Logo used for printing

HN afstemning
Rider du i din lokale skov?

Log ind for at deltage i afstemningen

Tidligere resultater
JHN Hesteracer (Arkiv)

 Hvorfor har du en Fjoirdhest?
Forfatter: 
Dato:  06-11-2009 21:21

-Hvorfor har du en Fjordhest?


-Hvad er det der gør et du har en fjordhest?


-Hvad bruger du den til?



Jeg har selv 4 Fjordhest. Mig og min familie bruger dem til at ride på og avle på.


Vi har Fjordheste fordi vi fik min grandskusines hest. Hun var en Fjordhest og så sagde min far at de skulle være en Fjordhest mere hvis vi skulle have en.


Derfor har jeg og min familie Fjordheste.


Fjordhesten Er Bedst Fra Vest.

-Gitte




0
0
Svar på denne tråd
 
 Jeg har fjordhest fordi...
Forfatter: 
Dato:  05-01-2010 18:52

P.t har jeg selv 2 fjordheste m. stamtavle.

Den ene min hoppe Heila Halsnæs fra 2002, hende bruger jeg til dressur og lidt af hvert. Den anden er min vallak Lyrik Godthaab fra 2005, ham bruger jeg både til dressur, tur osv.


Mit fjordheste-liv startede med at jeg fik en lånepony som jeg forelskede mig i. Ham havde jeg i næsten 1 år. Han hed Frej Strødam, og var fra 1998.


Så faldt jeg en dag over en annonce på hestegalleri, hvor Lyrik var tilsalg, ham så jeg og købte dagen efter.


Derefter lånte jeg en halvsøster til ham ved navn Fea Strødam, 2003. Hende var jeg også helt vild med, så jeg besluttede at min næste hest også skulle være en fjordhest.


Sep. 2009 køber jeg så Heila, som jeg håber på kan blive min nye ridehest, selvom hun p.t står til en mulig genoptræning.


Mvh Charlotte

Lyrik Godthaab

- The Day I Will Stop Lovin You, Is The Day When I Close My Eyes Forever

©©©


Dubarry + Petrie støvler til salg kig præs.


0
0
Svar på denne tråd
 



Svar på denne tråd (Kræver login)
(Oprettelse og logind på Heste-Nettet foregår via Peercraft)


Fora og Emner | Museum | Vejledning | Adfærdsregler | Opsætning | Kontakt Heste-Nettet


Informationer om HN


Annoncering


Mest populære sider