Logo used for printing

HN afstemning
Rider du i din lokale skov?

Log ind for at deltage i afstemningen

Tidligere resultater
Økonomi, samfund og love

 hvordan får man en sponsor
Forfatter: 
Dato:  08-04-2012 14:44

hva krav stiller de?

hva dækker de?

kan ens familie godt sponsorer en når det familie firma?

 

mvh steph

0
0
Svar på denne tråd
 
 Din familie....
Forfatter: 
Dato:  09-04-2012 08:56

...er nok den mest oplagte mulighed som sponsor, hvis de har et firma og de gerne vil støtte dig. Ens arbejdsgiver er også en mulighed.

 

Selv de rigtig gode ryttere herhjemme (dem der rider landsstævner og højere) må ofte ty til denne løsning, da det er ganske svært at finde en helt uvildig sponsor, der ønsker at støtte én med et fast beløb om måneden, heste, udstyr, foder eller lign. Der er ikke den store tradition for dette her i Danmark, hvorimod det er ganske almindeligt i f.eks. Tyskland, England og Holland, hvilket måske skyldes at hestesport har langt større mediedækning dér.

 

En sponsoraftale er jo noget-for-noget, så hvis ikke du genererer ekstra omsætning i firmaet svarende til minimum det du modtager (og da helst mere), er det ikke så interessant at være sponsor.

0
0
Svar på denne tråd
 
 Skriv til
Forfatter: 
Dato:  22-04-2012 11:02

firmaer, butikker osv i lokalområdet først .

Fortælle om dig selv,din hest og dine mål .

Lav en udførlig liste over dine udgifter forbundet med stævner og driften af hesten ... hvad du evt forventer at sponsoratet skal dække og ikke mindst hvad du som rytter kan tilbyde .

Du kan evt få deres logo på underlag / tøj / trailer / hjemmeside mod x antal kr. Der er også nogle sponsorer som IKKE ønsker deres logo synlig , og betaler alligevel !

 


www.rawasport.dk

lækre sportsponyer sælges fra 0-6 år

udd. hestemassør

NU MED SPH 208 RAWA´S MOJITO

0
0
Svar på denne tråd
 
 Brug den rigtige metode
Forfatter: 
Dato:  29-04-2012 15:33


Det er menneskeligt at fejle - det er bare ikke en undskyldning


0
0
Svar på denne tråd
 
 Skatteregler
Forfatter: 
Dato:  11-05-2012 19:53

Hvis det er din egen familie der sponsorere, kan de ikke trække det fra.

Et sponsorat er fradragsberettiget, hvis reklameværdien modsvarer beløbet OG det ikke er interessebetonet.

 

At få sponsorer, kræver hårdt arbejede og resultater på stævnebanerne. Man skal nok ride lidt mere end almindelige klub og distriktsstævner, for at have meget held med sposnorsøgningen.


Bedækning tilbydes ved Welshhingsten Arvalon Geronimo

0
0
Svar på denne tråd
 
 Britt ......
Forfatter: 
Dato:  12-05-2012 12:19

der findes faktisk flere og flere ryttere som rider D og C stævner som har en sponsor .

 

Jeg kender en voksenrytter , som rider almindelig C stævner til og med de lave M klasser , som har flere sponsorer .

 

Igennem sponsorsøgning til min datter, gik det faktisk op for mig, hvor mange almindelige jævne ryttere uden hverken natonale eller internationale resultater eller for den sags skyld landsholdspladser - som havde en god og givtig kontrakt på enten foder, udstyr eller kontanter ......

 

Det kommer an på firmaet der sponsere - hvis man som firma laver en vare til almindelige bredderyttere som fx kunstlæderridestøvler , jamen så er det netop den type rytter firmaet er interesseret i at få fat i !


www.rawasport.dk

lækre sportsponyer sælges fra 0-6 år

udd. hestemassør

NU MED SPH 208 RAWA´S MOJITO

1
0
Svar på denne tråd
 
 Sponsor
Forfatter: 
Dato:  13-05-2012 12:07

Jeg syntes heller ikke, det er svært at finde mindre sponsorer. Vi har lige været i England og ride, og det var forholdsvist nemt at få sponsorer. Men jeg laver også sponsorarbejde for en veninde, der rider internationalt. At finde seriøse sponsorer, der vil ligge en seriøs sum penge - DET er svært. Foder og udstyr ja, men ikke penge.

Tænker tit på, hvormange virkelig gode ryttere vi havde i DK, hvis de kunne ride under samme betingelser som fodboldspillere, gratis undervisning 5 dage om ugen, gratis bil og fast løn!


Bedækning tilbydes ved Welshhingsten Arvalon Geronimo

2
0
Svar på denne tråd
 
 jamen du har ....
Forfatter: 
Dato:  13-05-2012 14:30

jo fuldstændig ret - penge slipper de færeste sponsorer men nogle få er villige til det .

 

De ryttere jeg kender som rider på topplan / internationalt holdppladser ...har endda fast arbejde ved siden af !!!

 

Jeg synes også, at hvis der blev sendte ridning i det hele taget i TV , så var vi godt hjulpet . Ryttere har ikke de bedste odds i forhold til andre sportsgrene .

 

Vi er konstant igang med at søge sponsorer - de skal også passes og plejes og have valuta for pengene og der tager også tid og energi fra selve sporten.


www.rawasport.dk

lækre sportsponyer sælges fra 0-6 år

udd. hestemassør

NU MED SPH 208 RAWA´S MOJITO

1
0
Svar på denne tråd
 
 Sådan finder man sponsorer
Forfatter: 
Dato:  31-03-2016 16:06

Hej allesammen

 

Jeg kan godt se at denne tråd er flere år gammel, så jeg håber I fandt nogle sponsorer.


Til jer der er faldet over denne tråd, og søger sponsorer, vil jeg gerne henvise til en guide jeg har skrevet om emnet.

 

Guiden er dog skrevet til eventarrangører, men mange af pointerne gør sig også gældende i dette tilfælde.

 

Sådan finder man sponsorer (Den ultimative sponsorguide)

0
0
Svar på denne tråd
 



Svar på denne tråd (Kræver login)
(Oprettelse og logind på Heste-Nettet foregår via Peercraft)


Fora og Emner | Museum | Vejledning | Adfærdsregler | Opsætning | Kontakt Heste-Nettet


Informationer om HN


Annoncering


Mest populære sider