Logo used for printing

HN afstemning
Rider du i din lokale skov?

Log ind for at deltage i afstemningen

Tidligere resultater
JHN Venner (Arkiv)

 Søger penneveninde!
Forfatter: 
Dato:  26-01-2012 19:08

Hej.
Jeg søger en penneveninde. Lidt om mig:
Jeg hedder Freja, jeg er 12 år gammel, jeg har tre hunde og en kat. Jeg bor på Jylland. Elsker heste, men må ikke gå til ridning :( Så det ville derfor være skønt hvis du havde en hest.
Skriv til mig, hvis du vil være min penneveninde (Måske mødes med mig engang) :)

0
0
Svar på denne tråd
 
 Penneven
Forfatter: 
Dato:  04-04-2012 19:04

hej jeg er en pige på 11. har fire heste. alle dem jeg har fået som venner har fra skriver jeg med på mobil.

her er lidt om mig: jeg HADER tattoveringer, pirsinger alt ellektronik vor man skal bruge fingeren til og kan IKKE klare parefyme og mekup. jeg er ene barn og tinker allerede meget over mit liv. jeg vil være berider og istedet for en konfirmation skal jeg til paris.vil måske gerne på efter skole og spare aller rede op på min børne konto. mit nummer er 21475152 alla er velkomende til at skrive til mig.


Husk! en hest kan kun blive til hvad den har lært.

0
0
Svar på denne tråd
 
 Hejsa!
Forfatter: 
Dato:  11-09-2012 13:56

Hej!

 

 

Jeg hedder Gabrielle og er 11 år jeg rider på en rideskole og har min egen hest. Jeg har med ungheste at gøre. jeg er brunette. Jeg er den pige der elsker heste og ikke make up og parfume elsker duften af hest. jeg ville elske at være din penneveninde hilsen Gabrielle

0
0
Svar på denne tråd
 



Svar på denne tråd (Kræver login)
(Oprettelse og logind på Heste-Nettet foregår via Peercraft)


Fora og Emner | Museum | Vejledning | Adfærdsregler | Opsætning | Kontakt Heste-Nettet


Informationer om HN


Annoncering


Mest populære sider