Logo used for printing

HN afstemning
Rider du i din lokale skov?

Log ind for at deltage i afstemningen

Tidligere resultater
Seniornettet

 Og så troede man det hjalp.
Forfatter: 
Dato:  08-06-2007 19:38

Så sidder jeg her; efter to gode måneder med mærket Cymbalta, efter 5 forskellige slags 'lykkepiller', og så får man et tilbagefald der siger spar fem!


Hvad i hede hule... skal man gøre for at få et normalt liv?


Er bare så frustreret. Min kæreste forstår mig ikke, eller nærmere vil ikke forstå mig; han tror jeg finder på det hele. Hvis han bare vidste, hvordan der er inde i mit hovede.

Hvordan kan man have en kæreste, der tror man finder på det? Det er af den grund, jeg ikke fortæller ham, når jeg er ked af det, elelr bekymret over noget. Han forstår ikke. Han er en mand. Mænd forstår åbenbart ikke følelser og det der ligger under.

Min mor tror ligefrem, det er ham der er skyld i min depr.

Han lægger et konstant pres på mig, ved hele tiden at sige, at han vil flytte til USA. Hvad så med mig?

Han forstår ikke, hvor meget han betyder for mig hver dag og for hvem jeg er.

Ihh det er så træls, at tænke så meget, at ikke forstå sig selv, ikke at se noget positivt, at føle verden var bedre hvis man ikke var der. Hvor er det dog bare surt at have det sådan.


..Skulle lige ud med det.

0
0
Svar på denne tråd
 
 for hvem du er?
Forfatter: 
Dato:  08-06-2007 19:48

altså læser jeg det rigtig at du kun føler du er til for ham?


ja så forstår jeg godt du er nede. du er til for dig søde ven. du bærer ansvaret for din egen lykke og han for sin.


det er noget af en møllesten du hænger ham om halsen. du må ændre din måde at se dig selv og ham på. det kan ingen antidepressiver hjælpe dig med. det kan kun du og en egnet terapeut.


lidt hårde ord men de er meget kærlige ment.



mvh hilsen
SUNFLOWER
dejlig 3 års til salg. se præs.



SØGER Super låne pony til min datter, skal være begynder venlig
0
0
Svar på denne tråd
 
 Sunflower
Forfatter: 
Dato:  08-06-2007 19:57

Mit problem er, at jeg har altid været en, der knytter sig MEGET, til meget få personer. Jeg er ikke en, der har så mange overfladiske venskaber, men dem jeg har, der er det ægte venskaber.


Der har været omkring 6 veninder/kærester jeg har knyttet mig til, og dem har jeg haft stort set det meste af mit liv.


Jeg føler ikke, at jeg kun er til for ham. Men han optager en meget stor del af min hverdag.


Jeg skal til læge på torsdag, og har tænkt mig at spørge efter en slags psykolog-terapeut person at snakke med. Jeg tror det er det jeg har brug for. At komme ud med tanker, bekymringer og derefter finde en løsning på det.

Jeg er nemlig ellers en meget indelukket person, som er svær at komme 'ind' på.


Men jeg kan godt se, hvad du mener, og hvor du vil hen. Jeg vil tage dine ord til mig, og tænke over dem.

0
0
Svar på denne tråd
 
 det er netop
Forfatter: 
Dato:  08-06-2007 21:26

min pointe. at han måske fylder din hverdag for meget. altså i dit hoved. det er jo ikke sikker at han syntes det er så dejligt at du er afhængig af ham og det er måske det du mærker som at han er problemet. måske er det hans måde at sige fra på.


du må igang med at åbne dig. jeg er helt med på at man ikke behøver en stor venne skare som alle står en meget nær. det er helt fint bare også at have bekendte som man taler med løst og fast om osv. det hedder også at have et netværk. du bør give dig selv mulighed for at leve livet i stedet for at begrænse det.


mht lægebesøget så tror jeg du ku have meget gavn af kognetiv terapi.


pøj pøj med det



mvh hilsen
SUNFLOWER
dejlig 3 års til salg. se præs.



SØGER Super låne pony til min datter, skal være begynder venlig
0
0
Svar på denne tråd
 
 Der skal andet...
Forfatter: 
Dato:  08-06-2007 23:28
...end medicin til at kurere den slags.
Selvom medicin bestemt er godt, gavnligt, fantastisk og meget andet.


... 8-) ~ 99E ~ 8-) ...

Your Horse Can Only Be As Brave As You Are!
Love - Language - Leadership - Lightness
0
0
Svar på denne tråd
 
 det kommer
Forfatter: 
Dato:  09-06-2007 00:03
an på hvordan man definerer medisin. Ordet medisin bliver ofte forbundet/forvekslet med medikamenter. Medisin er nemlig ikke kun medikamenter. Medisin er et fellesord for at hele/behandle kroppen psykisk og fysisk, både med ytre og indre påvirking, for at man skal få det psykisk eller fysisk bedre.

En hest og en hund kan være medisin, en at tale med kan være medisin.

En lykkepille kan ikke kurere dig, den demper kun de plager/problemer du haver.

At si at din kæreste ikke forstår, fordi han er en mand. Hvorfor skal ikke en mand kunne forstå??? Det er at generalisere, mange mænd forstår, men man kan ikke forstå om man ikke ved hva hanlder om.

Jeg tror at du må kunne åbne dig mer, hvordan skal din kæreste forstå? her siterer jeg dig:

"Hvordan kan man have en kæreste, der tror man finder på det? Det er af den grund, jeg ikke fortæller ham, når jeg er ked af det, elelr bekymret over noget. Han forstår ikke. Han er en mand. Mænd forstår åbenbart ikke følelser og det der ligger under."

Taler du for meget om det og bliver for ophengt i problemene dine, ja så kan man ødelegge et forhold. MEN det kan man også om man ikke taler om problemene.

Din kæreste skal ikke være din terapeut, men din sammensvorne og støttespiller. Hva får du igjen av et forhold hvor du ikke kan være åben med din kæreste?

Din kæreste kan ikke gå vejen for dig, men han kan gå den MED dig. Og vil han ikke det så må du gå den alene, eller finde en anden der kan støtte og følge dig videre på vejen.
0
0
Svar på denne tråd
 



Svar på denne tråd (Kræver login)
(Oprettelse og logind på Heste-Nettet foregår via Peercraft)


Fora og Emner | Museum | Vejledning | Adfærdsregler | Opsætning | Kontakt Heste-Nettet


Informationer om HN


Annoncering


Mest populære sider