Logo used for printing

HN afstemning
Rider du i din lokale skov?

Log ind for at deltage i afstemningen

Tidligere resultater
Seniornettet

 sukker i pasta
Forfatter: 
Dato:  26-06-2006 12:36

hejsa


kæresten og jeg sad og så noget på tysk tv i går aftes og der drejede det sig om hvilken produkter der var mest sukker i, jeg siger jer det var bare ulækkert.


de testede så ganske normal pasta og ved i hvad der er fakstisk 75 stk sukker knaller i på 500gr pasta, føj siger jeg bare så da manden ringede for at høre hvad vi skulle have til aftens mad sage han pænt ingen pasta tak, jeg havde godt nok ikke troede at der var sukker i pasta.så nu er han så sød at jeg kunne komme ned på at job og hente hans dankort og hæve 1000kr til madvare så kan jeg køre til tyskland og handle stort ind jubiii men ingen pasta i denne omgang.hihi.


vidste i egentlgi dette???







MVH
SANDRA82

Søger efter en hest jeg kan få lov at passe,et par gange i ugen, jeg rider mest skovture, og lidt dressur så hvis du har en sød og rolig hest,du gerne vil have redet lidt så skriv endelig t

0
0
Svar på denne tråd
 
 Sukker - mjahh...
Forfatter: 
Dato:  26-06-2006 13:07
...Det er vel "bare" kulhydrater, og ikke det samme som raffineret sukker.

Man skal ikke tro på alt, hvad man ser i TV - somme tider er det "tygget" lidt rigeligt så "alle" kan forstå det.

Pasta indeholder en hel del kulhydrater - ligesom alt andet, der ebstår af meget MEL.
Til gengæld indeholder det IKKE raffineret sukker overhovedet - medmindre man i Tyskland har en ganske særligt SØD pasta.

Det meste, billige pasta består af mel og vand - ikke andet.


... 8-) - 99E - 8-)...
Feel Think Act
Play

Like A Horse

Vi ses i Grønhøj - efter 1. august!
0
0
Svar på denne tråd
 
 Sukker i pasta ...
Forfatter: 
Dato:  26-06-2006 13:49

... nej ved du nu hvad


Prøv at læse her på denne side www.altomkost.dk/madti...orside.htm


Der ville de nok ikke lovprise pastaen, hvis det forholdt sig sådan.

Mvh. Lisbeth



Mange mennesker skylder deres medgang i livet det råd, de andre ikke tog imod fra andre.
0
0
Svar på denne tråd
 
 nejnej
Forfatter: 
Dato:  26-06-2006 15:05

Pasta indeholder ikke sukker men kulhydrater - så 500 g pasta svarer kulhydratmæssigt til 75 sukkerknalder - mon ikke det er det de vil frem til?

Man tilsætter jo ikke sukker til pasta - det består af durumhvede, salt, æg og ikke så meget andet!


Hvis man vil tabe sig skal man holde sig fra pasta, for 100 g pasta indeholder 400 kcal, svarende til ca. 1/5 af samlet kcal-indtag en kvinde bør have hver dag.


Så guf I bare løs medmindre I prøver at tabe jer, der er ikke sukker i.



Lise


ROHDEN, RAMBO & RIGOLA :)

0
0
Svar på denne tråd
 
 vi forstod det jo
Forfatter: 
Dato:  26-06-2006 21:50

helle rikek at der skulel være så meget sukekr i pasta for når jeg laver hjemlavet pasta bruger jeg også kun mel,æg og lidt olie og salt, og ikek sukker, emn de sage virklige sukker.


men jeg må da ærlig indrømme når jeg læser hva di skriver så giver det også lidt mere sind end det de sage.


mange tak det kan være jeg kan få lov at lave pasta i morgen udne manden brokker sig igen tihi mange tak for hjælpen.




MVH
SANDRA82

Søger efter en hest jeg kan få lov at passe,et par gange i ugen, jeg rider mest skovture, og lidt dressur så hvis du har en sød og rolig hest,du gerne vil have redet lidt så skriv endelig t

0
0
Svar på denne tråd
 



Svar på denne tråd (Kræver login)
(Oprettelse og logind på Heste-Nettet foregår via Peercraft)


Fora og Emner | Museum | Vejledning | Adfærdsregler | Opsætning | Kontakt Heste-Nettet


Informationer om HN


Annoncering


Mest populære sider