Logo used for printing

HN afstemning
Rider du i din lokale skov?

Log ind for at deltage i afstemningen

Tidligere resultater
Seniornettet

 fjernelse af kalkaflejringer på fliser?
Forfatter: 
Dato:  22-11-2005 23:15
I mit køkken bad og gang har vi disse flotte teracotta farvede fliser men uanset hvormeget jeg vasker og gnubber kan jeg ikke få de her skie kalkaflejringer af f.eks fra hunden når den har drukket vand el. badet el. bare våde støvler, noget som har et godt middel der tager skiddet?

Mosegaards Miabell
og
Evita Ara


What dosent kill you makes you stronger!!

WWW.TRAVNYT.DK



0
0
Svar på denne tråd
 
 citron
Forfatter: 
Dato:  23-11-2005 07:19

Gnub stederne med en citron - det hjælper

Jeg har i flere år købt mig fattig i diverse kalkmidler til bad og toilet som alligevel ikke virker - men en god gammeldags citron DET fungerer bare :-)


Mvh

Charlotte


Med en Korat i huset bliver dit hjem aldrig det samme igen :-D
0
0
Svar på denne tråd
 
 hmmm...
Forfatter: 
Dato:  23-11-2005 07:29

Prøv eddikesyre..men luft godt ud samtidig og tag handsker på. Det kan ta noget af kalken.

Hanne

0
0
Svar på denne tråd
 
 skal prøves
Forfatter: 
Dato:  23-11-2005 09:27

tak for det..

Flere som har gode råd?


Mosegaards Miabell
og
Evita Ara


What dosent kill you makes you stronger!!

www.travnyt.dk


hestensurtehave.dk/

0
0
Svar på denne tråd
 
 Proev at
Forfatter: 
Dato:  23-11-2005 12:34

gaa ind paa Isabella Smiths hjemmeside (google hende) og soeg under rengoeringsmidler. Hun har nogle fantastiske rengoeringsmidler som bla en afkalker som bare virker. Og jeg siger den virker.


Vores fliser i badevaerelset var graa og triste, en tur med badevaerelsesrens og derefter med afkalkeren var fliserne friske og som nye at se paa igen.


Jeg har brugt det i et aar nu og er kun meget tilfreds med det. Man kan faa det til koekken ogsaa og det er allertiders til det glaskeramiske komfur. Naar det er lunt, sproejter jeg det paa venter lidt, toerrer af og tilsidst toerrer jeg med et stykke koekkenrulle. Voila, et rent og skinnende komfur.


Beagle.



0
0
Svar på denne tråd
 
 Fjern kalken med kalkfjerner
Forfatter: 
Dato:  25-11-2005 18:28
Og brug Grundrens bagefter. Derefter giver du hele molevitten Autovoks, så perler vandet af.

Pas på- fugerne kan nok ikke tåle kalkfjerner- og marmor slet ikke. (Marmor er kalksten, og der er kalk i fugernes mørtel). Grundrens fjerner fedt og sæberester. Brug handsker til det hele.


Mvh xtiny

<eras3r> who the hell is digdug?
<element_a> he used to be an old video game
<element_a> then he mutated into an IRC user after someone stole his shovel
<element_a> tragic
bash.org


0
0
Svar på denne tråd
 
 Lime light
Forfatter: 
Dato:  27-11-2005 18:53
Lime light produkterne,de virker !
0
0
Svar på denne tråd
 
 Jeg har opgivet alle de
Forfatter: 
Dato:  27-11-2005 21:43

fancy mærker man kan få og bruger i stedet alm. Ajax og en skure/skum svamp (dem i mange farver)..


Det tager kalken - og man kan mærke gennem svampen når det er rent - sjovt.. *s*


KANON til brugekabiner..




Hilsener Gitte,
mor til Tera

  • Flot brogede hingst stg. 160 til naturlig bedækning
  • Kender du til et godt projekt omhandlende dyr af alle slags, der ønsker økomonisk støtte, så send mig en mail.
0
0
Svar på denne tråd
 
 Løsning til fliser
Forfatter: 
Dato:  11-10-2018 13:55

Hej travfreak

 

Jeg ved godt tråden her er piv gammel, men tænker at andre kunne have gavn af mit råd.

 

Jeg har nogle smukke italienske fliser i mit køkken på gulvet. De er desværre bare ikke særlig nemme at holde grundet strukturen i fliserne.

 

Jeg har i 3 år prøvet alt. Jeg har ligget på mine knæ og brugt alt fra en tandbørste til hysterisk at gnubbe. ingenting. De lbiver renere men ikke som da vi købte dem.

 

Da jeg så her i sommers havde desøg af Sami Sleiman som er Ekspert i fliserens udendørs, spurtge jeg om han havde nogle fif.

 

Og sørme så. De produkter han bruger (100% miljørigtige) kan bruges inden for. Så havde han en lille mini dims. Lignede mest en slibe eller polereting på en stor boremaskine.

 

Vupti fliserne er som nye.

Han mente man kan købe sådan nogle i Biltema til boremaskinen og så nogle gode produdukter

 

Du kan prøve at ringe til ham, hvis det ikke er løst endnu

Her er lidt om ham https://www.ingen-alger.dk/om/

 

0
0
Svar på denne tråd
 



Svar på denne tråd (Kræver login)
(Oprettelse og logind på Heste-Nettet foregår via Peercraft)


Fora og Emner | Museum | Vejledning | Adfærdsregler | Opsætning | Kontakt Heste-Nettet


Informationer om HN


Annoncering


Mest populære sider