Jeg havde en lille diskussion med min sagsbehandler i HK og vil høre om der er noget jeg helt har misforstået.
Jeg har fået udbetalt nogen feriepenge fra tidligere arbejdsgiver som jeg skulle have haft udbetalt i 2007 hvor min ansættelsesforhold også sluttede.
Disse feriepenge er gået på skatteåret 2008, der mener jeg at når det er arbejdsgiver som har gjort en fejl skal det være på 2007, ergo skal der laves en suppl. oplysningsseddel, dette er jeg så helt sikker på da det står et eller andet sted (hvertfald indenfor staten).
Den anden ting var at der var trukket 60%, der mener jeg at fra 2008 hvor arbejdsgiver henter skattekort direkte fra e-skat at der fremover ikke skal afleveres skattekort medmindre man har et som skal rettes med tilbagevirkende kraft (det læste jeg så sent som i sidste uge).
Jeg er spændt på hvordan i andre som arbejder med løn mener om sagen.
Nå ja, så var jeg også så fræk at forlange at tidligere arbejdsgiver giver et forskud på det manglende beløb, nu har jeg ventet i 5 måneder på at få mine penge, nu VIL jeg også se alle pengene, og da det igen iflg. mig er de andre som har lavet fejlen har jeg også alt mulig ret til at de anviser det sidste som et forskud.