Logo used for printing

HN afstemning
Rider du i din lokale skov?

Log ind for at deltage i afstemningen

Tidligere resultater
JHN Hesteracer (Arkiv)

 Kalder alle tinkerejere!
Forfatter: 
Dato:  04-03-2012 18:56

Hvad syntes i om tinkere? Altså, deres tempramant, om det er en ideél begynderhest, osv...

Jeg overvejer at få en tinker så jeg ville bare lige høre

0
0
Svar på denne tråd
 
 tinkere er ikke
Forfatter: 
Dato:  30-04-2012 22:55

nogen god begynder hest pga. af deres særlige temperament.....

jeg har selv part på en og det er jeg glad for for jeg vil meget gerne lære denne race bedre at kende da den skilder sig meget ud med deres måde at være på...

0
0
Svar på denne tråd
 
 hejseje
Forfatter: 
Dato:  22-05-2012 13:11

Jeg har for 3 måneder siden fået mig en skøn irish cob dreng. Han blev 6 år d. 27 April, og er derfor en ung fyr.

Jeg er totalt nybegynder inden for ridning - og håndtering af sådan en "kæmpe" i forhold til mine miniature shetlændere! - og han er den fødte "begynder" hest. Han er så kold i tempramentet, så bliver han rigtig forskrækket tager han fire skridt i galop, og så er der ikke mere i det. Man kan derefter fint vende ham og gå forbi det han blev bange for.

Han har en utrolig beroligende effekt på folk - mange der før har været bange for heste, er helt tryk ved ham.

Undskyld jeg bruger min egen som eksempel, men jeg har jo ikke rigtig erfaringer med andre.

I hvert fald så er det jeg har set - ja, jeg har helt sikkert valgt den rigtige race!

Kan klart "anbefale" en irish cob, både til begyndere og øvede ryttere.


Isabella,

Troelsegaardens Kilkenny,

Sidus Bobsøn, Nezzie Feydatter, Fey og Bob.

0
0
Svar på denne tråd
 
 Hejsa jeg elsker tinkerere
Forfatter: 
Dato:  26-09-2012 15:00

Hej!

 

Jeg har ikke min ejen tinker men jeg rider på en den er sød og har et godt tempramente

0
0
Svar på denne tråd
 



Svar på denne tråd (Kræver login)
(Oprettelse og logind på Heste-Nettet foregår via Peercraft)


Fora og Emner | Museum | Vejledning | Adfærdsregler | Opsætning | Kontakt Heste-Nettet


Informationer om HN


Annoncering


Mest populære sider