere arbejdsgiver giver et forskud på det manglende beløb, nu har jeg ventet i 5 måneder på at få mine penge, nu VIL jeg også se alle pengene, og da det igen iflg. mig er de andre som har lavet fejlen har jeg også alt mulig ret til at de anviser det sidste som et forskud.



Hilsen Helle


0
0
Svar på denne tråd
 
 Jeg er helt enig med dig
Forfatter: 
Dato:  14-02-2008 13:36

dine feriepenge burde være beregnet, betalt skat af og indbetalt til feriekonto samtidig med at du holdt op i 2007.



De bedste hilsner,
Lotte K. :-)
0
0
Svar på denne tråd
 



Svar på denne tråd (Kræver login)
(Oprettelse og logind på Heste-Nettet foregår via Peercraft)


Fora og Emner | Museum | Vejledning | Adfærdsregler | Opsætning | Kontakt Heste-Nettet


Informationer om HN


Annoncering


Mest populære sider