Logo used for printing

HN afstemning
Rider du i din lokale skov?

Log ind for at deltage i afstemningen

Tidligere resultater
JHN Venner (Arkiv)

 Heejsa
Forfatter: 
Dato:  09-05-2010 14:21

Hejsa


Jeg hedder Amalie og er 11 men fylder 12 i år til sommer
Jeg har to ponyer, en 3'er pony Prins og en 2'er pony Herkules .
Prins skal jeg desværre af med i år efter et 4 års langt sammen hold i tykt og tyndt er jeg desværre blevet for stor til min lille Basse dreng øv :'( og Prins har været igennem det værste der var sket for mig og er den bedste i mine øjene Herkules er en dejlig 2'er pony vi har lånet men skal købe ham i år. Jeg har/rider (redet) La2 og La1 på Prins på Distrekts plan men har været sat ud af drift for jeg har været syg i laaang tid og nu fordi jeg er blevet for stor Herkules rider jeg Lc2 på da jeg ikke er noget så langt med ham, da Prins var/er første priotetspony, men jeg har fået af vide jeg nok skal komme til "at sparke" r*v på ham nå jeg bliver lidt større.
Jeg er cirka 157 cm høj og har redet en del D2 og Sjm. mesterskaber på Prins.
Vis der er mere du ville vide så skriv til mig på amalies_prins@mail.dk og sprøger men jeg synes jeg bare skulle skrive her, da jeg ikke er så meget på min mail men mere på MSN og HN håber jeg lyder noget for dig .
Jeg bor i Hundested i Nordsjælland.

Krav til dig:

Du må være mellem 10-13 år

Du skal KUNNE HOLDE på hemmeligheder som ex. drenge ovs.

Du skal ha MSN og HG.

Du behøver ikke at ha' en pony men det ville væe sjovt vis du havde.

Du skal bo på Sjælland.

Hilsen


Amalie og Ponzerne


Amalie 11 år snart 12 år


Nu med to drengerøve Prins og Herkules :P


Det du ikke dør af gør dig stærkere :)

0
0
Svar på denne tråd
 
 Hejsa:).
Forfatter: 
Dato:  27-06-2010 17:43

Hej med dig.

Jeg er en pige på 12 år og har lige nu 5 heste og vi har en hingst gående som er igang med og bedække mine to hopper. Jeg har en 2 Vallakker Pegasus som er 7 og Easter som er 1,5, så har jeg 3 hopper, Barbet på 9, springtime på 5 og Abby på 1,5.

Tror lidt vi står i samme situation jeg rider nemloig også mit sidste pony år ud i år. Det er rigtig trist ikke og må ride 3´ere mere:).

Jeg bor på Fyn og har en lille søster på 9. Jeg bliver 13 d. 21/10. Min søster hedder også amalie. Og jeg hedder selv Sofie. Du kan finde mig på Facebook, og på msn.

Sofiegammeltoft@hotmail.com.



Håber og høre fra dig.

Hilsen Sofie:D.

0
0
Svar på denne tråd
 
 halløjsa
Forfatter: 
Dato:  07-03-2011 17:35

hejsa jeg er en pige på 11 år. Jeg syntes du lyder som en for mig. jeg har selv pony og har redet hele mit liv. SKRIV TIL MIG PLEASE????


Titan









0
0
Svar på denne tråd
 



Svar på denne tråd (Kræver login)
(Oprettelse og logind på Heste-Nettet foregår via Peercraft)


Fora og Emner | Museum | Vejledning | Adfærdsregler | Opsætning | Kontakt Heste-Nettet


Informationer om HN


Annoncering


Mest populære sider