Logo used for printing

HN afstemning
Rider du i din lokale skov?

Log ind for at deltage i afstemningen

Tidligere resultater
Økonomi, samfund og love

 Hvad er acceptabelt
Forfatter: 
Dato:  01-12-2016 10:19

i en handelsundersøgelse af en pony godt oppe i årene?

 

Jeg har snakket med min dyrlæge, som siger at jeg skal blive enig med sælger om hvad der er acceptabelt at pony får i anmærkninger for en pony oppe i årene vil få anmærkninger.

 

Jeg tænker naturligvis at hjerte og vejrtrækning skal være i orden, men er godt klar over at der muligvis vil komme anmærkninger på bentøjet.

 

Men hvad ville I acceptere?

0
0
Svar på denne tråd
 
 Det kommer an på...
Forfatter: 
Dato:  01-12-2016 20:54

hvad ponyen skal bruges til!

 

Vi købte en gang en pony (islænder) som blev kasseret i handelsundersøgelse og vi fik 5 forrygende, fantastiske år med den. Havde købt den pony igen i dag hvis vi kunne skrue tiden tilbage.<3

 


 

 

~ Anette

 

vind-alarm-danmark.eu

 

 

Happy wife, happy life

0
0
Svar på denne tråd
 
 Hyggeture
Forfatter: 
Dato:  02-12-2016 08:12

skal hun bruges til og lidt baneridning. Min datter får undervisning 1-2 gange pr. uge så det skal hun også bruges til.

0
0
Svar på denne tråd
 
 qqqqqqqq
Forfatter: 
Dato:  13-02-2017 08:31

Når hesten har gennemgået en handelundersøgelse, vil dyrlægen spørge til hvilke anvendele hesten skal bruges til fremafrettet. og derefter vil i få dommen, om dyrlægen vudere at hesten fysisk og mentalt, kan opfylde jeres krav til hesten.

 

( Få det gjort ved et dyrehospital, hvor de har alle muligheder for at yderlige undersøgelse, hvis der er noget mistænkelig. og Husk at det er køber der bestemmer hvem der skal undersøge hesten. sælger må IKKE komme med et forslag eller involveres i beslutningen, og brug ikke sælgeres dyrlæge, for så er undersøgelsen ikke juridisk godkendt )

Det koster lidt ekstra at få hesten ordenligt handels undersøgt. men de penege er en rigtig god invistering, så i ikke kommer til at stå med ærgelser, og bristet hjerte sener.....

 

pøj pøj


:O)

1
0
Svar på denne tråd
 



Svar på denne tråd (Kræver login)
(Oprettelse og logind på Heste-Nettet foregår via Peercraft)


Fora og Emner | Museum | Vejledning | Adfærdsregler | Opsætning | Kontakt Heste-Nettet


Informationer om HN


Annoncering


Mest populære sider