Logo used for printing

HN afstemning
Rider du i din lokale skov?

Log ind for at deltage i afstemningen

Tidligere resultater
Økonomi, samfund og love

 Tempo100 lov
Forfatter: 
Dato:  02-07-2016 18:13

Hvad tænker I om den nye Tempo100 lov?

 

Umiddelbart synes jeg 80 er i rigeligt tempo ift. hvor meget det rasler i sådan en trailer.

 

Hvad gør I?

 

MVH Mette

0
0
Svar på denne tråd
 
 Jeg overvejer..
Forfatter: 
Dato:  02-07-2016 20:57

Jeg har overvejet det, men min trailer er også sprit ny fra april, og der er ikke lige noget der rasler i den.

0
0
Svar på denne tråd
 
 som jeg har
Forfatter: 
Dato:  02-07-2016 22:31

Synes heller ikke der er meget i min trailer der rasler.

 

Men mon ikke loven mest er lavet til gavn for campingfolket?

 

SOm jeg har forstået det, er der nogle specifikke krav hvis din trailer skal have lov til at køre 100 km/t.

Den skal synes oftere, dækken må ikke være over en vis alder og så har jeg hørt at den tilladte vægt på en bils krog er mindre ved 100 km/t end den ellers er registreret til.

 

Det er er ikke noget jeg overvejer med min trailer. Jeg kører ikke meget og oftest er det korte ture.


Mvh Tina

 

"Undervurder aldrig styrken af dumme mennesker i flok"

 

"When a lovedone becomes a memory,

memory becomes a treasure."

 

http://www.freec.dk/hermelinhaven

0
0
Svar på denne tråd
 
 hilser det velkommen
Forfatter: 
Dato:  05-07-2016 11:02

Jeg kører meget på motrovej med trailer efter bilen og køre jeg 80 bliver jeg overhalet af lastbilerne- følger jeg dem ligger hastighed på 90-95 km.

 

Så jeg ønsker at indregisteret min trailer til tempo100- det sker faktisk i denne uge, for bliver jeg såp stoppet så kører jeg ikke for stærkt

 

Mit vogntog er en Jeep cherokee og en Mustang trailer

 

Karina

1
0
Svar på denne tråd
 
 fffffffff
Forfatter: 
Dato:  29-09-2016 14:27

For at få godkendt sin hestetrailer til tempo 100. skal hver hjulophæng have hver sin hydralik stempel. det er der ikke mange hestetrailer der har.


:O)

0
0
Svar på denne tråd
 
 jo det er der faktisk
Forfatter: 
Dato:  05-10-2016 10:15

både bøckman- Mustang etc har ophæng der er godkendt- det er mere det med slingrekoblingen de færreste har. dette er ikke umiddelbart en nødvendighed, men giver flere kg tilladt vægt at køre med hvis den er monteret

 

 

Karina

0
0
Svar på denne tråd
 



Svar på denne tråd (Kræver login)
(Oprettelse og logind på Heste-Nettet foregår via Peercraft)


Fora og Emner | Museum | Vejledning | Adfærdsregler | Opsætning | Kontakt Heste-Nettet


Informationer om HN


Annoncering


Mest populære sider