Logo used for printing

HN afstemning
Rider du i din lokale skov?

Log ind for at deltage i afstemningen

Tidligere resultater
Ridelejre

 Fjeld og Rid (for voksne)
Forfatter: 
Dato:  22-08-2013 19:49

Jeg er lige noed til at dele dette da jeg selv har vaeret paa dette kursus og kan kun varmt anbefale det! Jeg venter blot paa at have raad til at tage afsted igen
Det er dog delt op i 2 kurser nu. nr. 1 er i danmark og nr. 2 paa island. Jeg var afsted paa island og det er en af de bedste ture jeg nogensinde har haft og jeg forstod endelig hvorfor folk er saa glade for de smaa islandske heste.


Så er tilmeldingen til Fjeld og rid 1, skudt igang. Kurset er til dig der vil koble spejderaktiviteter med ridning, og til dig der vil have erfaringer der ruster dig til langture med heste, enten i fjeldet i udlandet, eller i Danmarks natur.
Kurset foregår over 4 dage i efterårsferien, i Nordjyllands skønne natur, med en blanding af teori og øvelser på rideture.

Undervisningen i turplanlægning, orientering og førstehjælp, er i tråd med undervisningen på flere af fjeldgruppens andre kurser. Teorien kan altså også bruges i spejderaktiviteter der ikke involverer heste. Dermed får du generel viden om forholdsregler ved fjeldaktiviteter og færden i fjeldet.

Pris 1.950 kr
Læs mere om kurset på Fjeldgruppens hjemmeside: www.fjeldgruppen.dk/ FG_fjeldrid.html


- Fie :)

Computer Graphic Artist

tegner på bestilling

 

www.minibaah.dk

0
0
Svar på denne tråd
 



Svar på denne tråd (Kræver login)
(Oprettelse og logind på Heste-Nettet foregår via Peercraft)


Fora og Emner | Museum | Vejledning | Adfærdsregler | Opsætning | Kontakt Heste-Nettet


Informationer om HN


Annoncering


Mest populære sider