Logo used for printing

HN afstemning
Rider du i din lokale skov?

Log ind for at deltage i afstemningen

Tidligere resultater
Ridelejre

 Ridelejr uge 30-31 sjælland
Forfatter: 
Dato:  13-04-2021 15:43

Deler lige denne her, hvis der er nogen der stadig ikke ved hvad de skal i sommerferien ;)

💖 Stadig enkelte ledige pladser 💖
<3

❌Kan du sige JA ! til flg ?
• JA! Jeg er mellem 10-15 år
• JA! Jeg har egen pony (og kan styre den alene)
• JA! Jeg vil gerne arbejde seriøst med ridningen
• JA! Jeg har også lyst til at der også er plads til en masse sjov med og uden hest... - og bare have en fed uge med andre børn/unge! Så skal du da med på årets *måske* fedeste Ride-Sommercamp 😍

🤩 All Horsy Sommercamp 🤩
❌Ambitionerne • En lille camp for 5-8 deltagere, hvor der er plads til alle, uden at man drukner i mængden. • En uge m hyggeligt samvær og hvor alle kan komme derfra klart beriget på flere områder - uanset niveau. • Højt fagligt niveau og kompetent undervisning uden at det betyder at der ikke også er tid til bare at "være" og hygge.

❌ Hvornår: Uge 30 og 31 2021.


❌Hvor: Midtsjælland, lidt syd for Roskilde.

❌Hvad (får jeg)?
• Alle ekvipager får man-torsdag 30 min ene undervisning af absolut kompetent dressur underviser. 🐎
• Derudover vil der dagligt være andre aktiviteter, som alternativ undervisning m dygtige undervisere udefra, hygge, lege & konkurrencer.
• Eftermiddagen & aftenen er der være hygge ved/i poolen, bålhygge, filmaften, talentshows osv (program afhængig af vejret).
• Afslutningsstævne (Fredag) hvor forældre kan kigge med 🏆
• Boks eller døgnfold til pony
• Indkvartering i "lejlighed" sammen med de andre deltagere.

Læs mere på: www.facebook.com/AllHorsyBusiness 😉
Kom og vær med... vi glæder os til at se dig ❤

0
0
Svar på denne tråd
 



Svar på denne tråd (Kræver login)
(Oprettelse og logind på Heste-Nettet foregår via Peercraft)


Fora og Emner | Museum | Vejledning | Adfærdsregler | Opsætning | Kontakt Heste-Nettet


Informationer om HN


Annoncering


Mest populære sider