Logo used for printing

HN afstemning
Rider du i din lokale skov?

Log ind for at deltage i afstemningen

Tidligere resultater
Seniornettet

 Stripper til polterabend?
Forfatter: 
Dato:  05-04-2005 17:18
Nogen der kender en god og billig stripper (mandlig), der kan bookes til en polterabend i Jylland?
Og nogen der har erfaring med strippere til polterabends? Er det et flop eller hvad?


Går det, så går det, og går det ikke, så går det nok

"I virkeligheden som i drømme er intet helt som det synes"



Parter søges - se min præsentation
0
0
Svar på denne tråd
 
 Søg på google
Forfatter: 
Dato:  05-04-2005 17:37
Så finder du bl.a www.stripshow.dk Det er ham fra det program der kørte på TV Danmark for nogle år siden der hed "stripperkongens piger" som har det firma. Der er både mandlige og kvindelige strippere over hele landet der kan bookes.

Har ikke selv nogen erfaring med mandlige strippere til polterabend, men tror ikke de er så vulgære som mange af de kvindelige strippere der tager ud til sådanne arrangementer.

Jeg synes ikke selv at jeg er særlig sippet eller jaloux anlagt, men jeg var til en fest, hvor der var nogen der havde hyret en kvindelig stripper til fødselaren. Hendes show var simpelthen så vulgært. Bl.a satte hun sig, splitternøgen, på ansigtet af fødselaren, som hun havde lagt på gulvet så han kunne se hende helt op i livmoderen... Tror nok han lå og tænkte på sine tyske verber eller kemiske formler for at få tankerne et andet sted hen, nu når 60 mennesker stod og kiggede på ham ;-D Det ville jeg ikke bryde mig om, at min kæreste blev udsat for.

Så for at sammenligne med mandlige strippere, tror jeg ikke at de kunne finde på at svinge "anacondaen" (som sikkert alligevel er skræmt for vid og sans ;-) ) op i hovedet på den kommende brud, så mon ikke at det kunne blive et okay sjovt indslag??

Og bare lige for at indskyde til sidst, så er det ikke for at tale ned om kvindlige strippere, for der findes helt sikkert mange gode, men det show jeg der så, var simpelthen for vulgært....



Hilsen Pernille
0
0
Svar på denne tråd
 
 Tak for tippet men
Forfatter: 
Dato:  05-04-2005 17:58
Det er da nok den dårligste side jeg nogensinde har været inde på. Kan ikke finde rundt. Hvor er priserne?

Syntes det meste koster en formue, men hvis det er prisen værd er det selvfølgelig okay :)


Går det, så går det, og går det ikke, så går det nok

"I virkeligheden som i drømme er intet helt som det synes"



Parter søges - se min præsentation
0
0
Svar på denne tråd
 
 prøv lige at spørge Kimmiea
Forfatter: 
Dato:  06-04-2005 01:14
herinde fra hun er i branchen.....
Evita Ara mors stjerne


Travkællinger har det sjovere




En dyb rod frygter ikke vindens stød.
0
0
Svar på denne tråd
 
 Stripperen er droppet
Forfatter: 
Dato:  06-04-2005 11:24
Men er der nogen, der kender nogle sjove ting man ellers kan foretage sig?
Det skal ikke koste noget - vi har fundet på de "store" ting, men der er jo også noget tid i mellem. Nogen der kender nogle sjove lege eller andet man kan udsætte den kommende brud for? Ikke noget med ydmygelser, tak ;)


Går det, så går det, og går det ikke, så går det nok

"I virkeligheden som i drømme er intet helt som det synes"



Parter søges - se min præsentation
0
0
Svar på denne tråd
 
 Vi holdt
Forfatter: 
Dato:  06-04-2005 13:06
polterabend for et vennepar et par år tilbage.

Vi snød dem og overraskede dem ved et privat middag fredag aften.
De kom med i et pladestudio og indspille en sang.
Derefter tog vi ud og spise og i byen.
Næste morgen vækkede vi dem kl. 05.30 med morgenmad.

Hun skulle så med pigerne ud og lære selvforsvar, ride i ringriderdres på en kæmpe hest (hun rider ikke selv) og med ud og sejle iført våddragt, så hun troede hun skulle i vandet, men vi ville ikke risikere hun blev syg (april måned).
I mellem dette blev hun sat til at feje og hjælpe i stalden på rideskolen.

Han skulle ud og bokse, spille paintball og så blev han klædt ud som neger og sendt i føtex efter bananer med en tiér i 25 ører.

Bagefter mødtes vi alle og spillede forbold og rundbold inden vi trætte hvilede ud efter alle de anstrengelser.

Ellers kan I lade dem lave "bryllupsmiddag" sammen til alle gæsterne for polterabend (hotdogs eller andet, der ikke kræver så meget og ikke koster en klovn)
0
0
Svar på denne tråd
 
 1100...
Forfatter: 
Dato:  07-04-2005 19:39
sidder selv og kigger da jeg skal planlægge polterabned i morgen (/altså kun planlægge den det skal holdes senere)

den billigste stripper jeg kan finde koster 1100 kr.

hilsen sjanna
0
0
Svar på denne tråd
 
 jeg har lige en tilføkelse
Forfatter: 
Dato:  08-04-2005 11:00
prøv at spørg icecube .
der var en rigtigt lækker fyr i hendes præstation ..
Om han er stripper ved jeg ikke , men jeg kunne godt tænke mig se ham strippe for mig smil... *GG*



www.ebbaz.dk
0
0
Svar på denne tråd
 
 Forslag
Forfatter: 
Dato:  11-04-2005 20:38
Af en eller anden grund ender jeg altid i planlægningsgruppen, hver gang der er polterabend, så jeg har masser af forslag.

- Prøve at køre med travhest
- Vandski (rigtig underholdende at se på)
- Kondiløb om søerne (med alle veninderne med pitstop for hver 500 m med varm the, chokolade osv.)
- Pedicure
- Flamencodans (her kan alle være med)

Lad være med at arrangere alt for meget, så det bliver stresset. Vi havde sidst stor success med at få leveret mad udefra og så spise hjemme hos mig. Hver deltager skulle tage noget med, som der hørte en historie til, som bruden så skulle gætte og fortælle. Hun fik blandt andet en ål og en flaske tequila (det var ret underholdende).

Så fik bruden også lige en chance for at tage et bad og klæde om til vi skulle i byen senere, og vi fik også et par timer, hvor vi bare kunne være os selv og slappe af.

Hilsen Dixonfan
0
0
Svar på denne tråd
 
 Strippere...
Forfatter: 
Dato:  11-04-2005 21:18
...til polterabends?

Tænk jeg troede kun at det var noget man brugte i dårlige amerikanske film :-D ;-)


kh
Minski



Har nogen set min gamle musegrå/dunfarvede hoppe?
0
0
Svar på denne tråd
 
 glaspusteriet
Forfatter: 
Dato:  11-04-2005 22:06
Vi holdte en rolig polterabend i lørdags.
Vi havde lejet glaspusteriet i Viborg 1 time. Det var rigtig godt, og hende der har det derinde er super flink.
Vi var afsted med både brud og gom, og de fik begge lavet glasting, og det var rigtig spændende.
Det var i det hele taget rigtig godt, og kan klart anbefales.
jeg har fået glaspuster-kløe i fingrene siden vi var der, har fået enormt lyst til selv at prøve det!

Venligst Lone
0
0
Svar på denne tråd
 



Svar på denne tråd (Kræver login)
(Oprettelse og logind på Heste-Nettet foregår via Peercraft)


Fora og Emner | Museum | Vejledning | Adfærdsregler | Opsætning | Kontakt Heste-Nettet


Informationer om HN


Annoncering


Mest populære sider