Logo used for printing

HN afstemning
Rider du i din lokale skov?

Log ind for at deltage i afstemningen

Tidligere resultater
JHN Opslagstavlen (Arkiv)

 hjælp til retning af engelsk resume
Forfatter: 
Dato:  02-02-2012 12:30

Hej! Jeg er ved at skrive en opgave om Jakob Ejersbo's "Eksil", og her skal jeg lave et abstract/ engelsk resume. Det er dog noget tid siden, jeg afsluttede engelskfaget, så jeg er lidt rusten... :D

Derfor har jeg lige brug for lidt hjælp til rettelser og eventuelle justeringer af det:

Eksil is a novel from 2009, written by Jakob Ejersbo. The novel is about a young English girl named Samantha, who lives with her family in Moshi, Tanzania. For Samantha, life isn't that easy. She doesn't feels like she fits in anywhere. She is English and white on the outside, but speaks Swahili and has lived in Tanzania since she was three years old. At home there isn't much help to ask for. Her mother is always drunk, and her violence father is never at home. She is on her way becoming an adult, she has a tremendous appetite for life, and an urgent need for evidence of life, especially to feel that someone really cares about her. She needs an adult who can tell her what to do, without any expectations to her. She has a lot of things to struggle with and she spends a lot of time during drugs, alcohol and @!#$. These bad habits starting to fill out more and more in her life and she ends up being her own worst enemy.

Håber i kan hjælpe!




Mvh Charlotte

Lyrik Godthaab & Heila Halsnæs

- The Day I Will Stop Lovin You, Is The Day When I Close My Eyes Forever

©©©



0
0
Svar på denne tråd
 
 Abstract.
Forfatter: 
Dato:  03-02-2012 15:17

Husk at man ikke laver sammentrækninger på skrift, medmindre man fx. citerer, slang eller lignende :)



Væbner af den akademiske ridekunst :-)


0
0
Svar på denne tråd
 



Svar på denne tråd (Kræver login)
(Oprettelse og logind på Heste-Nettet foregår via Peercraft)


Fora og Emner | Museum | Vejledning | Adfærdsregler | Opsætning | Kontakt Heste-Nettet


Informationer om HN


Annoncering


Mest populære sider