Logo used for printing

HN afstemning
Rider du i din lokale skov?

Log ind for at deltage i afstemningen

Tidligere resultater
Ridelejre

 Hvordan begynder?
Forfatter: 
Dato:  14-02-2013 14:23

Vores datter på 9 år har redet noget på rideskole, men er forsigtig og har ikke den bedste balance. Hun er super glad for ponyer, men ikke helt tryg ved dem. Derfor tænkte jeg at det måske kunne være godt for hende at komme på ridelejr, hvor hun er en masse sammen med ponyerne på forskellig vis, og hvor jeg ikke er der til at "passe på hende".

Men jeg er også en pyller mor - og vil være sikker på at der altid er opsyn af voksne og ponyerne er rolige og hun får en god oplevelse ud af det. Hvad er Jeres erfaringer med sådan noget?

Vi har en skøn 1ér plag som bliver 3 år til sommer, og hvis det kun er mig som fortsat har interessen til at bruge den, eller Mathilde ikke er tryg ved at være med omkring den og også ride den, så skal vi have solgt. MEn hun siger hun savner omgangen med heste og ridningen efter vi er flyttet til byen og ikke har dem hjemme mere.

Så lad mig høre om erfaringer med ridelejr for pige på 9 år som skal have troen på at hun kan !!

 


 


 


 


 


Hilsen Marianne Frandsen

Har solgt gården, nu med nyt liv som bymenneske og kun med én WPBR pony tilbage.

En masse hestelegesager til salg!!

 

Se vores præs.

 

0
0
Svar på denne tråd
 
 Jeg tænker
Forfatter: 
Dato:  14-02-2013 14:53

også at det måske er en god ting med noget horseman ship træning på ridelejeren? nogen som kender til det her i Jylland?


 


 


 


 


Hilsen Marianne Frandsen

Har solgt gården, nu med nyt liv som bymenneske og kun med én WPBR pony tilbage.

En masse hestelegesager til salg!!

 

Se vores præs.

 

0
0
Svar på denne tråd
 
 Nielsminde
Forfatter: 
Dato:  08-03-2013 12:55

Hej Marianne

 

Jeg underviser på en ridelejr, nielsminde ridelejr hver sommer, og sådan et sted er jeg sikker på hun ville få en masse ud af det og være glad for at være - og at du ville føle dig enormt tryg ved at sende hende hen.

 

Der er jo ridelejre til ethvert behov i lille Danmark - ridelejre for de konkurrencemindede, de rutinerede, western, HMS, hygge osv..

 

Vores ridelejr er en lille hyggelig ridelejr, med små hold, rolige ponyer og vi har piger helt ned til 6års alderen der kommer hos os.

 

0
0
Svar på denne tråd
 
 Ridelejr for 9 årig
Forfatter: 
Dato:  16-03-2013 10:52

Hej Marianne

 

Har du fundet et sted?

Jeg sidder og søger efter et sted til min 9 årig pige - og faldt over dit indlæg. Kan se vi ikke bor ret langt fra hinanden? (Jeg bor i Resen)

 

Jeg tænkte på, at måske vores piger kunne se om kemien passede, det kunne jo ske at det var lidt nemmere at sende datteren afsted hvis man vidste der var en god veninde med.

 

Hilsen Camilla

0
0
Svar på denne tråd
 
 Hej Camilla
Forfatter: 
Dato:  16-03-2013 18:08

Nej, vi har ikke meldt hende til noget endnu. Men det kunne da være en mulighed !! Hvor I resen bor i? Og hvilken skole går din datter på? Kh Marianne


 


 


 


 


Hilsen Marianne Frandsen

Har solgt gården, nu med nyt liv som bymenneske og kun med én WPBR pony tilbage.

En masse hestelegesager til salg!!

 

Se vores præs.

 

0
0
Svar på denne tråd
 
 alene afsted
Forfatter: 
Dato:  16-03-2013 18:25

Hey CK

 

Jeg kan fortælle dig at der er mange af pigerne, klart de fleste, der kommer alene og uden at kende nogen i forvejen. Der plejer at gå en lille time og så har de allesammen fundet kemien i hinanden og føler sig ikke længere alene. jeg har undervist i ti år og har endnu ikke haft en der ikke fandt sig en bedste veninde i løbet af kort tid :)

 

0
0
Svar på denne tråd
 



Svar på denne tråd (Kræver login)
(Oprettelse og logind på Heste-Nettet foregår via Peercraft)


Fora og Emner | Museum | Vejledning | Adfærdsregler | Opsætning | Kontakt Heste-Nettet


Informationer om HN


Annoncering


Mest populære sider