Logo used for printing

HN afstemning
Rider du i din lokale skov?

Log ind for at deltage i afstemningen

Tidligere resultater
JHN Hesteracer (Arkiv)

 hvilken race
Forfatter: 
Dato:  01-11-2005 19:29
hey... jeg skal købe mig en ponye/hest og jeg tænkte på om der var nogle der ville give nogle gode råd om hvilken race jeg skulle købe og hvorfor lide den race den skulle gerne kunne bruges til både derssur og sring men mest spring knuss
0
0
Svar på denne tråd
 
 Race...
Forfatter: 
Dato:  01-11-2005 19:44
Kan kun råde dig til at lade være med at gå efter racen, men gå efter hyppen du falder for.

Mvh. Sofie
med Tøfleren (:
Dressur-
og distancerytter



Medlem af Sten klubben



0
0
Svar på denne tråd
 
 gttgrtrtyytr
Forfatter: 
Dato:  08-11-2005 11:03
Connemara det er min yngling.. men det er jo dit valg.. de er små heste og store ponyer.. de er begge dressur oog spring..

Rigtige ryttere rider Connemara:-D
0
0
Svar på denne tråd
 
 hmmm???
Forfatter: 
Dato:  09-11-2005 14:38
har li nogle forslag til hvilken nogen racer du kan købe!

f.eks: new forest, de er som regel godt tilæ både spring og dressur. connemara, wels cob...

Håber du kan bruge dem

knus
0
0
Svar på denne tråd
 
 jaaa
Forfatter: 
Dato:  09-11-2005 18:30

jeg har hørt at connemara skulle være en vildt dejlig springer...og god til dressur...så det ville måske være godt...

jeg foretrækker tinkere..de kan faktis også noget selvom de er lidt tunge.. Og man KAN ikke finde en hest/pony med et bedre temprament!! bare så i alle ved det..he


Med heilsen fra Tinker-Hesten B-)
www.tinker.hestesider.dk
0
0
Svar på denne tråd
 
 Fjordhest!!
Forfatter: 
Dato:  10-12-2005 20:30

Du skal bare vide at fjordheste er en super dejlig race!!!

Elsker dem!!<3

0
0
Svar på denne tråd
 
 hmmm???
Forfatter: 
Dato:  11-12-2005 19:03

fjordhesten kan meget, og er min yndlings (har selv en).


0
0
Svar på denne tråd
 
 vn fm,gfh,g
Forfatter: 
Dato:  12-12-2005 18:16

Hej



jeg vil også forslå dig en Connemarapony...

de skulle være kanone springponyer og også super dressurponyer.

deres temperament er utrolig godt.

du kan gå ind på www.connemarapony.dk

mvh Anna

0
0
Svar på denne tråd
 
 ingen race
Forfatter: 
Dato:  18-12-2005 13:39

det er ingen rigtig race, men heste der er kåret i Dansk sportspony alv(DSP) kan som regel alt

ellers newforest, connemara, arabereblaninger er og så gode


held og lykke med det


sarah


Når alt samvær med hesten er så fantastisk som det er- hvorfor så vælge???
0
0
Svar på denne tråd
 
 hmm...
Forfatter: 
Dato:  21-12-2005 17:38

det kommer helt an på hvilken pony du falder for..

men jeg ville anbefale en fjordhest, fordi den kan rigtig meget og har et utroligt godt temperamant,

og fjordheste avlen laver rigtige mange ting som er vildt sjove at være til.. men det er helt op til dig selv...


Kærligheden hjertegløden

stærkere var her end i døden

0
0
Svar på denne tråd
 
 jeg syntes...
Forfatter: 
Dato:  22-02-2006 09:48

at palominoer og fjordheste er gode springheste


har selv fjordhest

sofie

0
0
Svar på denne tråd
 
 Min ynglings.
Forfatter: 
Dato:  23-02-2006 18:55

Hej!

Jeg synes at ox araber er nogle gode og elekante dressur heste. Og af den grad også super gode springer og til at ride lang distance/military.

Men det er jo igen så også bare min mening.

Mvh Nina


<3Elvis og jeg vi er kendte!!<3

<3<3Nu kommer vi og laver badutspring og underholder!!!!<3<3



0
0
Svar på denne tråd
 
 tinker
Forfatter: 
Dato:  24-02-2006 07:50

TINKER ER BARE BEDST!!

Ja jeg elsker bare tinker!!!


Men quarter er også dejlig!!

0
0
Svar på denne tråd
 
 dfbsdvbzxc
Forfatter: 
Dato:  06-03-2006 13:57

selvfølhelig skal men købe efter hvordan ponyen er , men nogle temperementer er jo også racetypiske.


jeg elsker new forest , de har (næsten) alle et godt sind, de er ikke for spinkle ej heller for kraftige. jeg kan rigtig godt lide deres pony-udseende, og de er som regel gode allround ponyer.


men også blandninger, men for mit vedkommende uden for meget araberblod i, det har JEG nemlig ikke sind til...


min egen er en dsp, ( læs blanding med papire...ggg) hun er mest new forest men der også lidt araber i hende.

da jeg skulle købe ny hest gik jeg ikke efter en bestemt race, og så på ret mange inden jeg valgte nickita, så Sind før race - men aligevel...


min gamle dejlige pony er ren new forest.



0
0
Svar på denne tråd
 
 Hej hej , - min mening
Forfatter: 
Dato:  27-03-2006 15:43

Hej

Jeg syntes simpelthen bare at du skal købe den du falder for ligegyldigt hvilken race det er, det er nemlig ikke det der betyder noget, selvom der er mange der tror det. Find den hest du passer aller bedst sammen med og i skal forblive aller bedste venner ALTID


Heste hvisker

når vi helbreder heste helbreder vi os selv.

Savner Belle, min lille Belse Else <3

0
0
Svar på denne tråd
 
 deen pony skal du vælge
Forfatter: 
Dato:  03-04-2006 09:11
jeg har haft menge forskelige racer og jeg haren new forest og den er god i dressur og spring jeg syntes du skal vælge en new forrest
0
0
Svar på denne tråd
 
 Hmm...
Forfatter: 
Dato:  04-04-2006 17:19

Haflinger!! De er bare for dejlige. Jeg har sprunget 120 på min (6 årige), så spring kan de godt bruges til... og de er jo også gode til dressur...!!!

Men ellers syntes jeg egentlig ikke du skal gå efter nogen speciel race men efter hvilken hest der passer til dig!

0
0
Svar på denne tråd
 
 Jeg vil...
Forfatter: 
Dato:  06-04-2006 21:58
Helt klart anbefale en OX ARABER, den har et Supert temperament.. de kan bruges indenfor næsten alt.. dresssur, spring, distance, western.. osv...
0
0
Svar på denne tråd
 
 Helt klart Nordbagger!
Forfatter: 
Dato:  26-10-2009 19:56

Nordbagger eller Fjollebolle lyder rigtigt i mine øre og jeg er ligeglad med hvad den hedder på norsk for mig hedder det en Fjollebolle.



1000 Fløjesbløde mulekøs fra Nicoline

0
0
Svar på denne tråd
 
 Lidt a hver..
Forfatter: 
Dato:  01-11-2009 11:19

Hej

jeg ville sige new forest, welsh cob, eller en ox araber, det er de ponyer som har rigtig godt tempermant og som også er super gode til både spring og dresur :D

eller bare en blanding som du falder for, det kan være ligeså godt, bare kemien passer mellem hest/pony og rytter :D


Nathali og Girl<3

0
0
Svar på denne tråd
 
 LUKKET
Forfatter: 
Dato:  03-11-2009 12:03

Indlægget er slettet pga. overtrædelse af JHN Adfærdsreglerne:

"Indlæg som er oprettet for mere end 12mdr siden og som bliver hevet op, vil blive låst for yderligere svar."


Klager over moderationens afgørelser eller over moderationen må ikke skrives på debatfora men skal sendes direkte til moderationen via KONTAKTFORMULAREN.
Klager sendt privat til moderator bliver ikke behandlet.


Mvh. Rollo, JHN Moderator

0
0
Svar på denne tråd
 

Tråden er låst for tilføjelse af nye indlæg.



Fora og Emner | Museum | Vejledning | Adfærdsregler | Opsætning | Kontakt Heste-Nettet


Informationer om HN


Annoncering


Mest populære sider