Logo used for printing

HN afstemning
Hvor meget betaler du i staldleje pr hest? (Foreslag: Sebrina )

Log ind for at deltage i afstemningen

Tidligere resultater
Ridelejre

Nytårs-ridelejr?
Forfatter: 
Dato:  06-10-2013 15:15

Hej,

Jeg leder efter en familieridelejr i starten af det nye år! Eller et ride/heste-kursus i samme periode.

Lidt baggrund kommer her:

Det er mit første besøg på Hestenettet. Jeg er mor til en 6-årig hestegal datter. Vi bor i udlandet, og hun går til ridning her. Hun kan ride en rolig rideskolehest, og ved en del om at omgås heste fra jorden. Men p.g.a. sprog- og kultur-forskelle mellem hende og hendes ellers søde og dygtige ridelærer, så får hun ikke meget "teori" eller indsigt i at omgås heste.

Jeg elsker dyr, og er vokset op med dem, og vi har huset fyldt af kæledyr. Men jeg ved desværre ikke nok om heste til rigtig at hjælpe hende videre. Jeg tænker, at hendes behov er noget i stil med den undervisning, som begyndere får på en rideskole om sikkerhed, strigling, hestens psyke o.s.v

Vi skal på juleferie i Danmark, og det ville være super, hvis der var mulighed for noget hesteundervisning i forlængelse af juleferien. Vi er i Danmark indtil midt januar.

Jeg tænker, at jeg skal være med, fordi hun er så lille. Hun har reddet i et år, to gange om ugen. Af sin alder er hun meget god til at koncentrere sig, følge en kommando og lign. Især når det handler om heste ;)

Det kunne også være en slags bondegårdsferie med mulighed for undervisning nogle timer om dagen. Eller en rideskole...

Vi kan komme hvorsomhelst i landet, men ville have behov for overnatning, hvis det er uden for Storkøbenhavn.

Jeg ved, at der nok ikke er mange muligheder på den tid af året, men jeg ville være taknemmelig for forslag...

Mange hilsner,

Lene

0
0
Svar på denne tråd

Svar på denne tråd (Kræver login)
(Oprettelse og logind på Heste-Nettet foregår via Peercraft)

Fora og Emner | Museum | Vejledning | Adfærdsregler | Opsætning | Kontakt Heste-Nettet

Informationer om HN

Annoncering

Mest populære sider