Logo used for printing

HN afstemning
Rider du i din lokale skov?

Log ind for at deltage i afstemningen

Tidligere resultater
Ridelejre

 Petersminde ridelejr <3
Forfatter: 
Dato:  13-06-2014 15:30

Hej.

Jeg skal muligvis på petersminde ridelejr i sommerferien men synes ikke der står så meget på deres hjemmeside så jeg ville høre om der var nogen herfra der havde nogle erfaringer derfra? Både gode og dårlige selvfølgelig.

Jeg er en pige på 14 og har redet i 11 år. Jeg rider rutineret dressur og spring. Tror i, der har været der, at det bliver for kedeligt for mig?

 

Svar ville være til en kæmpe hjælp..

Tusind tak på forhånd!

MVH

Sofie <3

0
0
Svar på denne tråd
 
 Min mening
Forfatter: 
Dato:  13-06-2014 16:10

Hej Sofie

 

Du må spørge i hvilket forum du vil, men jeg tror der er størrere chance for svar på enten Ridelejr eller Juniornettet


VH Pernille

 

Only in math problems can you buy 60 cantaloupes and nobody asks what the hell is wrong with you.

 

Livet er for kort til at undgå Pernille

 

1
0
Svar på denne tråd
 
 😊
Forfatter: 
Dato:  15-06-2014 10:54

Okay tak. Jeg synes bare ikke der var nogle forummer der hed det? Tænkte bare at det jo har noget med heste at gøre så jeg tog bare den. Jeg prøver lige at se om jeg kan flytte den. Tusind tak

0
0
Svar på denne tråd
 
 Min mening
Forfatter: 
Dato:  15-06-2014 14:29

Sofie: Du kan ikke selv flytte din trår, men det har HN så gjort for dig. Denne tråd ligger nemlig i Gruppen Ridelejr nu.

 

Og hvis du klikker på de 2 forslag jeg sendt (Som er med understregning) kommer du direkte til de bemeldte grupper.


VH Pernille

 

Only in math problems can you buy 60 cantaloupes and nobody asks what the hell is wrong with you.

 

Livet er for kort til at undgå Pernille

 

0
0
Svar på denne tråd
 
 Uansvarlige
Forfatter: 
Dato:  30-10-2014 21:32

Jeg har aldrig været på ridelejr, heller ikke på Petersminde. Men jeg har haft heste i tilridning på Petersminde, og jeg var så forarget over at de valgte at smide deres elever op på utilredne heste godt nok i longe. Men med den ene af vores fik de da et alvorligt forklaringsproblem over for et forældrepar, hvis datter brækkede en arm da hun faldt af.

1
0
Svar på denne tråd
 
 dddddddddd
Forfatter: 
Dato:  09-01-2015 22:56

Nogle af mine allerbedste sommerferier har været på Petersminde da jeg var barn :)

 


You gotta stick to what you do, because what you've done - got you to where you're at..

0
0
Svar på denne tråd
 
 Petesminde
Forfatter: 
Dato:  21-02-2015 14:06

jeg var på petesminde år 2013

det var meget hyggeligt. Der var svømming-pool, stort ridehus og ridebane udenfor,om aften lavde vi bål, talentshow og meget andet angånde hestene nogen af dem var meget stride ellers meget fin ridelejr

hilsen Isabella 12 år

0
0
Svar på denne tråd
 



Svar på denne tråd (Kræver login)
(Oprettelse og logind på Heste-Nettet foregår via Peercraft)


Fora og Emner | Museum | Vejledning | Adfærdsregler | Opsætning | Kontakt Heste-Nettet


Informationer om HN


Annoncering


Mest populære sider