Logo used for printing

HN afstemning
Rider du i din lokale skov?

Log ind for at deltage i afstemningen

Tidligere resultater
JHN Venner (Arkiv)

 RIDEVENINDE I VEERST (HER ER HESTE)
Forfatter: 
Dato:  22-02-2006 14:36

Hej!

Jeg hedder Maria og er 12 år gammel, jeg rider tit på nogle heste ude i veerst... Derude kender jeg desværre ikke særlig mange jeg kan ride med og det kan derfor godt være lidt ensomt engang imellem. (ikke fordi der er noget i vejen med hestene)

Jeg søger derfor en rideveninde som har lyst til at ride sammen med mig derude. Har du ikke selv en hest har vi rig mulighed for at låne dig en :) hvis du vejer under 60 Kilo kan du ride på en af de 4 shetlændere (de er kære og hurtige) ellers er der også en stor hest på 1.68 som er en travhest. han skal bare lige trænes op først og for lige nu kan han vist kun skridte. han er dog MEGET varm, så der skal du havde en del erfaring!


Mine krav til dig er:

-Du skal være mindst 10 år

-Du skal havde erfaring med heste

-Du skal være glad og frisk :)

-Du skal kunne holde på hemmeligheder og sådan.

-Du skal havde fuld forældre opbagning med hensyn til hestene osv

-Du skal ikke prøve på at overtage det hele fra mig så snart du har vænnet dig til at være derude

-Hvis du skal ride på den store skal du havde redet i mindst 4 år og havde FULD forældreopbakning!


Jeg plejer at spise derude til frokost og sådan da jeg tit bruger en hel dag derude :) der er altid et eller andet man kan lave og for det meste er der også voksne hjemme :) i alt har manden der ejer hestene 10 heste og 7 hunde (det er mest damen der har dem, det er nogle små hvide skødehunde)det er meget vigtig at du ikke begynder på noget somhelst med den ene af hestene (Star) da det næsten er min hest. dvs. der er ingen andre der rider den eller gør noget som helst ved den det er kun mig! og skal den sælges eller noget blir jeg spurgt først og sådan. men det skal du nok få meget mere at vide om. der er så 2 shetlændere som er i fol så derfor kan de ikke rides på lige i øjeblikket. så er der to andre store heste som ikke er tilredet. og helt næsten helt rå! de kan jo heller ikke rides. men alle hestene kan og må nusses og hygges om alt hvad vi gider :)


Jeg tror vist at det var det :) hvis du bor i Vejen eller omegn og leder efter et sted du kan komme hen at ride så syndes jeg at det kunne være rigtig sjovt hvis du ville komme herud engang imellem :)


Skriv en privat besked til mig hvis du er i tvivl om noget eller tror det er noget for dig :) det gør ikke noget hvis du er lidt under mindste alderen bare skriv :) Du skal også bare skrive hvis du er i tvivl om hvor det ligger henne. så skal jeg nok forklare det :)



-Maria


Den bedste hest er travhesten :p

TRAVESTE INFO SØGES

0
0
Svar på denne tråd
 
 Okai...
Forfatter: 
Dato:  14-03-2006 16:31
hvor henne er det ??? kunne ikk lii forstå det ! men svar venligst tilbage på en email her på Heste-nettet...

Øko dejliger, heste end dig findes ikk !

Æ'lsker dig 4ever !!

Kærlighed mellem 2 mennesker,

er ikk det samme som med 1 menneske og 1 dyr !

Æ'lsker dig 4ever Øko

0
0
Svar på denne tråd
 
 TA MIG TA MIG
Forfatter: 
Dato:  20-03-2006 19:26

heij hvor er det du bor henne??

jeg forstod det ikke men hold kæft hvor er jeg glad for at møde dig her! lidt om mig


navn: ida

heste: har ingen selv

Vægt: ca. 35 kg

køn: Tøs

Redet i: 1 år

elsker: heste venner famillien!

Hader: at falde af hesten

mere: så spørg!

0
0
Svar på denne tråd
 
 intereseret
Forfatter: 
Dato:  03-08-2011 23:25

Hej


Jeg er meget intereseret i denne uge men jeg kan kun intil på søndag:(

0
0
Svar på denne tråd
 
 Jeg vil rigtig gerne!
Forfatter: 
Dato:  26-01-2012 19:03

Hej.
Jeg er en pige på 12 år, mit navn er freja og jeg vil rigtig gerne ride med dig! Jeg har ikke selv en hest, men har redet mange gange. Skriv en besked til mig, hvis jeg lyder som en du godt kunne tænke dig at lære og kende. :)

0
0
Svar på denne tråd
 
 hvor ligger veerst
Forfatter: 
Dato:  01-05-2012 08:19

hvor ligger veerst? :)

kunne godt være intra er 13år og har redet siden jeg var 4år og har en del erfaring med både ungheste og problemheste :) har selv part lige nu :)

0
0
Svar på denne tråd
 



Svar på denne tråd (Kræver login)
(Oprettelse og logind på Heste-Nettet foregår via Peercraft)


Fora og Emner | Museum | Vejledning | Adfærdsregler | Opsætning | Kontakt Heste-Nettet


Informationer om HN


Annoncering


Mest populære sider