Logo used for printing

HN afstemning
Rider du i din lokale skov?

Log ind for at deltage i afstemningen

Tidligere resultater
Seniornettet

 skytsengel på arbejde
Forfatter: 
Dato:  08-02-2004 20:29
Idag har jeg fået det til dato største chok af mine kære børn.

Vi er jo flyttet for nogle måneder siden så mange ting står stadigvæk lidt hulter de bulter.
blandt andet har jeg et vitrineskab der ikke rigtig vil passe ind nogle steder. Så det røg ud i udestuen bagved en sofagruppe.
I skabet står så en del sarte ting, som børnene ikke sådan skal pille ved.

Idag skulle min mand så køre til messe i tyskland så alt var lige lidt oppe at ringe.
Broummm! sagde det. Vi løber ud i udestuen og så min datter på 21mdr ligge under vitrineskabet.

hun krøb selv frem og jeg trak hende resten af vejen. Hun var selvfølgelig chokeret og græd men var ikke kommet andet til end en lille bule i panden og et lille rødt mærke på den ene arm.
Tilgengæld var alt andet en stor øddelæggelse. En ældgammel sherryflaske med 4 glas, 2 keramikfulge, en keramik skål, 2 dekanteringflasker og lidt løst lå slået itu under skabet.
Skabet stod ellers godt beskyttet og stod stabilt, ikke sådan en vakkelvorden en.

Adrenalinen pumpede i flere timer rundt i kroppen på mig.
Tænk at hun slap med en lille bitte bule og så al den ødelæggelse. Pyt, med alle tingene det er kun ting men tanken om alle de glasskår kan stadigvæk få mig til at ryste.
Man prøver så meget at børnesikkre ens hjem og tænke lidt frem. Alle skabe der står lidt løse og invitere til klatre ture bliver skruet i væggen osv.
Og så sker det lige med det pokkers til skab jeg troede stod mest sikker.
Så tak kære skytsengel for at du var på arbejde på en søndag!

Har i også engang gjort godt brug af jeres skytsengel?

Hilsen LeneJ

>o<Lyset for enden af tunnlen er ikke altid et modkørende tog >o<
0
0
Svar på denne tråd
 
 Jamen..
Forfatter: 
Dato:  08-02-2004 22:10
Det er da ganske vist, uden adskillige skytsengle konstant på arbejde ville hverken jeg eller mine dejlige børn sidder her i dag.
Godt at den lille ikke kom noget alvorligt til - de fleste ulykker sker jo som bekendt i hjemmet og du skal ikke bebrejde dig selv noget. Din datter har lært en vigtig lektie i dag, og hun klatrer nok ikke op/hiver i hvad som helst frem over!

Da min datter var 2-3år kravlede/faldt hun i en brønd med 1m dybt ISKOLDT vand, den stod uden foran vores hus i Schweiz og jeg havde naturligvis MANGE GANGE sagt at hun IKKE måtte komme for tæt på den farlige brønd. En dag møder jeg hende så ude i gangen, på vej ind i huset- Hun er DRIVVÅD, fuldstændig gennemblødt og blåfrossen! Jeg spørger straks hvad der er sket (kan regne ud hun må være hoppe/faldet brønden) og hun mumler "tissede i bukserne..." Den købte jeg ikke, men hvordan hun er kommet op af den brønd igen fatter jeg ikke, men jeg skyndte mig at takke GUD og min skytsengel for at hun ikke var druknet.
Amy Grant synger i en af mine yndlingsange " Angels watching over me, a reckless car ran out of gas before it ran my way" Jeg tror der er megen sandhed i dette vers.
SÅ husk at være taknemmelig, livet er ikke noget vi bare kan tage for givet.
Miriam
0
0
Svar på denne tråd
 
 Mine og mine børns skytsengle......
Forfatter: 
Dato:  08-02-2004 23:24
har været på overarbejde adskillige gange i mit liv ;-)
Og jeg er dybt taknemmelig for Deres indsats.

Det vil være for vidtgående at opremse hvornår, hvordan og hvorfor.-








Hilsen May-Britt.






Lykken er en dejlig islandsk uldtot
{>






Du og din hest tilbydes healing på Sjælland.
0
0
Svar på denne tråd
 
 min søn kunne ikke stoppe
Forfatter: 
Dato:  09-02-2004 09:38
cyklen ned ad bakken, og kørte ud på vejen og ind i en bil, som kom kørende. Et hundredel af en sekundt hurtigere, ville han have landet på køleren, eller et hundrededel af et sekundt, ville han være mellem bil og trailer. Der slap han med 5 brækkede tæer, og manden en stror ridse i bilen. Et held at manden ikke kørte for hurtigt.

PÅ skadestuen sagde lægen at han var heldig, for inden ved siden af lå en anden lille dreng, med 5 afklippede tæer, da han fik dem kørt over at en græsslåmaskine, da han skulle klippe græs for sin Far.

Ham tænker jeg stadig på. Mine børn får aldrig lov til at slå græs.

Appaloosa 4 u 2
Jeanette

Få en appaloosa, Mere af hvad du vil have, alt hvad du nogensinde behøver.
0
0
Svar på denne tråd
 
 Jow jow
Forfatter: 
Dato:  09-02-2004 10:09


vores har også arbejdet på højtryk mange gange... Og jeg orker ikke at skrive dem alle sammen her, for der er mange når man er blevet forgyldt med 3 livlige unger... :) :) :) :)


Men jeg kan trøste med at fortælle som vores læge sagde til mig... :) :)

Børn er udstyret med fakirhud, så de skrammer man syntes, de med garanti skulle have, dem undgår de... :) :) :) :) :) :)


M.K.H.
Else.




"Man lugter ikke af hest, man dufter!!"

:-) Medlem af pylreklubben. Klubben for pylrede hesteejere. :-)




"Frisk rytter søges, til at ride stævner m.m. på Megadyret..Er det lige dig, så ring eller skriv..!!"
0
0
Svar på denne tråd
 
 min skytsengel har også været på arbejde
Forfatter: 
Dato:  09-02-2004 11:10
alene de gange, hvor jeg har været ved at få en stige, boremaskine og andre ting i hovedet. det må have krævet sit. eller de gange, hvor jeg har kravlet rundt på usikre lofter, i gamle forladte huse og træ érne.

hun har haft sit at se til, men jeg er glad for at hun har været der til at passe på mig og beskytte mig. nu kan hun forhåbenlig holde lidt fri, nu hver min kæreste har overtaget lidt af hendes opgave med at holde styr på min eventyrlyst 8-)

hvis man kan sige tak til sin skytsengel, så skal min have mange tak :-)

mvh xanadue
"kun når jeg er alene, kan jeg samle de tanker, som jeg får ved at være sammen med andre". LDL
0
0
Svar på denne tråd
 



Svar på denne tråd (Kræver login)
(Oprettelse og logind på Heste-Nettet foregår via Peercraft)


Fora og Emner | Museum | Vejledning | Adfærdsregler | Opsætning | Kontakt Heste-Nettet


Informationer om HN


Annoncering


Mest populære sider