Logo used for printing

HN afstemning
Rider du i din lokale skov?

Log ind for at deltage i afstemningen

Tidligere resultater
Ridelejre

 En rigtig møgtur!
Forfatter: 
Dato:  05-10-2012 17:08

Hejsa!

 

 

For en uge siden var jeg på en lille ridelejr det var kun i 3 dage men det var en møgtur!....

 

 

Min møgtur:

 

 

Det startede med at mig og min veninde skulle på ridelejr og vi blev kørt da vi kom der ud kom min bedsteveninde henne og sagde hej jeg skulle sove sammen med hende. Også kom alle mine andre veninder. Da alle var kommet skulle vi ude og deles i hold mit hold red første og det var mig og mine veninder der var sammen. Men lige pludselig kom der en fugle lig ind foran den tinker som hedder Diesel og hun blev så forskrækket og hun steglede jeg faldt ikke af men jeg blev meget forskrækket. Og alle sad og grinede af mig fordi det havde set sjovt ud. Så skulle vi sidde af og det gik som sædvaneligt men da jeg skulle sætte hend i boks sparkede hun mig lid ind på skindebenet. Lidt senere lage vi os til at sove. Næste dag skulle vi ride ud i skoven i 1 time vi skulle springe men da jeg kom til springet stoppede hun og gik over men da vi kom over på den anden side satte hun i fuld galop og jeg stoppede hende lidt længere henne der var ingen voksen med så jeg travede lid også i galop igen. Da vi kom hjem igen sagde vi ikke noget. Da vi skulle sove den aften blev min hest meget sur og jeg måtte være ved den hele natten. Næste dag før vi skulle hjem skulle vi ride i ridehallen og det er jo min veninde gammele hest jeg red fordi hun er meget bange for heste efter hun fald af hende men hun er så også meget vild den her tinker. Men vi skulle ride i ridehallen og hun hader når heste kommer helt op i numsen på hende så da en af de mindre gjore det sparkede hun bag ud og det fik den lille pony ryter til at fjerne sig. Ja også skulle vi springe lidt hun sparng fint over da jeg så skulle til at stige af laver hun hurtigt 2 buk spring og der kom jeg i hvertfald af jeg med numsen i sandet. Ja lidt senere kom min mor og hentede mig.

 

Det er det jeg kalder en møgtur.

 

Hilsen Gabrielle Fra KÅR

 

 

P.s. Har du haft en møgtur ligesom mig så skriv

0
0
Svar på denne tråd
 
 xxxxxxxxxxxxxxx
Forfatter: 
Dato:  16-12-2012 17:40

Ej hvor det lyder nederen!

 

Der var et år hvor jeg var på ridelejr også havde jeg min egen hest med, også skulle jeg dele den med en anden pige det var mega nederen!

Også smed min hest hende pigen af pga hun ikke havde sadel på også blev den bange for noget, så der røg hun af. Også sagde hendes bedste veninde til alle at det jeg gik rundt og sagde at hun ikke kunne ride.

 

Det har jeg aldrig sagt! :(

Og efter den dag hader hun mig, og jeg hader også hende!

 

DEn var okay den lejr men vil aldrig på den lejr igen!


Mvh Fjordheste-tøzzen

 

Smukke piger finder man et sted hvor der er heste!

 

Elsker min dejlige Fjordhest hoppe Olga! <3

0
0
Svar på denne tråd
 



Svar på denne tråd (Kræver login)
(Oprettelse og logind på Heste-Nettet foregår via Peercraft)


Fora og Emner | Museum | Vejledning | Adfærdsregler | Opsætning | Kontakt Heste-Nettet


Informationer om HN


Annoncering


Mest populære sider