Logo used for printing

HN afstemning
Rider du i din lokale skov?

Log ind for at deltage i afstemningen

Tidligere resultater
Seniornettet

 Se ind i fremtiden
Forfatter: 
Dato:  16-04-2005 08:16
Jeg har gennem de senere år haft en del oplevelser, hvor jeg har drømt at noget ville ske, og har så senere stået midt i situationen og tænkt - her har jeg været før, selvom jeg aldrig har sat mine ben der før. ?:-)
Det har desværre været slemme ting :{-( (såsom dødsfald og svær sygdom), der har været i mine drømme og jeg har derfor efter megen overvejelse kun fortalt min faster om drømmene, når de er der, så der er en mere til at huske, når tingene så desværre sker.

Da min svigerfar døde kom han på besøg en del gange for at se til sin familie - han kommer stadig ind i mellem for at se hvordan det går. Det mærkelige er at jeg kan mærke at der er noget, men ikke specifikt hvem det er. Det er noget jeg prøver at rationalisere mig frem til efterfølgende.
Min bedstemor er her også ind i mellem - er det bare tankespind eller er der noget om det?
Er jeg bare mere åben overfor den anden verden eller hvordan kan man forklare det?

Jeg ved ofte hvad der vil ske i bestemte situationer.
Havde en kollegas kone, der blev gravid og jeg vidste før de selv fortalte det til andre. Han blev ved med at spørge hvor jeg vidste det fra, da de ikke havde fortalt andre om det endnu. ?:-)

Puskin
0
0
Svar på denne tråd
 
 se ind i fremtiden
Forfatter: 
Dato:  18-04-2005 12:06
>o< du skal henvende dig til www.selvet.dk der er der mennesker, som ved en masse om det og kan give dig gode råd.
0
0
Svar på denne tråd
 
 Puskin du
Forfatter: 
Dato:  18-04-2005 16:19
er ikke den eneste der kan fornemme ting! Rent faktisk kan du lære at håndtere disse oplysninger korrekt og få noget godt ud af det. Prøv at kontakte astrologihuset, hvis du er sjællænder og se hvad de kan tilbyde.

Se her!

Céleste

You can be anything you want to be
Just turn yourself into anything you think that you could
ever be
-Queen-
0
0
Svar på denne tråd
 



Svar på denne tråd (Kræver login)
(Oprettelse og logind på Heste-Nettet foregår via Peercraft)


Fora og Emner | Museum | Vejledning | Adfærdsregler | Opsætning | Kontakt Heste-Nettet


Informationer om HN


Annoncering


Mest populære sider