Logo used for printing

HN afstemning
Rider du i din lokale skov?

Log ind for at deltage i afstemningen

Tidligere resultater
JHN Opslagstavlen (Arkiv)

 Hjælp til ansøgning ....
Forfatter: 
Dato:  14-01-2011 15:09

Hej derude (:

Jeg sidder og skal skrive (eller rettere sagt - Har skrevet en ansøgning) , men , men , men , jeg har ikke nogen som kan kigge den ordentlig igennem og komme med gode råd (udover min far som aldrig har skrevet en ansøgning) derfor spørger jeg nu jer .. Vil I ikke læse min ansøgning og give mig noget konstruktivt kritik (ikke sådan "ej, hvor er den dårlig man!!!" - agtigt)


På forhånd tak (:



Noget af det har jeg bevidst sat .(punktum) ved pga. personlige oplysninger ..


Navn

Adresse

Tlf

Fødselsdato/år





Nyt Hesteliv

Att. Janne Junker


Vedr. Stilling som dyrepasserelev



Jeg har med meget stor interesse set jeres annonce på http://www.praktikpladsen .dk



Jeg er en glad pige på 17år, som netop er blevet færdig med mit grundforløb som dyrepasser på Kold College i Odense.



Jeg har altid elsket heste og arbejdet med dem. Fra jeg var helt lille har min store drøm været at arbejde dagligt med heste. Jeg er pligtopfyldende, ansvarsbevist og kan både arbejde selvstændigt og sammen med andre. Jeg sætter pris på et godt sammenhold og gør mit bedste for at være en del af det. I min fritid bruger jeg rigtig meget tid på mine to kaniner, min hund og min ridning. I folkeskolen har jeg været i praktik på en rideskole, hvor jeg fik meget ros for min omgang med hestene. I oktober 2010 var jeg i praktik på et stort stutteri, hvor jeg fik bedømmelsen over middel. Jeg er ikke bange for at tage fat, hverken mht. Udmugning, røgt og pleje eller ind/udlukning af heste og elsker at lære noget nyt.


Jeg glæder mig meget til at høre fra jer og håber på positiv tilbagemelding.


Med venlig hilsen

Christina .............



Uddannelse

2009-2010 Grundforløb, dyrepasser

2008-2009 Afsluttet 9. klasse

0
0
Svar på denne tråd
 
 Den er ......
Forfatter: 
Dato:  24-05-2011 15:24

Hej :)


Har læst den igennem, og kan ikke se noget du skal rette. Jeg synes at den er meget god! :D


Held og lykke med det ;)


- mvh. Karoline Kjærgaard


I love ox-araber!! :D


Zahmira <3

0
0
Svar på denne tråd
 



Svar på denne tråd (Kræver login)
(Oprettelse og logind på Heste-Nettet foregår via Peercraft)


Fora og Emner | Museum | Vejledning | Adfærdsregler | Opsætning | Kontakt Heste-Nettet


Informationer om HN


Annoncering


Mest populære sider