Logo used for printing

HN afstemning
Rider du i din lokale skov?

Log ind for at deltage i afstemningen

Tidligere resultater
Økonomi, samfund og love

 Hvad betaler i for strøm på jeres gård?
Forfatter: 
Dato:  13-09-2021 12:59

Hej med jer.

 

Jeg er ved at gennemgå mine faste udgifter og studsede i den forbindelse, over om jeg betaler for meget for strøm. Jeg forstår nemlig ikke hvorfor vores elregning er så høj, som den er.

Vi bor 2 personer på ca. 250 m2. Vi har vaskemaskine, opvasker, tørretumbler. Derudover opvarmer vi med en 60L vandvarmer.

Vi betaler knap 900 kr. om måneden for strøm, hvilket jeg synes er noget højt.

 

Derfor vil jeg gerne vide, hvad jeres el forbrug er hvis i bor på en gård?

 

Jeg kiggede lidt her: https://elberegner.dk/ for at undersøge om min elpris er helt off. Synes egentlig at min kWh pris stemmer nogenlunde med priserne fra de forskellige sider her.

0
0
Svar på denne tråd
 
 Synes ikke ...
Forfatter: 
Dato:  13-09-2021 14:34

... Det lyder så slemt?

En person i toværelses lejlighed, ingen vaskemaskine, tumbler, vandvarmer eller opvaskemaskine, jeg betaler knap 250 kr. om måneden.


Hvorfor være vanskelig, når man med en lille smule omhu kan blive fuldstændig umulig?

GO YOU BIG RED FIRE ENGINE

0
0
Svar på denne tråd
 
 strøm pris
Forfatter: 
Dato:  20-09-2021 09:28

Jeg kan ikke lige vores strømforbrug udenad. Men da vi i sin tid flyttede ind syntes vi også vi brugte mange penge på strøm.

Da vi så skulle bygge lidt om et årstid senere, viste det sig vi havde ekstra store mastsikringer. De kostede 5000kr ekstra om året - i 1995.


Suldudu

0
0
Svar på denne tråd
 
 Hvordan er forbruget?..
Forfatter: 
Dato:  22-09-2021 12:35

Leveringsvanskeligheder fra norden...
DK får alm. vis strøm fra vandkraftværker i Sverige og Norge, men da der mangler vand deroppe, er det hovedsagelig sort strøm fra kulkraftværker fra Tyskland, som det er muligt at forsyne danskerne med. Den er noget dyere..

0
0
Svar på denne tråd
 



Svar på denne tråd (Kræver login)
(Oprettelse og logind på Heste-Nettet foregår via Peercraft)


Fora og Emner | Museum | Vejledning | Adfærdsregler | Opsætning | Kontakt Heste-Nettet


Informationer om HN


Annoncering


Mest populære sider