Logo used for printing

HN afstemning
Rider du i din lokale skov?

Log ind for at deltage i afstemningen

Tidligere resultater
Seniornettet

 Feriepenge, udbetaling hvornår?
Forfatter: 
Dato:  25-03-2004 09:43
Hej,
Jeg er kommet lidt i tvivl om, hvornår man TIDLIGST kan få udbetalt sine feriepenge. Jeg kan ikke lige finde reglerne på området (har søgt på Google)..
Egentlig er det vel tidligst 1. maj, men er der ikke noget med, at hvis man skal på ferie fra d. 1 maj, så kan man få pengene i slutningen af april (men hvor lang tid inden feriens afholdelse?)?
Er der nogen der har erfaringer eller ved noget om reglerne?
Der er for øvrigt utrolig flot vejr over Østjylland, det indbyder vist til en dejlig skovtur på hesteryg :-)
Ha' en god dag alle sammen!
Mange hilsner
Anne Sofie
0
0
Svar på denne tråd
 
 1 mdr før
Forfatter: 
Dato:  25-03-2004 09:46
ferien bliver afholdt!

1
0
Svar på denne tråd
 
 Tilføjelse ..Til Berit
Forfatter: 
Dato:  25-03-2004 09:57
- Dog tidligst 1.maj i det påbegyndte ferieår, samt senest 1.maj i det afsluttende ferie år.
Så hvis du har tilgode fra det løbende ferie år , skal du have dem udbetalt inden 1.5.04 ellers tilfalder de staten.

Med hensyn til udbetaling af feriepenge til påbegyndende ferie år , er der visse regler der gør untagelse , men disse skal du aftale med din arbejdsgiver, såfremt du skal have ferie penge til det påbegyndende år udbetalt før 1.5.04
Jeanie

- Travfolk er fagfolk !!
0
0
Svar på denne tråd
 
 Forvirret...
Forfatter: 
Dato:  25-03-2004 10:12
Jeg er lidt forvirret! Hvis man holder ferie fra 1. maj 2004, kan man så tidligst få pengene udbetalt på denne dato? Sådan læser jeg dit svar Jeanie, men Berit skriver en 1 mdr. før?
(Jeg taler om feriepenge til påbegyndende ferie år og ikke uhævede feriepenge fra sidste ferieår).
Mange hilsner
Anne Sofie
0
0
Svar på denne tråd
 
 hvis nu din ferie
Forfatter: 
Dato:  25-03-2004 10:25
er planlagt til at starte.d.3/5 2004 kan du få dem udbetalt d.2/5 men holder du ferie d.3/6 kan du få dem udbetalt d.3/5

somregel er de dog rimelig hurtige til at udbetale feriepengene også selvom de skal udbetales inden det ny ferie år starter!

man skal selvfølgelig ha stemblet sit feriekort af nuværende arbejdsgiver!!

0
0
Svar på denne tråd
 
 Feriepenge
Forfatter: 
Dato:  25-03-2004 10:29
Jeg har feriekort fra Feriegiro (fra min ekstra arbejdsgiver) - og hvis jeg holder ferie fra den 3. maj, så får jeg dem udbetalt ca. 3 uger før afholdelse af ferien.

Jeg mener faktisk at man har ret til at få dem udbetalt 1 måned før man holder ferie.
0
0
Svar på denne tråd
 
 Jeg plejede
Forfatter: 
Dato:  25-03-2004 10:58
også at få pengene fra mit ekstra arbejde udbetalt midt i april, hvis jeg skrev at jeg holdt ferie pr. 1/5 så jeg vil sige at man får pengene 3-4 uger før den pågældende ferie-dato.

Helena
0
0
Svar på denne tråd
 
 feriepenge
Forfatter: 
Dato:  25-03-2004 13:30
Dette er kopieret inde på feriekonto's hjemmeside:


Hvornår får jeg mine feriepenge udbetalt?

Svar: Feriepengene kan udbetales 1 måned før du afholder din ferie!
Vi skal normalt bruge 5 arbejdsdage til at behandle din anmodning om udbetaling

hilsen fra
Bitten
0
0
Svar på denne tråd
 
 1. April
Forfatter: 
Dato:  25-03-2004 14:00
Hvis du holder ferie 1.maj, kan du få dem udbetalt 1.april.

Mvh. Julie
0
0
Svar på denne tråd
 
 du kan se udbetaling af feriepenge her
Forfatter: 
Dato:  17-08-2018 10:27

Der er en opdateret side her med præcist hvornår udbetaling af feriepenge, su, dagpenge osv her

0
1
Svar på denne tråd
 
 gammel tråd
Forfatter: 
Dato:  20-08-2018 11:57

Nu er tråden fra 2004 såååå mon ikke trådstarter har fundet ud af det


nu tilbage som "sandkasserytter"

2
0
Svar på denne tråd
 



Svar på denne tråd (Kræver login)
(Oprettelse og logind på Heste-Nettet foregår via Peercraft)


Fora og Emner | Museum | Vejledning | Adfærdsregler | Opsætning | Kontakt Heste-Nettet


Informationer om HN


Annoncering


Mest populære sider