Logo used for printing

HN afstemning
Rider du i din lokale skov?

Log ind for at deltage i afstemningen

Tidligere resultater
Ridelejre

 Ridelejr for dig med hest men ingen peng
Forfatter: 
Dato:  24-02-2014 17:00

Hej alle heste glade piger. vi hedder Emilie og Cecilie og er 12 snart 13 og 13 år . Vi har desværre ikke råd til både ridelejer og vores to dejlige ponyer . Så vi tænkte at vi bare selv kunne lave en pigehygge lejer hvor man har sin hest med. så hvis i lige som os ikke har råd til ridelejer oven i jeres dejlige ponyer så kunne det her måske være noget for dig at mødes med os to søde, sjove og friske piger.

 

Jeg, Emilie, bor på en gård med mark og tre folde og en lille ridebane . Her har jeg to søde ponyer hvor Cecilie har part på den ene. tæt ved gården ligger der en lille skov og store dyrehave. vi tænker vi skal sove i telt på marken ved siden af pony folden og riste pølser og skumfiduser på bål. vi synes det kunne være hyggeligt at ride i skoven, springe og hygge med ponyerne. Men da det er vores lejr bestemmer vi jo selv. Skriv gerne om dine ideer til os. Hvis det lyder som noget for dig og din pony så skriv til os.

For at få mere at vide og lære os at kende så kan du lige ringe på 29397064 som er Emilies nummer eller på 30480390 som er Cecilies nummer eller skriv til os her.

vi har lige et par krav:

1.du skal være sød og frisk på at møde nye mennesker og selvfølgelig glad for ponyer

2.du skal være mellem 12 og 14 år

3.du skal havde mulighed for at have egen/part/leje pony med

4.du skal have lov af dine forældre til at håndtere din hest selv, også i skoven.

5.der ville ikke være mulighed for at have en voksen med i skoven men min mor er her ellers.

6.i skal selv kunne transpotere din pony her til.

7. Vi skal lave det hele selv, også mad men så bestemmer vi også selv hvornår vi vil i seng

 

Hvonår holder vi hyggelejreren?..tja hvornår kan du? Vi bor i Hillerødområdet men det er lige meget hvor du kommer fra bare du kan komme her.

 

Hilsner fra Emilie og Cecilie

 

0
0
Svar på denne tråd
 



Svar på denne tråd (Kræver login)
(Oprettelse og logind på Heste-Nettet foregår via Peercraft)


Fora og Emner | Museum | Vejledning | Adfærdsregler | Opsætning | Kontakt Heste-Nettet


Informationer om HN


Annoncering


Mest populære sider