Logo used for printing

HN afstemning
Rider du i din lokale skov?

Log ind for at deltage i afstemningen

Tidligere resultater
Seniornettet

 At smide tøjdyr og spil ud
Forfatter: 
Dato:  09-02-2004 14:08
Jeg skal have sorteret i min datters ting, da hun har alt for meget hun aldrig bruger. Det er tøjdyr, puslespil og spil.

Da tingene ikke fejler noget, vil jeg ikke smide det ud, men hvad skal jeg så gøre med det, hvilken muligheder er der, hospitaler, hjælpeorganisationer hvad mere?, skal jeg bare ringe til dem og høre om de er interesseret, eller hvordan gør jeg.

Hilsen Helle
0
0
Svar på denne tråd
 
 her plejer
Forfatter: 
Dato:  09-02-2004 14:11
vi at køre ud med det til en evt forretning til sygehusets børne afdeling vil jeg nok ringe først!

0
0
Svar på denne tråd
 
 dansk røde kors
Forfatter: 
Dato:  09-02-2004 14:19
Hej Helle

Dansk røde kors har genbrugsbutikker der sælger legetøj, spil etc.

Jeg mener der er en i Greve

Mvh

Anne
0
0
Svar på denne tråd
 
 Genbrugs containerne..
Forfatter: 
Dato:  09-02-2004 14:26
Mine forældre smed vores aflagte legetøj til genbrugs, de puttede tingene i de containere hvor man også kan smide tøj i.

Men at forøære det til hospitaler er også en super ide.

Hygge - Lise ;-)

RTS Sportline ridubukser str. 80 sælges. Købt d. 30/1.2004, aldrig brugt - fejlkøb. Sælges til en fair pris - ellers giv et bud KIG HER
0
0
Svar på denne tråd
 
 genbrugsforretninger.
Forfatter: 
Dato:  09-02-2004 14:31
Der er nogle i næsten hver eneste by.
Jeg kører derhen og afleverer det til dem.
De sælger de så for en lille skilling, og så går det til et godt formål.
Men, alt det der er i stykker eller helt slidt og grimt smider jeg ud.
Med venlig hilsen Karina.

Prøv en Islænder!
{> Du vil garanteret syntes det er skide skægt! {>
0
0
Svar på denne tråd
 
 Tag og ring
Forfatter: 
Dato:  09-02-2004 14:32

til det nærmeste hospital og spørg efter børneafdelingen. Det gjorde vi og afleverede derefter en stor sæk med tøjdyr og lignende. Vores børn havde mange, der slet ikke havde været 'krammet' og sådanne nye ting ville de i hvert fald gerne have der.
Måske er der også et børnehjem i jeres by, som vil blive glade for hjælpen.
I vores sønnners skoler er der til jul indsmalig af legetøj og tøj, der så bliver sendt til børnehjem i rumænien og rusland. Måske er der organisationer, der kører derover (folkekirkens nødhjælp?), der gerne vil have noget med at dele ud af derovre.
Det hører i hvert fald ikke hjemme i skraldespanden :-).




0
0
Svar på denne tråd
 
 Her i huset, gør vi det
Forfatter: 
Dato:  09-02-2004 15:18
at børnene er med til børneloppemarked.

Så de ting de ikke længere vil bruger, sælger de, de penge de tjener, bliver så godt lige så hurtigt brugt igen ved køb i de andre boder, så det er meget bytte bytte købmand.

Men hele familien har en god dag, får lov at lege købmand og så får de en masse for dem nyt legetøj med hjem.

Min opfattelse er at børneloppemarkederne vinder større og større udbredelses rundt omkring, ellers er muligheden jo også at du lejer en bod ved et almindeligt marked.

Venlig hilsen
Charlotte
Venlig hilsen
Charlotte

Billeder
0
0
Svar på denne tråd
 
 Du kan også...
Forfatter: 
Dato:  09-02-2004 17:01
...Ringe til den nærmeste daginstitution og høre om de er interesserede.

Min datters børnehave bliver ovenud lykkeligt når jeg et par gange har haft lidt babylegetøj med.

Det er ikke penge de har flest af :-)







♥Tina & Badullen♥ 

Mødre er engle under oplæring



0
0
Svar på denne tråd
 
 krisecentret
Forfatter: 
Dato:  09-02-2004 18:20
tja som overskriften siger.

Mange krisecentrer er så sparet at der ikke er penge til sådanne ting.
man bør kunne grine af sig selv, før man griner af andre.
{>
0
0
Svar på denne tråd
 
 alt mit
Forfatter: 
Dato:  09-02-2004 20:44
ja, alt mit ( stort set ) ligger altså stadig på loftet hos mine forældre.
OG når jeg er på besøg, og skal hente et eller andet, er det ikke altid jeg lige kommer ned igen, for så skal jeg lige kigge lidt på nogle dukkehuse, en gammel legetøjshund osv.
Jeg er glad for det står der, og nogle af tingene er allerede bestemt til hvsi jeg en dag skal ahve et barn. for meget af det fejler intet, men meget af det kunne også trænge til at blive smidt ud... :-(

Rikke


min hjemmeside
mine tegninger...

Intet er umuligt for den, som ikke skal gøre det selv
0
0
Svar på denne tråd
 
 Giv ikke det hele væk
Forfatter: 
Dato:  09-02-2004 22:36
Hej HelleA
Jeg synes der er kommet mange gode forslag til hvor du kan aflevere brugt legetøj. Jeg ved ikke hvor gammel din datter er, men prøv sammen med hende, at tage noget fra som hun har været særlig glad for at lege med. Min datter har leget med noget af mit gamle legetøj og hun har også "fredet" noget af sit, som skal gemmes til hun selv får børn. Så skal de lege med Barbie-heste, om de så vil eller ej.
Mvh. Lisbeth
0
0
Svar på denne tråd
 
 godt projekt
Forfatter: 
Dato:  09-02-2004 23:16
babylegetøjet, altså klodser, putte i kasser, rangler og gåvogne, spille larmeting, giver jeg til min kollega der lige har fået en masse børnebørn, så har hun spændende legetøj hjemme hos sig,så der behøver ikke at slæbes til huse, ind i mellem køber hun så en ting til mine børn, så de får noget for deres ofre,men vi gemmer også til fremtiden og minderne.

....INA
0
0
Svar på denne tråd
 
 lægeværelset
Forfatter: 
Dato:  10-02-2004 00:02
er altid ryddet for den slags. Der er aldrig noget til de syge børn i venteværelset.

Appaloosa 4 u 2
Jeanette

Få en appaloosa, Mere af hvad du vil have, alt hvad du nogensinde behøver.
0
0
Svar på denne tråd
 
 123123
Forfatter: 
Dato:  10-02-2004 07:08
Min datter er 9 år, hun har legetøj som er fredet, det jeg vil af med er ting som ikke betyder noget for hende og som ikke har nogen "historie" for os. Hun har noget af mit legetøj liggende som hun aldrig bruger, DET kommer ned i kælderen.

Indtil videre er brugbart legetøj kommet hjem til hendes lillesøster, men det er bedre at det kommer helt væk, da Nikita vil have svært ved at det ikke er hendes mere.

Hilsen Helle
0
0
Svar på denne tråd
 



Svar på denne tråd (Kræver login)
(Oprettelse og logind på Heste-Nettet foregår via Peercraft)


Fora og Emner | Museum | Vejledning | Adfærdsregler | Opsætning | Kontakt Heste-Nettet


Informationer om HN


Annoncering


Mest populære sider