Logo used for printing

HN afstemning
Rider du i din lokale skov?

Log ind for at deltage i afstemningen

Tidligere resultater
Ridelejre

 Enghøj vs Mønstregården vs Kokkedal
Forfatter: 
Dato:  22-07-2012 13:52

Hej, jeg overvejer at tage på ridelejr for anden gang, næste sommer. For to år siden var jeg på Petersminde ridelejr, den var rigtig god men jeg ville også gerne prøve andre gode ridelejre på sjælland.

 

Jeg har så hørt både godt og dårligt om disse tre ridelejre som er Enghøjs, Mønstregården og Kokkedal. Jeg har været inde på de alle tre hjemmesider for alle tre ridelejre, men jeg syntes ikke at man for så meget ud af det, iforhold til at høre fra en der har været der.

 

Derfor ville jeg gerne høre jer der har været på en af ridelejrene, eller to af dem eller alle tre, og samlinge dem, og begrunde hvorfor netop denne ridelejre er god.

 

Jeg siger på forhånd tak.


Hele5050

0
0
Svar på denne tråd
 
 Enghøjs
Forfatter: 
Dato:  25-07-2012 06:36

Hej :)

Jeg skal på Enghøjs ridelejr her på søndag for første gang. Jeg vil meget gerne give dig respons, når jeg er kommet hjem og har haft min egen oplevelse dér. De to andre ridelejrer har jeg ikke selv været på, så her er jeg ikke til meget hjælp.

 

Knus, Petra :D

0
0
Svar på denne tråd
 
 Tak Petra
Forfatter: 
Dato:  25-07-2012 09:51

Petra: det gør ikke noget at du ikke har været på de to andre, men på forhånd tak for hjælpe


Hele5050

0
0
Svar på denne tråd
 
 Enghøjs Ponyclub
Forfatter: 
Dato:  26-07-2012 15:06
Hej :-)
Jeg er kommet på enghøj i de sidste 12år,først som barn og sidenhen som hjælper, så hvis du har noget bestemt du kunne tænke dig at vide så spørger du bare :-)



Mvh. Nanna og tossehesten Casper


Alle heste er smukke og specielle
Uanset type, race og herkomst
Man skal bare se dem i den rigtige sammenhæng


0
0
Svar på denne tråd
 
 Enghøjs Ponyclub
Forfatter: 
Dato:  27-08-2012 20:03

Hej :)

 

Jeg har været på enghøjs ponyclub, i 13 år. Ligesom Nanna har jeg først været barn, og derefter hjælper.

 

Jeg kan varmt anbefale den, og vil selvfølgelig også gerne svarer på spørgsmål :)

 

 



Knus Julie/ SiiV

Enghøjs Ponyclub, En super ridelejr.

Jeg kommer med Capri i i følgende uger: 27,28,29 og 30 - jeg håber vi ses

0
0
Svar på denne tråd
 
 Tak for svar
Forfatter: 
Dato:  29-09-2012 14:36

Tak for alle svar, det var godt med lidt holdninger og meninger


Hele5050

0
0
Svar på denne tråd
 
 Ridelejer
Forfatter: 
Dato:  09-01-2013 20:28

Kan varmt anbefale Mønstergården's ridelejer på kulsvigervej 10. 3400 Hillerød,


Rigtige heste elsker har deres egen hest Ss...
0
0
Svar på denne tråd
 
 enghøj
Forfatter: 
Dato:  19-01-2013 17:51

hej, jeg skal for anden gang på enghøjs ponyclub i påsken.

 

da jeg var der sidste gang, var det hyggeligt og man rider to gange om dagen. jeg synes det er den bedste rideljre man kan komme på.

og man kan godt tage sin egen heste med eller leje en heste

0
0
Svar på denne tråd
 
 nej tak enghøjs
Forfatter: 
Dato:  25-03-2013 17:52

jeg vil gøre dig opmærksom på at enghøjs virker fin udadtil, men når man er to om at dele nogle heste,og hestene går en time morgen og to eftermiddag * 2 på en dag, synes jeg ikke det var i orden...

man skulle have tilladelse til at hente udstyr sadle op, gå til ridebanen, og få lov at stigeop på hesten... det er meget kontroleret og lidt man må...

 

man sover i små værelser og jeg vil STÆRKT fraråde det "skur" hvor man sov i 3 lags køjer hvor den nederste varpå gulvet...

 

jeg red i 1 hold og tit var folk ikke færdige til tiden og vi måtte ikke gå til ridebanen før alle var klar så stort set alle dage mistede vi 15 min af ridetimenpå banen..

 

så er man til kontrol og ingen frihed er enghøjs lige det rette sted..

 

jeg mener det er en pengemaskine og ikke et hyggeligt sted...

 

god fornøjelse med at finde en ridelejr der passer dig :)

1
0
Svar på denne tråd
 



Svar på denne tråd (Kræver login)
(Oprettelse og logind på Heste-Nettet foregår via Peercraft)


Fora og Emner | Museum | Vejledning | Adfærdsregler | Opsætning | Kontakt Heste-Nettet


Informationer om HN


Annoncering


Mest populære sider